آریا جوان

آخرين مطالب

دکتر سلطانی فر در جلسه با اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال :

خصوصی سازی ، آرامش،ساماندهی باشگاه و تامین منابع مالی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مهمترین وظابف اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال است /مصرانه به دنبال تحقق خصوصی سازی و واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس هستم ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در جلسه با اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال تاکید کرد که خصوصی سازی ، آرامش،ساماندهی باشگاه و تامین منابع مالی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مهمترین وظابف اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال است و مصرانه به دنبال تحقق خصوصی سازی و واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس هستم.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر سلطانی فر در جلسه با اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال تاکید کرد که خصوصی سازی ، آرامش،ساماندهی باشگاه و تامین منابع مالی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مهمترین وظابف اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال است و مصرانه به دنبال تحقق خصوصی سازی و واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس هستم .
براساس مصوبه مجمع باشگاه فرهنگی ورزش استقلال اقایان امیرحسین فتحی،سید میرشاد ماجدی ،نصرت الله منزوی ،اسماعیل خلیل زاده و احمد سعادتمند به مدت دوسال به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال درآمدند.
دکتر سلطانی فر در جلسه با اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال با تقدیر از اعضای پیشین که بدلیل قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان نتوانستند در خدمت این باشگاه باشند مولفه های خصوصی سازی باشگاه ،ثبات و آرامش و پرهیز از حاشیه ،تامین منابع مالی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را برای پیشرفت امور باشگاه استقلال مورد توجه و تاکید قرار دا.
دکتر مسعود سلطانی فر در جلسه با اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال که صبح امروز برگزار شد با تقدیر از اعضای پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال که بدلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان نتوانستند در مسئولیت های خود باقی بمانند ،تلاش های افتخاری مدیرعامل سابق باشگاه ،زمانی ،قراب و ملکی از اعضای هیات مدیره سابق را ستود و با توجه به مصوبه مجمع امیر حسین فتحی،سید میرشاد ماجدی،نصرت الله منزوی،خلیل زاده ،احمد سعادتمند به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کرد.
دکتر مسعود سلطانی فر از باشگاه های استقلال و پرسپولیس به عنوان سرمایه های ورزش و فوتبال ایران یاد کرد و با اشاره به این مهم که هرگاه وضعیت این دو باشگاه خوب بوده ، فوتبال ملی ایران نیز شرایط خوبی داشته است و به حرکت در مسیر رشد و تعالی بیشتر این دو باشگاه تاکید کرد .
وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره جدید را به عنوان افراد شناخته شده و کارآمد در عرصه های مدیریتی ،اجرایی، ورزش ی و اقتصادی نام برد و ابراز امیدواری کرد که هیات مدیره جدید در استمرار فعالیت های سازنده گذشته،قدم های اساسی تر را برای رشد و توسعه باشگاه بردارند و با سامندهی اوضاع باشگاه ،فرآیندی همراه با پیروزی و موفقیت داشته باشند.
دکتر سلطانی فر فرایند خصوصی سازی باشگاه ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مصرانه در صدد خصوصی سازی و واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی هستیم و این فرآیند را به مصلحت ورزش کشور و فوتبال ایران می دانیم و هیات مدیره جدید هم باید در همین راستا حرکت کند .
وزیر ورزش و جوانان ، ثبات و آرامش و پرهیز از حاشیه را هم مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: آنچه مسلم است در هیچ عرصه ای، توسعه با جنجال و حاشیه بوجود نمی اید بنابراین باید فارغ از جنجال ها و حواشی موجود در فوتبال به سمت موفقیت گام برداشت .
دکتر سلطانی فر استمرار در ساماندهی امور باشگاه به عنوان یکی دیگر از مولفه های پیشرفت را به اعضای هیات مدیره استقلال توصیه کرد و اظهار داشت: یکی از مواردی که در باشگاه های بزرگ از جمله استقلال باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد توجه به فوتبال پایه است بطوریکه با برنامه ریزی باید زمینه بروز و ظهور استعدادهای فوتبال ی در این تیم تا آنجا پیش رود که مشکلی بابت جذب بازیکن نداشته باشند و از طرفی بتوانند با پرداختن به فوتبال پایه زمینه پرورش نخبگان فوتبال ی را فراهم آورد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین تامین منابع مالی و استفاده از ظرفیت های اقتصادی برای درآمدزایی را مورد تاکید جدی قرار داد و اظهار داشت: باشگاه استقلال از ظرفیت لازم برای درامدزایی برخوردار است که باید با برنامه ریزی در این زمینه اتفاقات خوبی را رقم زنند تا جاییکه از برند استقلال در راستای بهبود وضعیت مالی باشگاه بهره ببرند.
دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش شرایط امروز باشگاه های بزرگ پرسپولیس و استقلال را خوب توصیف کرد و توضیح داد: اکنون این دو باشگاه با توجه به اقداماتی که از دو سال پیش در زمینه اصلاح ساختار قانونی برای انها انجام شده و مجمع دو باشگاه بصورت قانونی تشکیل شده و برای حل مشکلات بدهی ها و همچنین معضل بدهی و مالیاتی چاره اندیشی شده است ،شرایط خوبی دارند و در سال گذشته نیز هر دو تیم ضمن کسب یک جام برای اولین بار در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اسیا حضور یافتند .

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/100156/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نابغه شرور؛ ماجرای بسته‌های پستی که منفجر می‌شدند!

پلیس استرالیا: پدر تیلور سوئیفت بابت حادثه سیدنی تحت تعقیب قرار نمی‌گیرد

نزار قبانی؛ شاعر عاشقانه‌ها

گوگل حالا دارایی والت‌های بیت‌کوین را هم نمایش می‌دهد

خوش‌گذرانی دو بازیگر خانم در کنار آبشار نیاگارا

خاطرات جالب هومن افاضلی از قانونمندی زهره هراتیان

صعود بارسا به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ

رنگرز: هر ورزشکار مثل یک اثر انگشت هست

خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی؛ با این ستاره می آییم

تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور

حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی

اظهار نظر جالب مهری؛ دوست دارم زیرنظر نویدکیا یا شجاعی کار کنم!

کاظمی: چیدمان مربی‌ها بر اساس توانایی نیست

سرودی پیرامون محفل قرآنی امام حسنی‌ها

بازی‌های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز مشخص شدند

این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است

تلاوت زیبای شاگرد کریم منصوری

بازخوانی زیبای مناجات استاد محمد معتمدی

تاثیر فیلم کتاب قانون بر ایرانیان نسبت به مردم لبنان

روایت حامد عسکری از حاشیه دیدار امسال شاعران با رهبر انقلاب

سختی های عجیب زندگی پیامبر باعث شد شکنجه شدن در عالم برزخ را ترجیح بدهم!

ژاوی و شکایت از خبرنگاری که قضیه جاسوسی در بارسلونا را مطرح کرده بود

مروری بر آمار و عملکرد جواد آقایی پور در سال 1402

روند جوانگرایی در تیم ملی از زبان هومن افاضلی

مروری بر آمار و عملکرد گوستاوو بلانکو در سال 1402

مروری بر آمار و عملکرد عیسی آل کثیر در سال 1402

آب پاکی پدرخوانده روی دست بایرن؛ ژابی نمی‌آید!‏

مقایسه ارزش رونالدو و مسی از سال 2004 تا امروز

رتبه‌بندی تمامی گل‌های الخاندرو گارناچو با پیراهن منچستریونایتد

شجاع و نترس، همچون این هوادار نوجوان بارسلونا در مواجهه با وینیسیوس جونیور!

بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی

کلوپ، معلم خصوصی اسطوره لیورپول شد!‏

گزینه های بایرن مونیخ برای پست هافبک دفاعی در تابستان چه کسانی هستند؟

یوفا تسلیم شد؛ لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!

بازگشت مهاجم ملی‌پوش نساجی به اردوی نساجی

31 سال قبل در چنین روزی؛ «توتی» اولین بازی خود را با پیراهن آاس رم انجام داد

وقتی «هالند» در یک مسابقه از جام جهانی زیر 20 سال، 9 گل به ثمر رساند

واکنش فوق‌العاده دیاز وقتی بازیکنان تیم ملی مراکش ازش خواستند از آن‌ها عکس یادگاری بگیرد

تیم 5 نفره رویایی آلوارو موراتا بدون حضور رونالدو و مسی

ملاقات نیمار و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی‌های سابق در میامی

جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!

توافق ایران و ترکمنستان برای سفر رئیسی به عشق آباد

آیفون 12 با iOS 17.4 به قابلیتی مدرن و کاربردی مجهز شد

توضیحات وزیر ارتباطات درباره لایحه امنیت کاربران

پوکو F6 با اسنپدراگون 8 اس نسل 3 در راه است؛ قدرت پرچمدار با قیمتی ارزان‌تر

وزیر ارتباطات: به‌هیچ‌عنوان وعده سرعت اینترنت 100 برابری ندادیم

تصویری که باعث بغض و شرمندگی مجری شد

اجرای زنده شنیدنی قطعه «طلع البدر»

قاری بین المللی «کریم منصوری»؛ آیه ای که قبل مرگ تلاوت می‌کنم

فاجعه‌آمیزترین اتفاق در زمان صدر اسلام