آریا جوان

آخرين مطالب

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان:

ورزش استان بوشهر در کشور روند رو به رشدی داشته است ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان در سفر یک روزه اش به استان بوشهر ابتدا از چند سالن ورزشی شهر بوشهر بازدید نمود و در ادامه در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان در سفر یک روزه اش به استان بوشهر ابتدا از چند سالن ورزشی شهر بوشهر بازدید نمود و در ادامه در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان که با حضور مدیر کل ، معاونین ستادی و روسای ادارت شهرستان ها و بخش های تابعه استان و همچنین مسئولین واحدهای اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید، حضور یافت. امیر رضا خادم در این نشست اظهارداشت: در دوسال گذشته که به استان بوشهر سفر نمودم این استان در بعد قهرمانی و همچنین زیر ساخت های ورزشی رشد چشمگیری داشته است.
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از استان های که می بایست از ظرفیت های صنایع نفت و گاز برای پیشبرد ورزش استان بخوبی استفاده کند استان بوشهر است.
خادم یاد آور شد در استان بوشهر نیز نسبت به سالهای قبل تعامل خوبی با این صنایع در جهت کمک به ورزش استان صورت پذیرفته اما هنوز نیاز به پیگیری های بیشتر در این زمینه است.
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان گفت مدیران صنعت می بایست حمایت از ورزش استان که بخشی از مسئولیت های اجتماعی شان است و یکی از مطالبات ورزش استان است را اجرایی نمایند.
وی ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و اظهار رضایتمندی از عملکرد ایشان در استان و وزارت به ظرفیت خوب استان در ورزش های آبی اشاره کرد و افزود: استان بوشهر و هرمزگان در بخش ورزش های آبی رشد خوبی داشته اند که در این زمینه با پرورش ورزشکاران مستعدد می توان مدال های خوبی در مسابقات بین المللی ، آسیایی و جهانی کسب نمود و انتظاراست در چند سال آینده ورزشکاران المپیکی در رشته های آبی از استان بوشهر داشته باشیم.
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان گفت : منابع دولتی درحوزه ورزش و جوانان پاسخگوی نیاز های ورزش کشور نیست و در این زمینه نیاز است از ظرفیت های بخش خصوصی ، خیرین و علاقمندان این حوزه بخوبی استفاده شود.
خادم به توانمندسازی هیات های ورزشی استان در بعد منابع مالی و جذب اسپانسر اشاره نمود و افزود: شایسته است هر هیاتی که در این زمینه فعایت خوبی انجام دهد و در جذب اسپانسر موفق عمل کند از مشوق های دولتی نیز بیشتر بهره مند گردد.
خادم یاد آور شد طرح احداث 167 زمین های مینی فوتبال برای توسعه زیر ساخت های ورزش استان بعنوان یک طرح ملی از سوی وزارت ورزش در سایر استان های کشور با حمایت استانداران کشور در حال اجراشدن است.
وی به تخصیص 9 درصدی ارزش افزوده از سوی مجلس شورای اسلامی به بخش حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و بیان داشت این مهم کمک شایانی به این حوزه ها داشته است.
خادم در زمینه ی خانه جوان نیز بیان داشت بوشهر نیز یکی از استان هایی است که در این حوزه عملکردی خوبی در احداث خانه های جوان داشته است و خوشحالیم امروز شاهد این هستیم که تمام شهرستان های استان خانه ی جوان دارند.
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان گفت: بحث اشتغال در حوزه ورزش و جوانان نیازمند ساختار سازی در این زمینه است که به زودی با راه اندازی مرکز مشارکت ها و سرمایه گذاری در این بخش شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
وی گفت: با تفاهم نامه که با سازمان ثبت املاک و اسناد کشور منعقد شد تمامی هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد داری شناسه ملی خواهند شد.
خادم در پایان به بحث آیین نامه مالیات اشاره کرد و افزود در ماده 53 تمامی دستگاه های اجرایی می بایست از یک درصدسهم ورزش خود ،30 درصد را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان و 30 درصد آن نیز به اداره کل آموزش و پرورش اختصاص دهند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست گفت :پیش از دولت یازدهم بیش از80 پروژه ناتمام در سطح استان وجود داشت که نیاز به اعتبار بالغ بر 100 میلیارد تومان بود که در این زمینه 70 درصد این پروژه ها تکمیل و مابقی این طرح ها تا پایان سال و هفته دولت سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
احمد بهروزیان فرد افزود: با تکمیل این طرح ها سرانه ورزشی استان از 64 صدم متر مربع به 1 متر و 14 صدم متر مربع افزایش یافت.
در چندین سال گذشته این استان قابلیت میزبانی رقابت های کشوری را نداشت که با تکمیل زیر ساخت ها و ظرفیت خوابگاهی در حال حاضر میتوانیم میزبانی بیش از 10 رشته ورزشی را در استان بر عهده بگیریم.
در حوزه ورزش قهرمانی نیز هم اکنون بیش از 53 ملی پوش در رشته های مختلف در اردوی های تیم ملی عضویت دارند.
وی اضافه کرد: در حوزه جوانان نیز از 2 سمن موجود در سطح استان این سمن ها به 30 سمن افزایش یافته اند و هم اکنون 15 سمن نیز در خال ثبت هستند.
بهروزیان فرد یاد آورشد قبل از سال 92 هیچ خانه جوانی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان نبود که تمامی خانه های جوانان در سطح استان به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شد.
وی بیان داشت: امسال 3 خانه جوان در شهرستان های استان راه اندازی شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان از حمایت وزارت ورزش و جوانان از استان بوشهر قدردانی کرد و افزود: آنچه که امروز باعث رشد ورزش استان شده همدلی ، همراهی و عزم جامعه ی ورزش ، مردم و مسئولان ارشد استان در جهت تعالی جایگاه ورزش استان بوشهر بوده است.
.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/103287/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

در صورت بلعیدن اجسام خارجی توسط کودکان چه واکنشی باید داشته باشید؟

4 گوشه دنیا/ جزیره‌ای که مرگ در آن فراموش می‌شود!

«اسماعیل» دوست نداره من کار کنم

شش سریال پربیننده صداوسیما که درس عبرت مردم شدند

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

بازگشت ستاره جوان سپاهان

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه

آغاز اردو از هجدهم

عادت‌های سبز برای داشتن زمین پاک

گفتگوی بانوی ورزش ایران با آخرین خبر

کاخ سفید: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده‌اند؟

روسیه: توافقنامه‌های امنیتی با ایران و 3 کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

تفال/ مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

تقویم تاریخ/ گشایش نخستین ایستگاه فرستنده رادیویی و تلگراف بی‏سیم ایران

گرگ های زیادی اطراف همسرتون هستند

استوری جذاب الناز حبیبی با تم مشکی

درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی

ممنون به خاطر همه چیز؛ خداحافظ برای همیشه!

درخشان: پرسپولیس شرایط خوبی برای پیروزی برابر آلومینیوم دارد

آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد

طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه 12 ساله

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران

رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند

سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند

واکنش مداخله‌جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای توماج صالحی

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)

عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردید و گزیده شدید؟

گزارش رئیسی از سفر به پاکستان و سریلانکا: برگزاری این سفر در این مقطع، پیام مهمی داشت

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها

پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس

فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس

پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

تقویت میل جنسی با 5 خوراکی پرطرفدار

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ