آریا جوان

آخرين مطالب

خدمات تعمیر خودرو خود را آنلاین سفارش دهید فناوری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - بسیاری از افراد سفر با خودرو شخصی را در‌مقایسه‌با دیگر وسایل نقلیه ترجیح می‌دهند؛ اما این امر مستلزم رعایت نکاتی فنی و ایمنی است.

برای تأمین امنیت جانی و مالی خودتان قبل از سفر خودرو خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید ازلحاظ فنی مشکلی وجود ندارد. برای مثال، باد لاستیک‌ها را وارسی کنید و درصورت کم‌بادبودن برای تنظیم باد به متخصصان مراجعه کنید. آج لاستیک‌ها را بررسی کنید و اگر عمقش کم بود، به فکر تعویض لاستیک باشید. باد لاستیک یدکی را نیز بررسی کنید تا درصورت پنچری در جاده به مشکل برنخورید. اگر فرصت مراجعه به تعمیرگاه را ندارید، نگران نباشید؛ زیرا در اپلیکیش استادکار شرایطی فراهم شده که بتوانید خدمات مربوط‌به اتومبیل را آنلاین سفارش دهید و درمحل مدنظرتان به بهترین تعمیرکاران دسترسی داشته باشید تا با خیال راحت کارهای مربوط‌به خودرو را انجام دهید. در این مطلب، سعی می‌کنیم نکات دیگری دراین‌باره بیان کنیم تا سفری بدون دغدغه پیش رو داشته باشید.
سرویس دوره‌ای خودرو
بهترین روش برای نگه‌داری خودرو و کاهش هزینه‌های جانبی سرویس دوره‌ای است. اگر درزمینه‌ی خودرو تجربه‌ی کافی دارید، می‌توانید هرازگاهی شخصا روغن موتور و فیلتر روغن و هوا، باتری، روغن ترمز و موارد نیازمند به بازدید را بررسی کنید تا درصورت مشاهده‌ی هرگونه مشکل، بتوانید سریع‌تر اقدام کنید. در‌صورتی‌که در‌این‌زمینه اطلاعاتی ندارید، حتما از مکانیک خودرو درخواست کمک کنید. امروزه، متخصصان به‌جای بیرون ریختن دل و روده‌ی خودرو از دستگاه عیب‌یابی به‌نام دیاگ برای تشخیص بسیاری از اشکالات فنی استفاده می‌کنند. اگر زمان لازم برای بررسی خودرو ندارید، می‌توانید از خدمات چکاپ خودرو در محل استفاده کنید. چکاپ سیستم ترمز و لنت‌ها
سیستم ترمز از قسمت‌های مهم خودرو است و عملکرد صحیح این سیستم ازلحاظ ایمنی بسیار اهمیت دارد. اگر در زمان رانندگی حس می‌کنید خودرو به یک سمت کشیده می‌شود یا هنگام ترمزکردن صدای جیغ می‌شنوید، ضخامت لنت‌های خودرو را بررسی کنید و قبل از تمام‌شدن کامل لنت ترمز، آن را تعویض کنید. برای عملکرد مطلوب سیستم ترمز، روغن ترمز را هر دو سال یک‌بار تعویض کنید. روشن‌شدن چراغ ترمز خودرو را جدی بگیرید و هرچه‌زودتر برای بررسی و تعمیر اقدام کنید.
چکاپ آب و روغن
روغن خودرو معمولا پس از هر 4 هزار کیلومتر تعویض می‌شود. برای بررسی روغن وقتی درِ کاپوت را بازکنید. در موتور خودرو میله‌ای وجود دارد. آن را بیرون بکشید و با دستمال تمیز کنید و دوباره سر جایش قرار دهید. دوباره آن را خارج کنید. روی میله سطح حداقل و حداکثر روغن مشخص شده و باید ببینید روغن تا کجای میله رسیده است. اگر جایی‌که روغن تا آنجا رسیده بین حداقل و حداکثر باشد، سطح روغن خودرو استاندارد است؛ وگرنه باید آن را تعویض کنید. آب رادیاتور دومین مایع مهمی است که باید در خودرو بررسی کنید. درِ رادیاتور را بازکنید و داخل آن آب بریزید تا پر شود. اگر فرصت کافی برای مراجعه به تعویض روغنی ندارید، می‌توانید از خدمات تعویض روغن در محل استفاده کنید. برای سفارش این خدمت نیز می‌توانید از وب‌سایت و اپلیکیشن استادکار استفاده کنید تا در کمترین زمان، بهترین خدمات به شما ارائه شود. کارواش خودرو در محل
شستن خودرو نیز ازجمله کارهایی است که هم به وقت آزاد و هم حوصله‌ی بسیار نیاز دارد. اگر خودتان فرصت نمی‌کنید خودرو را بشویید یا حوصله‌ی ماندن در ترافیک و رفتن به کارواش را ندارید، می‌توانید ازطریق اپلیکیشن استادکار سفارش کارواش در محل بدهید تا خودرو شما با کمترین میزان مصرف آب و بهترین کیفیت تمیز شود. اگر فرصت رفتن به تعمیرگاه ندارید، از خدمات خودرو آنلاین استفاده کنید
برای تعویض روغن و فیلتر هوا و روغن، بررسی جعبه‌دنده‌ی خودرو و سیستم برق و چراغ‌ها، تعمیر تخصصی خودرو در محل و تمامی خدمات مربوط‌به سرویس خودرو را می‌توانید از اپلیکیشن یا وب‌سایت استادکار سفارش دهید. فرقی نمی‌کند خودرو شما ایرانی یا خارجی باشد، تکنسین‌های استادکار با مهارت و تجهیزات کافی باکیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه خواهند کرد. فقط کافی است با ثبت رایگان سفارش در استادکار و اعلام نوع خودرو و خدمات درخواستی شروع کنید. متخصصان استادکار در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و به محل مدنظرتان مراجعه می‌کنند. از مزیت‌های استادکار اعلام قیمت پس از کارشناسی رایگان و قبل از شروع کار است. پس، با خیال راحت از خدمات در محل استفاده کنید. همچنین، این شما هستید که می‌توانید ساعت و تاریخ مراجعه‌ی تعمیرکار را مشخص کنید تا بدین‌ترتیب برنامه‌ریزی بهتری برای انجام کارهایتان داشته باشید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/105369/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سامسونگ حذف یکی از نرم‌افزارها را در One UI 6.1 غیرممکن کرد

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

گوناگون/ دستاوردهای عملیات «کربلای10»

پلی زیبا و بزرگ در میان ابرها در چین

نمک های بی پایان علی صادقی در سریال خانه به دوش

ماجرای عاشق شدن دیبی در جوانی

سلمان: بن افلک جنفیر رو همچین ماه عسلی نبرده بود که من آوردمت!

توصیه بامزه فامیل دور به آقای مجری

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر

تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد

فریاد باقری با مهم‌ترین گل سال به تراکتور

جدول لیگ برتر؛ استقلال به صدر رسید

زندی: اصلاً خوب نبودیم؛ استقلال تیم یکدستی دارد

ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس

گزارش اکیپ؛ بایرن نه، زیدان به یونایتد می‌رود!‏

کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!

از مرحله گروهی حذف شوی، درجا اخراج می‌شوی

صحبت های جنجالی امیرحسین صادقی بازیکن اسبق استقلال

صحبت های حسین گودرزی بازیکن شمس آذر قزوین

آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم

استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت

آخرین وضعیت لوکاکو پس از مصدومیت شدید

منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏

شمس‌آذر نفس آبی‌پوشان را حبس کرد؛ استقلال صدر را پس گرفت

اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

رویترز: کشورهای غربی با هدف تنش‌زدایی از طریق ترکیه به ایران پیام داده‌اند

وزیر خارجه انگلیس خطاب به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم

یکی از همراهان امیرعبداللهیان در جواب یک خبرنگار درباره حمله شب گذشته: «چه حمله‌ای؟!»

امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین

سی‌ ان‌ ان: شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

ربات‌های دوپا گوگل به‌لطف هوش مصنوعی، حالا سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل فوتبال بازی می‌کنند

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

گوناگون/ برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد!

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده/ ویدئو

تو ژاپن موسیقی رو اینجوری آموزش میدن!

دلبری های پیمان معادی در سریال افعی تهران

پشت صحنه جذاب صداتو با حضور جواد هاشمی

تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد

شوت ابوالفضل جلالی در دقیقه 58 به تیرک عمودی دروازه شمس آذر برخورد کرد

بازگشت امید به نساجی با برد خانگی؛ تراکتور بدون خمس هم باخت

پیشنهاد میلیاردر فنلاندی؛ اینتر را به من بفروش!‏

واکنش حسینی مانع از گلزنی بازیکنان شمس آذر شد

مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت

الهامی: استقلال، پرسپولیس و برزیل تفاوتی ندارند

رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏

گل سوم استقلال به شمس‌آذر توسط مرادمند

گل اول مس رفسنجان توسط واسعی

گزارش زنده؛ استقلال 3-0 شمس‌آذر قزوین