آریا جوان

آخرين مطالب

دکتر سلطانی فر در جمع مردم شهرستان خمین استان مرکزی:

فشار بیرونی و تحریم های ناعادلانه وحدت مردم را بیشتر کرده است/نقشه راه حرکت کشور با تکیه بر جوانان را مورد تاکید قرار می دهیم ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در جمع مردم شهرستان خمین استان مرکزی اظهار داشت :جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته نشان داده است هرگاه فشار بیرونی و تحریم ها زیاد شده وحدت داخلی مردم بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در ابتدای صحبت های خود ضمن تبریک حلول ماه رجب گفت: خاطرات خیلی زیادی با مردم استان مرکزی دارم و 4 سال استاندار این استان بودم و هنوز ارتباط عاطفی خود را با مردم و فرهیختگان این استان حفظ کرده ام.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: کشور ما اکنون در یک شرایط خاصی قرار دارد. یک زمانی جنگ تحمیلی 8 ساله با دلاوری های ملت قهرمان ایران تبدیل به طلایی ترین دوره تاریخ سیاسی معاصر کشور شد. قطعا این جنگ اقتصادی امروز هم که ناخواسته و غیر قانونی بر ما تحمیل شده با وحدت و همگرایی تبدیل به یک دوران طلایی دیگر خواهد شد و ما یقین داریم به تعبیر مقام معظم رهبری که این دوره سخت را هم با عزت و سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت. راهپیمایی 22 بهمن برای خیلی از سیاستمداران داخلی و خارجی جالب بود که مردمی که به دلیل تحریم ها و گرانی اینقدر فشار را تحمل می کنند برای دفاع از ارزش ها و نظام اسلامی شان اینطور به خیابان ها بیایند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند.
وی افزود: اگر یکی از اعضای توافق برجام غیر قانونی از این توافق خارج نمیشد و بدعهدی نمیکرد قطعا قیمت ارز و سکه و خودرو و سایر اقلام و خدمات مثل دو سال قبل بود. ممکن است برخی مسئولین اندکی کوتاهی داشته باشند اما مشکلات به دلیل تحریم های دشمن است نه سوء مدیریت های داخلی. شرایط ما به گونه ای است که ما به شدت وابسته به صادرات نفتی هستیم و امروز این صادرات به یک میلیون بشکه رسیده است.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته نشان داده است هرگاه فشار بیرونی زیاد شده وحدت داخلی مردم بیشتر شده است. تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه افتخار به گذشته و امید به آینده ما دهه پنجم را آغاز می کنیم و نقشه راه حرکت کشور که متکی بر محور جوانان بود را مورد تاکید قرار می دهم و این جوانگرایی را خود رهبر معظم انقلاب در انتصاب های خودشان آغاز کرده اند.
دکتر سلطانی فر تاکید کرد: ما هم در وزارت ورزش و جوانان با تاکید رییس جمهور محترم این مسیر را با جدیت دنبال می کنیم. امروز از 31 مدیر کل ورزش و جوانان استان های ما ده نفر زیر 40 سال هستند که یکی از آنها مدیر کل همین استان است. در فدراسیون های ورزشی هم خوشبختانه با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دو الی سه ماه گذشته اکثر کسانی که در انتخابات جدید پیروز شده اند زیر 40 سال و جزء نخبگان بوده اند. انتقال تجربه باید به آرامی و بدون تنش انجام بگیرد و نسل جدید مدیران ورزشی کشور در حال بروز و ظهور هستند و ما این سیاست را با قدرت ادامه خواهیم داد.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص فجر چهلم گفت: فجر امسال در وزارت ورزش و جوانان از هفته دولت آغاز شده بود و 6 ماه بود. از هفته دولت تا دهه فجر هر هفته یک پروژه بزرگ را در کنار ده ها پروژه دیگر افتتاح کردیم. تا پایان سال تعداد پروژه های ورزشی افتتاح شده در سراسر کشور نزدیک به 800 می شود در حالی که پیشبینی ما 500 پروژه بود. خوشبختانه در بخش سخت افزاری هم ما توانستیم سال های 96 و 97 کارنامه بسیار موفقی را پشت سر بگذاریم. همچنین در بخش جوانان هم موفق شدیم روند تاسیس خانه های جوان و تشکیل سازمان های مردم نهاد را سرعت بدهیم و روند تشکیل دفاتر مشاوره ازدواج را هم توسعه دهیم. حجم تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را هم افزایش دادیم و در سال 96 به حدود 12 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به سال 93 بیش از 4 برابر شده است. چون این میزان اکنون دو برابر شده است فکر می کنم در سال آینده این رقم به حدود 25 هزار میلیارد تومان برسد.
دکتر سلطانی فر در خصوص موفقیت های ورزش قهرمانی در سال گذشته گفت: در جام جهانی فوتبال در حالی که در گروه مرگ قرار گرفته بودیم با تدارک خوبی که انجام شده بود دلاورمردان ما بهترین نتیجه تاریخ جام جهانی را برای کشور رقم زدند. در بازی های آسیایی جاکارتا هم بیشترین تعداد مدال را بعد از انقلاب گرفتیم و در بازی های پاراآسیایی هم به رتبه سوم صعود کردیم. در المپیک جوانان از رتبه 24 به هفتم رسیدیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم همزمان استقلال و پرسپولیس به جمع 8 تیم رسیدند و یکی از آنها هم به فینال رسید. امیدواریم این کارنامه موفق در سال 98 هم ادامه داشته باشد.
دکتر سلطانی فر در پایان گفت: استان مرکزی استعدادهای ورزشی بسیار خوبی دارد و امیدواریم با زیرساخت های خوبی که در این استان فراهم شده است خبرهای بسیار خوبی از ورزش استان در سال آینده بشنویم.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/110965/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

روز «سنه» برابر با 6 اردیبهشت

دگر ما را چه مینامند، اگر حیدر بشر باشد؟!

حملات بی‌امان بیش از 20 خدنگ به مار پیتون

کل کل نون خ ها در آخرین لحظات عمرشان

بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

وقتی دوست صمیمی رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند

پرسپولیس در انتظار خبر مهم

دعوای عجیب مدیران بارسا؛ ژاوی باید اخراج شود

رکورد ویژه کادر پزشکی تیم ملی فوتسال

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا

همه گلهای لیونل مسی در ادوار مختلف کوپا آمریکا

مسی واقعا از پسرش یک فوق ستاره ساخته

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

شوک به رئال؛ بلینگام و رودریگو مریض شدند!

مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم

زنان مو بِلوند و چشم آبی‌ای که در خدمت نسل طلایی آلمان بودند!

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل سازمان «سپند»

میرسلیم: رئیسی در فرصت باقی‌مانده تدبیر مناسبی نیندیشد، همه ما ضرر می‌بینیم

قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد، مجلس برنامه می‌دهد

نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

نابغه‌ای با چشم‌های حراف |عکس

7 فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

زیبایی پارک هینویاما در ژاپن

بچه‌های آفریقایی را از چه می‌ترسانید؟

نمونه‌ ای از کلمات روسی که وارد فارسی شده و ما استفاده می‌کنیم

4 گوشه دنیا/ بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از 72سال غیبت

چه سریالی جایگزین «مادرانه» می‌شود؟

حامد بهداد و سحر دولتشاهی از «می‌خواهم زنده بمانم» به «مفت‌بر» رسیدند

گلهای برتر سری آ در هفته 33

خوشحالی کاپیتان بارسا

حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!

برونو فرناندز نابغه خلاق منچستریونایتد

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید

محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود

شجاعی هشتم شد

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028

خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال

چند تصویر جالب از دخترانی که امروز کنکور داشتند

فرمانده کل ارتش: ایران هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند

واعظی: آنچه رئیسی می‌گوید با آمار‌های دو هفته قبل یا دو هفته بعد اعضای دولت فرق دارد

واعظ آشتیانی: رأی مردم آمریکا در انتخابات نمایشی است

امام جمعه سابق جوانرود درگذشت؛ علت استعفای سال گذشته او چه بود؟

گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود

معاون پارلمانی رئیسی: دستگاه‌ها باید به وظایف روشن و بی‍ّن خود درباره حجاب عمل کنند

منوی صبحانه هتل در وان