آریا جوان

آخرين مطالب

مانیار؛ یک مادرخرج مدرن! فناوری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - حساب و کتاب و انتقال وجه در پرداخت‌های دنگی، از دغدغه‌های همیشگی است. اما راه‌حل مواجهه با این قضیه چیست؟

ما ایرانی‌ها افرادی اجتماعی هستیم؛ سفر رفتن را گروهی ترجیح می‌دهیم، خرید، رستوران، کافه و... را دسته جمعی بیشتر می‌پسندیم. در زمان‌های نه چندان دور، زمانی‌که دخلمان از خرجمان بیشتر بود، حساب کردن پول دوستان کار سختی نبود. هر بار یکی از ما باتوجه‌به شرایط حساب می‌کردیم، نگران هم نبودیم چون به هرحال این مدل حساب و کتاب چرخشی بود و خیالمان راحت بود نوبت همه می‌رسد، دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز نه! در حال حاضر باتوجه‌به قیمت‌ها و تغییرات لحظه‌ای، دیگر اگر دیر و زود داشته باشد، قطعا سوخت و سوز نیز خواهد داشت. چه رسد به اینکه شخصی قرار نباشد حساب کند، به همین خاطر معمولا یک نفر به اصطلاح مادرخرج می‌شود و همان لحظه پول همه افراد را حساب می‌کند و تقریبا هرکسی بالافاصله با پرداخت دنگی حساب خودش را تسویه می‌کند. آیا شما تا حالا تجربه مادرخرج بودن داشته‌اید؟ مادرخرجی و دردسرهای آن!
باید بپذیریم که مادرخرج بودن چندان کار راحتی نیست؛ اگرچه ممکن است پرداخت پول به‌صورت یکجا چندان دشوار نباشد، اما پس از آن مدام باید از همه افراد بپرسید که شما چه غذایی سفارش دادی و... سپس باید همه موارد را مو به مو یادداشت کرد و در ادامه نوبت به حساب کتاب دقیق است! که با تقریب خوبی، زمان‌برترین قسمت قضیه نیز همین‌جا است. البته همه این اتفاقات به شرطی است که همه تصمیم داشته باشند در همان لحظه پرداخت دنگی خود را انجام دهند؛ چون بیشتر مواقع کسی چندان پیگیر پرداخت دنگ خود نمی‌شود و ترجیح می‌دهد قضیه را هرچه سریع‌تر فراموش کند! به همین خاطر مادرخرج‌ها معمولا قربانی اصلی برنامه‌های دسته جمعی مثل سفر، رستوران، کافه، سینما، تئاتر و برنامه‌­هایی از این قبیل خواهند بود! و این قصه در خوابگاه‌های دانشجویی به حد اعلای خود می‌رسد! و بسیاری از روابط دانشجویی را نیز همین پرداخت نکردن‌ها خراب کرده است! سؤال این است که با این مسائل چه باید کرد؟ شبکه اجتماعی مانیار همه این مشکلات رو حل می‌کند!
اپلیکیشن انتقال وجه مانیار یک شبکه اجتماعی مالی است که علاوه‌بر برخی از کاربردهای شبکه‌های اجتماعی که در اختیار شما می‌گذارد، این امکان را به شما می‌دهد تا در برنامه‌ها و خریدهای گروهی بتوانید از آن استفاده کنید. به این صورت که برای ارسال و دریافت صورت‌حساب‌ها، محاسبه و پرداخت دنگ‌ها و وظایف نظیر این‌ها می‌توانید روی مانیار حساب کنید. فرقی نمی‌کند که بخواهید به سفر بروید یا اینکه یک برنامه سینما یا تئاتر گروهی را تنظیم کنید؛ بعضی افراد برای تهیه کادوی تولد دوست مشترکشان از مانیار استفاده می‌کنند، مانیار به همه این افراد کمک می‌کند تا دیگر مشکلی در محاسبه و پرداخت دنگی هزینه‌ها نداشته باشند. مانیار چه امکاناتی دارد؟
1- گروه دنگی در اپلیکیشن مانیار می‌توانید به هرتعداد که بخواهید، گروه دنگی برای پرداخت دنگی خودتان و دوستانتان ایجاد کنید. ازطریق این گروه‌ها، هزینه‌های مادرخرج به‌صورت هوشمند بین افراد تقسیم شده و هرکسی از دنگ خودش باخبر می‌شود؛ ضمن اینکه امکان اتصال به درگاه بانکی برای تک تک افراد نیز فراهم بوده و آن‌ها می‌توانند حساب خود را با این لینک در سریع‌­ترین زمان ممکن بدون هیچ کارمزدی تسویه کنند. علاوه‌بر امکان گروه‌های دنگی مختلف، در یک گروه به‌خصوص، می‌توانید مادرخرج‌های متفاوت تعریف و هزینه‌های مختلف پرداخت دنگی را مدیریت کنید.
2- امکان چت و ارسال پیام با وجود اینکه اپلیکیشن انتقال وجه مانیار امکانات پرداخت و دریافت وجه را به‌طور کامل در اختیار شما می‌گذارد، اما عملکرد مانیار تنها به مدیریت حساب‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه یک شبکه اجتماعی نیز محسوب می‌شود. شما و دوستانتان می‌توانید در مانیار عضو شوید و با یکدیگر چت‌های شخصی و گروهی داشته باشید و از اینکه بدون هیچ دغدغه­‌ای کنار هم هستید، لذت ببرید! 3- یک شبکه اجتماعی امن در مانیار قرار نیست شماره کارتتان را به کسی دهید؛ مانیار پیغام درخواست وجه را برای افرادی که قرار است هزینه را پرداخت کنند، ارسال می‌کند. سپس فردی که قرار است هزینه را پرداخت کند، اگر مانیار را نصب داشته باشد، ازطریق کیف پول نرم‌افزار می‌تواند پرداخت را به‌سادگی انجام دهد. ولی حتی اگر این اپلیکیشن را هم نصب نکرده باشد، لینک درگاه پرداخت بانکی پیامک شده و می‌تواند با کلیک روی آن، مستقیم وارد صفحه بانک شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کند. به این‌صورت دیگر افراد دغدغه امنیت اطلاعات بانکی را هم نخواهند داشت و نیازی نیست از این بابت نگران باشند. 4- واسط کاربری راحت اپلیکیشن انتقال وجه مانیار طوری طراحی شده است که کار با آن بسیار راحت و لذت‌بخش باشد. در مانیار شما برای پیدا کردن بخش‌های مختلف، سردرگم نخواهید شد و همه گزینه‌ها و بخش‌ها آن‌قدر خوب و حرفه‌­ای طراحی شده‌اند که می‌توانید همه کارهای خود را در مدت زمان خیلی کمی انجام دهید. 5- عدم نیاز به پرداخت کارمزد در همه پرداخت‌هایی که ازطریق درگاه‌های بانکی مانیار انجام می‌شود، شما هیچ کارمزدی پرداخت نمی­‌کنید و این نسبت به کارت به کارت کردن نوعی مزیت محسوب می‌شود. چون در فرایند کارت به کارت، در صورتی که حساب مبدا و مقصد مربوط‌به دو بانک متفاوت باشند، پرداخت‌کننده باید علاوه‌بر مبلغ انتقالی، مبلغی را هم به‌عنوان کارمزد پرداخت کند. اما با استفاده از اپلیکیشن انتقال وجه مانیار، دیگر از همه کارمزدها راحت خواهید شد! ضمن اینکه می‌توانید گزارش تمامی پرداخت‌ها و دریافت‌ها را به‌صورت یک‌جا داشته باشید تا در صورت لزوم هر زمانی‌که نیاز بود، به آن‌ها مراجعه کنید. برای دانلود نسخه‌های این اپلیکیشن به وب سایت اپلیکیشن انتقال وجه مانیار مراجعه کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/120957/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد

دستامو بگیر، آقای دلم

داستان شنیدنی سعدی و پدرش را از زبان حجت الاسلام عالی

تو نمیتونی به دیگران عشق ببخشی، وقتی خودت اون رو نداری!

بهترین رفتار پس از داد زدن سر کودک چیست؟

جشن هزار دف پالنگان

هنرنمایی زنده یاد رضا داوودنژاد در «زندگی به شرط خنده»

همکاری علی نصیریان و شبنم مقدمی در «نوروز»

ماهی خاویار به رودخانه روستای نورالدین اومده!

نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید

استقلال و پرسپولیس یک قدم تا واگذاری

کنایه تاج به باشگاه‌های معترض سقف قرارداد

استراتژی استقلال خوزستان برای بقا جواب داد

بارسلونا در اضطراب؛ الان وقت ال‌کلاسیکو نبود

تیموری: برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم

در السد برای اولین بار خشم ژاوی را دیدم

ملیکا رسولی بانوی کاراته کار مدالش را به علی دایی تقدیم کرد

آنچلوتی: نمایش‌مان مقابل سیتی؟ ندیدم هواداری ناراحت باشد!

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

ترکیب تیم ملی فوتسال در بازی دوم جام ملت‌ها

رابطه بین احساس کفایت با توانمندی و خودمختاری کودک

تا حالا دچار انجماد عملکردی شدید؟!

گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره میزان خسارات عملیات تنبیهی «وعده صادق»

تحسین حمله تنبیهی ایران توسط نمایندگان پارلمان ترکیه

وزارت دفاع: در مسیر تجهیز و تسلیح سپاه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم

پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیسی

اندروید 15 برنامه‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند

حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده

نماهنگ نسخه طوفان

گفت و گو لذت بی پایان است

دوست داشتی شوهرت گرگ بود یا بره؟!

بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستندهای افق

چه هوای دل‌انگیزی دارد این خانه!

عماد گَند زد!

حسین رفیعی: سیامک حرف میزنه من میخندم

کناره‌گیری ویتالی هاینن از هدایت ژرمن‌ها در آستانه لیگ ملت‌ها

تاج: امروز آماری دادند که هزار و 8 نفر در لیگ ثبت نام شده‌ و 548 نفر داخل زمین رفته‌اند.

تاج : امیدوارم بتوانیم از کشور چین VAR را خریداری کنیم.

تاج: واگذاری باشگاه‌ها (استقلال و پرسپولیس) روز دوشنبه انجام می‌شود

فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد

گواردیولا: پارسال لوکاکو ما را قهرمان اروپا کرد

وضعیت مبهم سنگربان پرسپولیس؛ بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

حسینی یاد ذوبی‌های محبوب زنده نگه داشت

محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

نام پتروشیمی‌های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد

چطور بچه‌ای لوس و شکننده تربیت نکنیم!

کاردستی جذاب و سرگرم کننده

اعلام زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

ارسال اقلام مورد نیاز به سیستان و بلوچستان توسط سپاه و ارتش