آریا جوان

آخرين مطالب

7 گوشی آنر با قیمت زیر 3 میلیون تومان را بشناسیم فناوری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - آنر برندی است که محصولات میان‌رده با قیمت مناسب راهی بازار می‌کند. در ادامه 7 مدل مختلف از گوشی‌های هوشمند آنر با قیمت زیر سه میلیون تومان را بررسی می‌کنیم.

آنر، محصولاتی برای شهروندان دنیای دیجیتال طراحی می‌کند. این محصولات برای نسل جوان طراحی می‌شود. طراحی منحصربه‌فرد درکنار قدرت سخت‌افزاری و قیمت مناسب از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود گوشی‌های آنر طرفداران بسیاری در بازار ایران پیدا کند. در این مطلب به سراغ گوشی‌هایی می‌رویم که قیمتی کمتر از 3میلیون تومان دارند. گوشی‌های آنر با گارانتی‌های مایکروتل، همراه تجارت بزرگ‌مهر و یاس جهان در بازار عرضه می‌شوند. آنر 7 اس (HONOR 7S)
آنر 7اس مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی آنر است. این گوشی صفحه‌نمایشی 5.45 اینچی دارد که بیش از 73 درصد از صفحه جلو را در بر می‌گیرد. این گوشی سه درگاه مجزا دارد و به‌طور هم‌زمان از دو سیم‌کارت درکنار کارت حافظه جانبی تا سقف 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. آنر 7 اس 2 گیگابایت حافظه رَم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به باتری 3020 میلی‌آمپری مجهز است. اندروید 8 و دوربین‌های اصلی و سلفی 13 و 5 مگاپیکسلی از این گوشی، محصولی خوش‌قیمت و کارا می‌سازد.
آنر 7 اس را می‌توانید با قیمتی در حدود یک میلیون و 600 هزار تومان در بازار خریداری کنید. آنر 7 ای (HONOR 7A)
آنر 7 ای از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه آنر است که با شعار کارا و قدرتمند روانه بازار شده است. این گوشی نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 دارد که تجربه خاص را هنگام تماشای محتوای تصویری و ویدئویی رقم می‌زند. آنر 7 ای از جمله دستگاه‌هایی است که به فناوری امنیتی پیشرفته و به‌روز قابلیت تشخیص چهره مجهز است. با استفاده از این فناوری می‌توانید با کمک چهره خود قفل گوشی را باز کنید. این گوشی با حافظه رَم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت در بازار عرضه می‌شود. دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به شما کمک می‌کند تا عکس‌های باکیفیتی ثبت کنید و خاطره‌ٰهایتان را شیرین‌تر از همیشه حفظ کنید. نکته مهم دیگر در مورد این گوشی داشتن سه درگاه است. دو درگاه برای پشتیبانی از دو سیم‌کارت و دیگری برای استفاده از کارت‌ حافظه‌جانبی است. آنر 7 ای از کارت حافظه تا سقف 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
آنر 7 ای را می‌توانید با قیمتی در حدود یک میلیون و 800 هزار تومان خریداری کنید. آنر 7 سی (HONOR 7C)
آنر 7سی با دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی در بازار ایران عرضه می‌شود. همچنین، این گوشی به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز است. این گوشی صفحه‌نمایشی 5.99 اینچی دارد و از سیستم‌های امنیتی بازگشایی قفل با تشخیص چهره و اثر انگشت بهره‌مند است. قابلیت مهم دیگر آنر 7 سی، پشتیبانی از سه درگاه است. دو درگاه را می‌توانید برای دو سیم‌کارت استفاده کنید و از درگاره سوم برای قرار دادن کارت حافظه جانبی بهره ببرید. آنر 7 سی بند فلزی دارد و دربرابر ضربه‌های احتمالی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.
آنر 7 سی با قیمتی در حدود 2 میلیون و 350 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. آنر 9 لایت (HONOR 9 Lite)
آنر 9 لایت با چهار دوربین و طراحی بدنه جذاب، طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد. این گوشی دو دوربین اصلی 13 و 2 مگاپیکسلی و همچنین دو دوربین سلفی 13 و 2 مگاپیکسلی دارد. بدنه شیشه‌ای با فریم آلومینیومی این محصول حالت آینه‌ای دارد و این گوشی را بسیار جذاب کرده است. صفحه‌نمایش 5.65 اینچی بیش از 75 درصد صفحه جلو را در اختیار خود قرار دارد و با رزلوشون 2060 در 1080 و تعداد 428 پیکسل در صفحه، تجربه بصری چشم‌نوازی را رقم می‌زند. آنر 9 لایت با اندروید 8 در بازار عرضه شده است و به‌روزرسانی اندروید 9 را هم دریافت می‌کند. تراشه کرین 659، پردازنده 8‌ هسته‌ای، حافظه رم 3 و حافظه داخلی 64 گیگابایت ترکیب قدرتمند را رقم می‌زند که به‌راحتی از پس هر پردازشی برمی‌آید.
آنر 9 لایت با قیمتی حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. آنر 7 ایکس (HONOR 7X)
آنر 7 ایکس برای کسانی ساخته شده است که به‌دنبال سخت‌افزاری قدرتمند و دروبین باکیفیت برای عکاسی می‌گردند. آنر 7 ایکس به نمایشگر 5.93 اینچی تمام‌صفحه آنر مجهز است. تراشه 16 نانومتری کرین 659 و پردازنده 8 هسته‌ای درکنار حافظه رَم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی اپلیکیشن‌های متعددی را استفاده کنید. دوربین اصلی این گوشی دوربین دوگانه است و به دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی مجهز است که عکس‌هایی باکیفیت برایتان ثبت ‌می‌کند. از طرفی دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با دیافراگم f/2.0 ثبت عکس‌های باکیفیت را نوید می‌دهد. آنر 7 ایکس به باتری 3340 میلی‌آمپری مجهز است و از حسگر اثر انگشت به‌عنوان روش امنیتی بهره می‌برد.
در حال حاضر آنر 7 ایکس با قیمتی در حدود 2 میلیون و 750 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. آنر 8 ای (HONOR 8A)
آنر 8 ای نسخه جدیدترین نسخه خانواده A آنر است. این گوشی با اندروید 9 و رابط‌کاربری اموشن 9 در بازار عرضه می‌شود. آنر 8 ای در چند نسخه مختلف در بازار ایران یافت می‌شود. نسخه‌های متفاوت این محصول دارای حافظه‌ رَم و داخلی متفاوتی هستند و در عین حال ممکن است به سنسورهای اثر انگشت و ان‌اف‌سی (NFC) مجهز نباشند. صفحه‌نمایش آنر 8 ای 6.09 اینچی است و ناچ قطره‌ای دارد. دوربین اصلی این گوشی 13 و دوربین سلفی آن 9 مگاپیکسلی است. آنر 8 ای پردازنده‌ای 8 هسته‌ای و باتری 3020 میلی‌آمپری دارد. در طراحی این محصول از ناچ قطره‌ای استفاده شده است تا بخش بیشتری از پنل جلو گوشی در اختیار صفحه‌نمایش باشد و تجربه دیداری متفاوتی برای کاربر رقم بزند. در حال حاضر باتوجه‌به نسخه‌های متفاوت آنر 8 ای ممکن است قیمت‌های متفاوتی در بازار موبایل وجود داشته باشد.
قیمت آنر 8 ای با حافظه رَم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حسگر اثر انگشت حدود 2 میلیون و 100 هزار تومان است. آنر 8 سی (HONOR 8C)
آنر 8 سی برای افرادی طراحی شده است که به گوشی مقرون‌به‌صرفه با کارایی خوب نیاز دارند. البته، مهم‌ترین نکته این است که آنر 8 سی گوشی هوشمندی است که با باتری 4000 میلی‌آمپری در بازار عرضه می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی به نحوی است که با هر بار شارژ می‌توان 36 از آن استفاده کرد. آنر 8 سی صفحه‌نمایش 6.26 اینچی با ناچ دارد که این طراحی ناچ باعث می‌شود که بتوانید بین نسبت‌های تصویر 19 به 9 و 18 به 9 جابه‌جا شوید. آنر 8 سی دارای دو درگاه سیم‌کارت برای پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت است و درکنار آن درگاهی مجزا برای کارت حافظه جانبی دارد که تا 256 گیگابایت امکان افزایش حافظه را میسر می‌سازد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 632 و پردازنده 8 هسته‌ای مجهز است و برای امنیت بیشتر از حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی آنر 8 سی به دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز است و با دوربین سلفی 9 مگاپیکسلی هم می‌توانید لحظاتی باکیفیت ثبت کنید. آنر 8 سی برای افرادی مناسب است که به‌دنبال گوشی هوشمند کارا و قدرتمندی می‌گردند که باتری بسیاری قوی نیز داشته باشد.
در حال حاضر قیمت نسخه 32 گیگابایتی با حافظه رَم 3 گیگابایتی در بازار 2 میلیون و 450 هزار تومان است. گوشی‌های آنر در فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه واقع در سطح شهرهای ایران به فروش می‌رسد. گوشی‌های زیر 3 میلیون تومان آنر محصولات مقرون‌به‌صرفه هستند که به نسبت قیمت‌شان از کیفیت بالایی برخورداند. برای بررسی اصالت گوشی‌های آنر، پیش از هرکاری بهتر است با شماره 02142000 تماس بگیرید. پس از برقراری تماس با داخلی 1 ارتباط بگیرید و منتظر بمانید تا تلفن گویا شما را به پشتیبانی وصل کند. پس از اتصال به اپراتور، شماره IMEI دستگاه را برای اپراتور بخوانید تا اصالت دستگاه را تأیید کند. دستگاه‌هایی که اصالت آن‌ها توسط مرکز تماس 02142000 تأیید شود* درواقع شامل گارانتی هستند. شما تجربه کار با کدام‌یک از گوشی‌های آنر را دارید؟

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/121075/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مهلت 24 ساعته اروپا به تیک‌تاک برای توضیح درباره تیک‌تاک لایت

بزرگترین آبشار جهان در جنگل بارانی گویان

لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران

مشاهده پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول

بلعیده شدن یک سنجاب توسط یک مرغ دریایی

ساحل سیاه ایسلند یکی از غیرمعمول‌ترین ساحل‌های جهان

لحظه تیک آف از فرودگاه میامی از نمای کابین خلبان

حمل و نقل دلهره آور ریلی در هند

تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت ها

فامیل بازی و آشنا بازی نداریم!

داماد گرفتنش هم دردسره

واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن

رکورد دست‌نیافتنی رئال

بهترین گل‌های هفته لیگ قهرمانان اروپا

آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!

هاشمی‌ نسب: به جای دخالت، از حق استقلال دفاع کنید

کریم باقری و محمد خاکپور در حال تمرین

عامل حذف سیتی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد!

لونین: اکنون همه من را می شناسند

جودوکاران ایرانی امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد

میرزازاده بهترین فرنگی‌کار سال 2023 آسیا شد؛ درستکار بهترین مربی

رحیم‌پور ازغدی: این اولین‌بار است که اسرائیل تودهنی می‌خورد

اژه‌ای خطاب به مسئولان قضائی: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید

گوشی تاشو وان پلاس فلیپ ظاهراً با یک ویژگی خاص از راه می‌رسد

صحنه ای باورنکردنی از تلاش روباه قطبی برای بازی با جغد برفی

گوناگون/ گورهای شگفت‌آور

سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه

مگه تو کلئوپاترایی انقدر عروسیت طول می‌کشه!

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین

شوخی «نون خ» با تابلوهای روزشمار اتمام پروژه

از مادر اصرار، از ارسطو انکار!

واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا

بهترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان؛ یوفا گاف بزرگی داد!

مانوئل نویر بهترین دروازه تاریخ لیگ قهرمانان شد

گلایه های جواد خیابانی از وضعیت ساخت استادیوم جدید

جواد خیابانی: واگذاری و خصوصی سازی باشگاه ها یعنی رئال مادرید

جمله خاص رودیگر بعد از حذف سیتی؛ الله اکبر

خیابانی: با این تیم در جام ملت های آسیا خواهیم باخت

محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور

رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد

برخورد گرم کریم باقری با پیشکسوتان فوتبال

کف هنگام پخت گوشت را دور بریزیم؟

رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

شبکه «ای بی سی» آمریکا: پاسخ‌های بالقوه اسرائیل به ایران بین حمله به نیرو‌های نیابتی تا تهاجم سایبری است

واکنش جدید آمریکا و اروپا به پاسخ موشکی ایران

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟

آیفون 17 پلاس با تغییری غیرمنتظره از راه می‌رسد