آریا جوان

آخرين مطالب

گردهایی دبیران سازمان های مرزدم نهاد جوانان و هیات های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان :در سال 97، 21 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی پرداخت شد ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره وام های حوزه اشتغال زایی جوانان گفت: در سال رونق اقتصادی توجه ویژه ای به حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی داریم و سال گذشته در همین راستا به سازمان های مردم نهاد جوانان که در حوزه کارآفرینی فعالیت دارند 23 مورد تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 21 میلیارد ریال پرداخت شد.



به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، محسن جهانشیر در گردهایی دبیران سازمان های مرزدم نهاد جوانان و هیات های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: همدان از قدیم ظرفیت عظیمی‌در ورزش داشته و مردم این استان علاقمند به ورزش هستند.
جهانشیر در ادامه گریزی با سیل اخیر زد و با بیان اینکه جامعه بزرگ ورزش وجوانان همدان در سیل اخیر واژه آتش به اختیار را به خوبی معنا کردند، گفت: اداره کل ورزش وجوانان همدان در پشتیبانی از سیل دیدگان فعالیت های خوبی داشت.
وی با اشاره به وقوع سیل واقدامات انجام شده در کمک رسانی به سیل زدگان استان اظهار کرد: در همان ابتدای وقوع سیل گروه جهادی ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان همدان و هیات های باستانی و همگانی استان به منظور یاری و کمک به سیل زدگان لرستان شتافتند و در پلدختر و معمولان مستقر شدند.
محسن جهانشیر اظهار داشت: این کاروان متشکل از 20 تن به همت اداره کل ورزش و جوانان و گروه جهادی حضرت علی اکبر(ع) حزب الله همدان و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری در منطقه سیل زده معمولان لرستان مشغول خدمت رسانی بودند و دیگر ورزشکاران استان از جمله ورزشکاران انجمن جوجیتسو در منطقه پلدختر به مردم سیل زده خدمت رسانی کردند.
وی در ادامه به شرایط ورزش استان اشاره کرد و افزود: سرانه ورزشی هر شهروند همدانی قبل از انقلاب اسلامی‌تنها 6.81 سانتی متر بود که با افزایش فضاهای ورزشی در 40 سال اخیر امروز سهم هر شهروند همدانی از سرانه های ورزشی به 72 سانتی متر رسیده است .
جهانشیر خواستارهمکاری دستگاههای اجرایی در پیشبرد اهداف در ورزش استان شد و افزود: چندین پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که یکی از اهداف ما در استان همدان اتمام این پروژه ها تا پایان دولت دوازدهم است.
وی در ادامه به نقش سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و افزود: راه برون رفت کشور از گردنه سخت کنونی و توسعه آن را در توجه بیشتر به جوانان و کاهش بار مسوولیت از شانه های دولت و واگذاری امور به سمن ها است و خوشبختانه در حال حاضر 107 سازمان مردم نهاد دارای مجوز هستند وفعالیت می کنند.
وی با اشاره وام های حوزه اشتغال زایی جوانان گفت: در سال رونق اقتصادی توجه ویژه ای به حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی داریم و سال گذشته در همین راستا به سازمان های مردم نهاد جوانان که در حوزه کارآفرینی فعالیت دارند 23 مورد تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 21 میلیارد ریال پرداخت شد.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی برای زوج های جوان گفت: سال گذشته در راستای تحکیم خانواده 123 کارگاه آموزش مهارت های زندگی قبل و بعد از ازدواج برگزار شد. 
جهانشیر از توسعه ورزش بانوان و استفاده بیشتر از ظرفیت جوانان به عنوان دو اولویت مهم ورزش استان یاد کرد و افزود: ورزش بانوان در استان همدان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و آخرین نمونه این مهم کسب 12 مدال ارزشمند در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا توسط بانوان همدانی بود.
محسن جهانشیر به حوزه ورزش قهرمانی اشاره کرد و افزود: ورزشکاران همدانی در عرصه های ملی و بین المللی درخشان ظاهر شده اند به طوری که ورزشکاران همدانی سال گذشته در مسابقات بین المللی 78 مدال کسب کردند و 126 نفر به عضویت تیم های در آمدند.
وی شمار ورزشکاران بیمه‌شده در این استان را بالغ بر 86250 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 47 هیات ورزشی استانی و 329 هیات ورزشی شهرستانی در استان همدان مشغول به فعالیت هستند و 101 تیم از همدان در لیگ های حرفه ای حضور دارند.
وی با بیان اینکه سال گذشته همدان میزبان 100 رویداد ورزشی بود، تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان همواره به ورزش همدان نگاه ویژه ای داشته و همدان با توجه به زیر ساخت های که دارد می‌تواند میزبان مسابقات بیشتری در سطوح ملی و فراملی باشد.
وی مهمترین برنامه خود در حوزه قهرمانی را المپیک 2020 و بازیهای آسیایی 2022 می‌داند و می‌گوید: گفت :درست است در المپیک های گذشته ورزش همدان صاحب ورزشکار و مدال بوده اما تا کافی نیست و هدف بزرگ ورزش همدان حضور و مدال آوری در المپیک 2020 است و در این راستا نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین استانی و کشوری هستیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/121525/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روزگار بحرانی یاران صیادمنش؛ 9 بازی 3 امتیاز

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

خلاصه بازی آرسنال 5 - چلسی 0

خسرو: در زمان ساپینتو، چهار پنج مدیرعامل عوض کردیم

خلاصه بازی لاتزیو 2 - یوونتوس 1

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

ناگفته‌های خسرو حیدری از دربی جام حذفی

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

گل تماشایی سینا اسدبیگی در تمرین پرسپولیس

مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده بر سر دفتر کمپ حجازی

حیدری: در اولین بازی خوشه طلایی، فقط یازده بازیکن داشتم

خلاصه بازی الهلال 2 - العین 1

گل پنجم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 70

اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس

ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!

دبیر جدید فدراسیون کبدی معرفى شد

گل اول یوونتوس توسط میلیک در دقیقه 82

ممنوعیت آیفون؛ اول کارمندان دولت چین، حالا پرسنل ارتش کره

اپل احتمالاً با قراردادی یک میلیارد دلاری، حق پخش مسابقات جدید فیفا را به‌دست می‌آورد

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

خاص‌ترین تمرین استقلال؛ یک فوتبال دستی واقعی

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

دبل کاستیانوس، گل دوم لاتزیو به یوونتوس

گل دوم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 52

گل سوم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 57

کامبک الهلال ناقص ماند؛ صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا

گل چهارم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 65

مربی تراکتور از تیم ملی می‌آید

پیورا 70 اولترا یکی از مشکلات بزرگ گوشی‌های هواوی را برطرف کرده است

سخنگوی متا به 6 سال حبس در روسیه محکوم شد

تلاقی هیجان و ترس روی پلی در آسمان

برای چند کار عجله کنید...

چرا جن‌ها دیده نمی‌شوند؟

نومید نشو! بهاری خواهد آمد

من آدم مجرد سوار ماشینم نمیکنم!

خاطرات فراموش‌نشدنی پایان جنگ از زبان «مسعود ده‌نمکی»

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

حیدری: داور دربی به دنبال اخراج ساپینتو بود

گل اول آرسنال به چلسی توسط تروسار

حمایت ونگر از ژاوی؛ دوست دارم در بارسا بمانی

گل اول لاتزیو توسط کاستیانوس در دقیقه 12

خطای شدید جکسون روی پای تومیاسو که داور از نشان دادن کارت قرمز صرف نظر کرد

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟

گل سالم الدوساری به العین

به اتهام تجاوز؛ دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند