آریا جوان

آخرين مطالب

اوپو رینو ، اوپو رینو 10 ایکس زوم و اوپو رینو 5G در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند فناوری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - اوپو گوشی‌های هوشمند اوپو رینو، رینو 10 ایکس زوم و نسخه‌ی 5G اوپو رینو را به‌زودی روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد کرد. 

پیش‌تر اخبار مختلفی در مورد گوشی‌های هوشمند رینو اوپو و رینو اوپو 10 ایکس زوم منتشر شده بود. به‌نظر می‌رسد اوپو قصد دارد به‌زودی گوشی‌های هوشمند جدید خود را در بازارهای اروپایی عرضه کند. چند هفته‌ی قبل، اوپو رینو و اوپو رینو 10 x زوم با دوربین سلفی کشویی به‌شکل باله‌ی کوسه رونمایی شدند . در حال حاضر فروش نسخه‌ی معمولی رینو نیز آغاز شده است.
مقاله‌های مرتبط:
اوپو A7n معرفی شد؛ دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درکنار 4 گیگابایت رم تصویر گوشی تاشدنی اوپو توسط قائم مقام این شرکت منتشر شد
اوپو رینو 10 ایکس زوم از نمایشگر 6.6 اینچی OLED بدون بریدگی بالای نمایشگر، به‌علاوه‌ی دوربین سلفی کشویی 16 مگاپیکسلی با مکانیزم باله‌ای بهره می‌برد. بهترین ویژگی این گوشی هوشمند و یکی از دلایل چنین نام‌گذاری، به لنز پریسکوپ زوم آن در پنل پشتی مربوط می‌شود که درکنار لنزهای عریض و فوق عریض یک محصول دوربین محور پدید آورده‌ است. لنز تله‌فوتوی پریسکوپ و دوربین واید این گوشی هوشمند مجهز به سیستم لرزش‌گیر OIS هستند. درنظر داشته باشید که دوربین تله‌فوتو مجهز به زوم اپتیکال 6 برابری است. درحالی‌که دوربین اصلی از زوم هیبریدی 10 برابری بهره می‌برد. ازاین‌رو در نام این دستگاه به زوم 10 برابری اشاره شده است. دوربین اولتراواید نیز همانند برخی از رقبا با زوم 0.6 عمل می‌کند. گوشی هوشمند اوپو رینو 10 ایکس زوم با تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام و Color OS 6.0 بر پایه‌ی اندروید 9 پای به بازار عرضه خواهد شد. ظرفیت حافظه‌ی رم این دستگاه 8 گیگابایت و ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن نیز 256 گیگابایت است. اوپو رینو نیز از نمایشگر 6.4 اینچی OLED و دوربین سلفی با مکانیزم مشابه بهره می‌برد ولی فاقد دوربین‌های فوق‌عریض و پریسکوپی است. اوپو رینو مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بدون سیستم لرزش‌گیر OIS و دوربین ثانویه‌ی 5 مگاپیکسلی برای تصویربرداری حالت بوکه و تصویربرداری در نور کم است. میان‌رده‌ی اوپو از تراشه‌ی اسنپدراگون 710 ، حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد. نسخه‌ی دیگری این دستگاه نیز دارای حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی است.
این بدان معنی است که تنها اوپو 10 ایکس زوم دارای قدرت پردازش تصاویر ویدئویی 4K با نرخ تصویربرداری 60 فریم در ثانیه است؛ نسخه‌ی لایت این گوشی هوشمند قادر به ضبط ویدئوی 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه است. همچنین این مدل پریمیوم از فرکانس دوگانه‌ی GPS و Audio Focus بهره می‌برد که دارای چندین میکروفون است و به کاربر کمک می‌کند در زمان زوم کردن، تصاویر ویدئویی و صدا با یکدیگر مطابقت داشته باشند. هر دو گوشی هوشمند اوپو مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکرهای استریو و فناوری شارژ VOOC 3.0 هستند، با این وجود، تنها اوپو رینو 10 ایکس زوم صدای Dolby و باتری با ظرفیت بالا ارائه می‌دهد. نسخه‌ی لایت رینو دارای جک هدفون است، درحالی‌که سایر مدل‌های پریمیوم فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری هستند. Oppo Reno 10x Zoom</h4>">
Oppo Reno 10x Zoom</h4>">
اوپو رینو 10x زوم / Oppo Reno 10x Zoom</h4>">
Oppo Reno 10X Zoom / اوپو رینو 10 ایکس زوم</h4>">

نسخه‌ی دیگری از اوپو رینو 10 ایکس زوم با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G به بازار عرضه خواهد شد. اوپو قصد دارد این گوشی هوشمند را با همکاری شرکت Swisscom (سوئیس)، EE (انگلستان)، SingTel (سنگاپور)، Telstra و Optus (استرالیا) در بازارهای جهانی عرضه کند. احتمال دارد اوپو رینو 5G، نخستین گوشی هوشمند 5G باشد که در بازارهای اروپایی عرضه می‌شود. Swisscom، مقدمات دسترسی به شبکه‌ی 5G را دو هفته‌ی قبل در زوریخ فراهم کرد. EE نیز قصد دارد به‌صورت آزمایشی شبکه‌ی پرسرعت 5G را در فستیوال Glastonbury که در اواخر ماه ژوئن برگزار می‌شود، بهره‌برداری کند. اوپو رینو / Oppo Reno</h4>">
Oppo Reno</h4>">
اوپو رینو / Oppo Reno</h4>">
oppo reno</h4>">

اوپو رینو از روز 10 ام ماه می و با قیمت‌ پایه‌ی 500 یورو در فرانسه، هلند، ایتالیا، اسپانیا و لهستان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اوپو رینو 5G نیز با قیمت 900 یورو در ماه می به بازار عرضه می‌شود. از سوی دیگر اوپو رینو 10 ایکس زوم با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 4G با قیمت 800 یورو اوایل ماه ژوئن به بازار عرضه می‌شود. اوپو اعلام کرده است که اوپو رینو 10 ایکس زوم و اوپو رینو 5G با خدمات گارانتی بین‌المللی در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. البته نسخه‌ی لایت اوپو فاقد چنین خدماتی است؛ این بدان معنی است که کاربران می‌توانند برای دریافت خدمات اوپو در سایر کشورها اقدام کنند و اوپو در کشورهای مختلف دستگاه‌های جدید خود را به‌صورت رسمی به‌فروش می‌رساند و خدمات پس از فروش را به کاربران ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/121543/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

می تونی با خانواده ای که باهاشون اختلاف داری راحت کنار بیای؟

سکانس جنجالی افعی تهران درباره مهرجویی

سکانس دیدنی اعلام نتایج کنکور در سریال سه در چهار

دعوای نقی و هما بر سر شورا

بلد نیستی خیاطی کنی الکی ژورنال به مردم نشون نده

حرص خوردن پری خانم از دست گوهر خیراندیش

گل چهارم ایران به بحرین توسط بهروز عظیمی

کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است

گل پنجم ایران به بحرین توسط سعید احمدعباسی

ترکیب سیتی - چلسی؛ نیمه نهایی در حد فینال

حسینی و علی کریمی از لیست خط خوردند

پدیده چلسی: خدایا، به ارلینگ هالند رسیده‌ام!

میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره 9

توضیح سهیل مهدی در مورد قانون بازی رو در رو

کاپیتان تیم ملی: خودمان بازی را سخت کردیم

نامه پرسپولیس علیه مصاحبه یک استقلالی

عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین؛ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران

چگونه وقتی همه چیز فرومی‌ریزد امیدوار باشیم

نکات مهم در انتخاب و خرید تراش آرایشی

محبعلی: بازدارندگی تهران، اعراب را نگران کرده است

فضائلی: توئیتی که امروز از بنده در برخی رسانه‌ها بازنشر شده برای یک‌ سال و نیم قبل است

بیانات رهبر انقلاب درباره سعدی

امیرعبداللهیان در نیویورک چه کرد؟

الجزیره: شرایط برای اسرائیل به قبل از حمله ایران باز نخواهد گشت

واکنش جالب کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان

بازی‌های پلی‌استیشن و سگا به آیفون می‌آیند

این بازی پس از 9 سال حتی از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شده است

فعلا خبری از نسخه کنسولی Cities: Skylines 2 نخواهد‌ بود

4 گوشه دنیا/ این پسر آلمانی 73 هزار دلار خرج کرد تا شکل عروسک شود

مرگ دلخراش یک موتورسوار در برخورد با نیلی‌گاو

بخشی از مراسم «هزار دف» در روستای پالنگان کردستان

روایت عجیب و باورنکردنی از مادر رونالدو!

قدم زدن تمساح در فلوریدا

درس بزرگ معادی به پسرش در «افعی تهران»

ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش!

این عروس و دامادم که همیشه خدا باهم قهرن!

تو رفاقت آدم فروش نباشیم

شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول

فروش سرخابی‌ها؛ خصوصی‌سازی یا رفع تکلیف؟

فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد

مسی را برای کوپا با پر قو حفظ می‌کنند

آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان؛ آسو تایم

گل دوم ایران به بحرین توسط مهدی کریمی

جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان

صلح در رختکن بارسا، گوندوغان شفاف سازی کرد

گریلیش: فصل خیلی سختی داریم

گزارش زنده؛ ایران 3 - 3 بحرین

ترکیب پیشنهادی خرید سهم باشگاه استقلال

چرا به اهدافمان در زندگی نمی‌رسیم؟

تقویت قوای جنسی با این 4 خوراکی پرطرفدار