آریا جوان

آخرين مطالب

شرایط ویژه جهت اخذ نمایندگی و عاملیت فروش شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌ های سولار فناوری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­های سولار، با هدف گسترش استفاده از انرژی­‌های تجدیدپذیر و ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای اقشار مختلف در سال 94 تأسیس شده است.

شرکت مدیریت پروژه نیروگاه ­ های سولار ، در سال 1396، پس از استقرار در پارک علم و فناوری، موفق به کسب رتبه فناور شده است.­ این شرکت با گسترش زیرساخت­‌ها و تشکیل تیم‌­های مختلف نظیر ­CRM، IT، توسعه بازار، R&D، روابط عمومی و تبلیغات، فنی و… فعالیت خود را در حوزه انرژی­‌های تجدیدپذیر جهت طراحی و ساخت اپلیکیشن MPNS برای کنترل و مدیریت نیروگاه ­ های خورشیدی در کل کشور، متمرکز کرده است. در حال حاضر، باتوجه‌به گسترش فعالیت‌­های شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­های سولار در زمینه اجرای نیروگاه‌­های خانگی و نیروگاه­های مقیاس بزرگ به‌صورت مزارع خورشیدی در سراسر کشور و گستردگی دایره مشتریان و متقاضیان نیروگاه‌ها در شهرها و روستاهای مختلف، نیاز به حضور نمایندگان مستقر در مناطق مختلف کشور برای ایجاد سهولت دسترسی به خدمات بهینه و بهره‌­مندی از اخبار و اطلاعات به‌روزشده در حوزه انرژی و سرعت در خدمات‌رسانی، اقدامات گسترده‌ای در جهت جذب نماینده و عاملیت فروش ایجاد کرده است. داوطلبان از سراسر کشور پهناور ایران، می‌­توانند دریافت نمایندگی شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌های سولار را درخواست کرده و علاوه‌بر کسب در­آمد پایدار، سهم موثری در آبادانی، ایجاد اشتغال و درآمد­زایی در منطقه خود داشته باشند. - شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار از زمان انعقاد تفاهم‌­نامه تا زمان اجرا و در طول زمان بهره‌­برداری از پروژه، به مدت 20 سال همراه متقاضیان احداث نیروگاه‌­های خورشیدی خواهد بود. - نمایندگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌های سولار، علاوه‌بر مسئولیت‌­های خود مبنی بر نصب و راه‌­اندازی و پشتیبانی 20 ساله از نیروگاه‌­ها، با معرفی پروژه­‌های جدید می­‌توانند به میزان مشخصی در سود حاصله از پروژه‌­ها، سهیم باشند. - آموزش شیوه‌های بازاریابی و جذب مشتری و همچنین بیان قوانین و نکات فنی اجرای پروژه‌­ها به نمایندگان، برعهده شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار است. - نمایندگان برای یافتن بازار هدف و جذب مشتریان می‌­توانند از راهنمایی و مشاوره رایگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار برخوردار شوند. - برگزاری آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی، طراحی فضای داخلی آن منطبق با هویت سازمانی شرکت، طراحی و نصب تابلوی سردر، تهیه اقلام تبلیغاتی، اوراق و تجهیزات اداری و معرفی نماینده به مشتریان و همکاران و نهادهای مرتبط، از خدمات ارائه‌شده شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار به نمایندگان خود است.­ مسئولیت نمایندگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌های سولار:
- بازاریابی، بازارسازی و فرهنگ سازی در جهت استفاده از انرژی سولار و انرژی­‌های پاک براساس هنجارهای منطقه از مسئولیت­‌های نمایندگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار است. - متقاضیان اخذ نمایندگی و عاملیت فروش باید نسبت به جذب نیروی مجرب فنی، بازاریابی و متصدی امور دفتری، اقدامات لازم را به عمل آورند. - برگزاری جلسات و سمینارهای اعلام‌شده از سوی شرکت و تعامل و همکاری با ارگان­‌های ذیربط. - ثبت‌نام متقاضیان نیروگاه­‌های خانگی باتوجه‌به استانداردهای ارائه‌شده توسط شرکت در کارتابل مخصوص ثبت‌نام و انجام امور اداری مربوطه در فرایند اخذ مجوز احداث نیروگاه. - انجام خدمات O&M براساس پروتکل اجرایی ستاد مرکزی درباره نیروگاه­‌ها در دوران بهره‌­برداری. - کنترل سامانه اورژانس انرژی برای پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی در نیروگاه­‌ها (سامانه اورژانس تولید و بهینه­ سازی انرژی‌­های نوین که به نام اپلیکیشن ساتبان شناخته می­‌شود­، مزیت انحصاری و ویژه شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار در بخش خدمات و پشتیبانی است. این سامانه، ثبت و اختراع شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­های سولار است که برای نخستین بار روی یک سرور داخلی فعال شده و خدمات لحظه ای تعمیر و نگه‌داری و از همه مهم­تر مانیتورینگ لحظه‌ای نیروگاه را برای کاربر فراهم می‌کند. این سامانه به‌طور هم‌زمان می‌­تواند در اختیار سرمایه ­گذار، نماینده و کارشناسان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار قرار بگیرد تا عملکرد نیروگاه از هر سه نقطه کنترل شود. هر اختلالی که در روند کار نیروگاه پیش بیاید، در لحظه برای هر سه کاربر اخطار صادر می­‌کند تا کارشناسان به‌صورت حضوری، بدون اتلاف وقت، مشکل را رفع نمایند.) متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت مدیریت پروژه نیروگاه ­ های سولار می­‌توانند به سایت مراجعه و برای اخذ نمایندگی ازطریق لینک اقدام نمایند یا با شماره 02162825656 تماس بگیرند. برای اطلاع از اخبار مرتبط نیز می‌توانید اینستاگرام شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌ های سولار را دنبال کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/123397/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ربات‌های دوپا گوگل به‌لطف هوش مصنوعی، حالا سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل فوتبال بازی می‌کنند

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

گوناگون/ برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد!

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده/ ویدئو

تو ژاپن موسیقی رو اینجوری آموزش میدن!

دلبری های پیمان معادی در سریال افعی تهران

پشت صحنه جذاب صداتو با حضور جواد هاشمی

تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد

شوت ابوالفضل جلالی در دقیقه 58 به تیرک عمودی دروازه شمس آذر برخورد کرد

بازگشت امید به نساجی با برد خانگی؛ تراکتور بدون خمس هم باخت

پیشنهاد میلیاردر فنلاندی؛ اینتر را به من بفروش!‏

واکنش حسینی مانع از گلزنی بازیکنان شمس آذر شد

مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت

الهامی: استقلال، پرسپولیس و برزیل تفاوتی ندارند

رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏

گل سوم استقلال به شمس‌آذر توسط مرادمند

گل اول مس رفسنجان توسط واسعی

گزارش زنده؛ استقلال 3-0 شمس‌آذر قزوین

ترفندهای تمیزکاری خانگی

دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان

تصاویری از تجمع و حمایت از عملیات تنبیهی «وعده صادق» در صنعای یمن

مهاجری: گمان کرده‌اید اگر اسم «گشت ارشاد» را به «طرح‌ نور» تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می‌دهد؟

امیرعبداللهیان در نیویورک: ریزپرنده‌های ساقط‌ شده، هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته‌اند

روایت رئیسی از دیدار با مادر 3 شهید در دامغان

کوثری: شلیک به ریزپرنده‌ها بخاطر آماده‌باش پدافند هوایی است

خرید سه‌بعدی کالاهای جدید به اپل ویژن پرو اضافه شد

پردازنده دیمنسیتی 6300 مدیاتک برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد

جنگل حرا خلیج نایبند عسلویه

دلیل ازدواج نکردن امیر آقایی

دیبی:نفهمیدم تکرار کن! یه مرتیکه رو اسب سفید نشسته؟

آلوز صدر جدول پاسورها را برای جلالی آب و جارو کند!

حضور پر رنگ نکونام روی سکوها

تراکتور، حسرت پیروزی در 1403

عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد

بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!

رئال رونمایی می‌کند؛ قله فناوری برای چمن مخملی

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

مهار عبدالکریم حسن با فنون رزمی!

حکم تاریخی در هلند؛ کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏

گزارش زنده؛ استقلال 1-0 شمس‌آذر قزوین

وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: مصممیم در تحولات غزه، آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد

اسرائیل به دنبال جاسوسی در ایران بود؟

رویترز: تشدید تحریم‌های ایران در بسته کمک‌های خارجی آمریکا گنجانده شده است

غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش

پوکو M7 5G در راه است؛ نسخه ری‌برند شده Redmi 13 5G

8 گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان

وقتی مثل عمه جونت به آشپزی علاقه نداری!

خاطره تلخ ملیکا شریفی‌نیا از تصادفش

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت