آریا جوان

آخرين مطالب

حاشیه‌های شب داغ والیبال در ارومیه ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان -
حاشیه‌های شب داغ والیبال در ارومیه 4
٠
٠
ورزش 3 / 4 تیمی که قرار است در سه روز متوالی در ارومیه به مصاف هم بروند، یک جلسه تمرینی و چند دقیقه نشست خبری را سپری کردند تا آماده جنگ جهانی در چارچوب لیگ ملت ها شوند.
لیگ ملت ها به هفته های پایانی و هیجان انگیز خود رسیده و حالا تنها چند ساعت تا آغاز اولین بازی بین روسیه و لهستان باقی مانده است. تیم های پرافتخار که در روزهای بعدی به مصاف ایران خواهند رفت و شاید همین بازی ها، تکلیفشان را در تورنمنت لیگ جهانی سابق روشن کند.
یک روز پیش از شروع بازی، هر 4 تیم به سالن غدیر رفتند و یک جلسه تمرینی خود را سپری کردند. تیم ایران آخرین تیمی بود که در دورنالار یوواسی به بازی توپ و تور پرداخت و آخرین تمرین خود پیش از سه مسابقه حساس را انجام داد. اینجا حواشی روز قبل از استارت هفته سوم لیگ ملت ها را می خوانید:
1) سرمربی تیم ملی لهستان بسیار خوش رو و دوست داشتنی در میان خبرنگاران حاضر شد. در ابتدا از او خواسته شد تا نظر کلی اش را بگوید اما او برخلاف سرمربیان سه تیم دیگر، به بیان خاطره ای جالب از پیاده روی در ارومیه پرداخت که نکته اصلی اش در مهمان نوازی و تعارفات عجیب و غریب ما ایرانی ها بود. البته آقای ویتال هینن انگار خوب می دانست که ما زود ناراحت می شویم، برای همین پس از تعریف های مختلف از مردم ایران، گفت که من پیاده روی را خیلی دوست دارم، لطفا در روزنامه هایتان بنویسید که مردم میهمان نواز از من نخواهند که سوار خودرویشان شوم تا من را به هتل برسانند!
2) کولاکوویچ و گلن هوگ سرمربیان ایران و کانادا در نشست خبری کنار یکدیگر بودند و برخورد بسیار صمیمی باهم داشتند. این دو پیش از شروع نشست خبری ابتدا از دور بودن میکروفن اطمینان پیدا کرده و سپس حرف های نسبتا خصوصی را با تُن صدای پایین آغاز کردند. صحبت هایی که با بگو و بخند همراه بود و سبب تعجب خبرنگاران نیز شد. آن ها در اظهاراتشان نیز نسبت به هم بسیار محترمانه صحبت کردند.
3) سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حدود 10 دقیقه صحبت کرد. کولاکوویچ که انگار منتظر بود یکی از خبرنگاران درباره عدم تعویض و تغییر در ترکیب بپرسد، به صورت تفصیلی صحبت کرد اما لُب کلامش این بود که او می خواهد تیمش در هر بازی برنده شود و کسب تجربه دیگر بازیکنان برایش اولویت ندارد. همچنین این سرمربی اهل مونته نگرو از تفاوت فاحش در تیم اصلی و ذخیره اش گفت.
4) ناهماهنگی عجیبی در نشست خبری به وجود آمد و آن هم این بود که کاپیتان تیم ملی کانادا، لهستان و روسیه نیز به همراه سرمربیان این تیم ها به ورزشگاه غدیر آمدند تا در نشست خبری شرکت کنند. این در حالی بود که روابط عمومی فدراسیون اعلام کرده بود که تنها سرمربیان باید به نشست خبری بیایند اما به نظر می رسد رابط این پیام، اشتباهی گفته بود. سرمربی روسیه تاکید داشت که کاپیتانش باید در نشست حاضر شود اما در نهایت هر 3 بازیکن راهی هتل شدند
5) در جای جای شهر ارومیه می توان نشانه هایی از ورزش والیبال را جستجو کرد. اینجا مقابل سالن غدیر است که مسئولانش به زیبایی شهر ارومیه را توصیف کرده اند. فلامینگوهایی که به نماد شهر تبدیل شده اند و ورزش والیبال که در قلب مردم قرار دارد.
6) یک اتفاق جذاب دیگر این بود که پس از تمرین و نشست خبری دو تیم رده های سنی پایه از شهر ارومیه در این بازی حضور یافتند تا در قالب تیم های ایران و لهستان بازی کنند و به واسطه همین مسابقه، همه چیز در غدیر تست شود. از داوران تا زمین مسابقه و موسیقی و هرچیز دیگر...
7) سالن غدیر ارومیه 6 هزار ظرفیت برای تماشاگران دارد و حداکثر 50 صندلی برای خبرنگاران. این در حالی است که به نظر می رسد فارغ از 20-30 خبرنگاری که از تهران برای پوشش لیگ جهانی آمده اند، تعداد زیادی از اصحاب رسانه آذربایجان غربی نیز در محل حضور دارند و آیدی کارت دریافت کرده اند. اتفاقی که احتمالا منجر به بی نظمی در مسابقه شود
8) پس از پایان تمرین اندک هوادارانی که به سالن راه یافته بودند به همراه عوامل اجرایی و خبرنگاران و... با بازیکنان عکس های سلفی می گرفتند. یگان ویژه باتوجه به تعداد پایین افراد، اغلب تماشاگر بود و با آن ها همکاری می کرد و بعضا خودش نیز با ستاره های سلفی می گرفت. بی نظمی پس از پایان تمرین وجود داشت اما به هر حال خاتمه یافت و باید امیدوار باشیم خود مسابقات با نظم برگزار شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/130937/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهریار شعر ایران را بیشتر بشناسید

این مردها آماده شروع یک رابطه عاطفی هستند

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم

ناگفته‌های مربی سابق استقلال از دربی حذفی‌

پوچتینو: به شکست 5-0 نیاز داشتیم!

یک بی‌احتیاطی و رویاهایی که بر باد رفت

روزگار بحرانی یاران صیادمنش؛ 9 بازی 3 امتیاز

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

خلاصه بازی آرسنال 5 - چلسی 0

خسرو: در زمان ساپینتو، چهار پنج مدیرعامل عوض کردیم

خلاصه بازی لاتزیو 2 - یوونتوس 1

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

ناگفته‌های خسرو حیدری از دربی جام حذفی

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

گل تماشایی سینا اسدبیگی در تمرین پرسپولیس

مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده بر سر دفتر کمپ حجازی

حیدری: در اولین بازی خوشه طلایی، فقط یازده بازیکن داشتم

خلاصه بازی الهلال 2 - العین 1

گل پنجم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 70

اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس

ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!

دبیر جدید فدراسیون کبدی معرفى شد

گل اول یوونتوس توسط میلیک در دقیقه 82

ممنوعیت آیفون؛ اول کارمندان دولت چین، حالا پرسنل ارتش کره

اپل احتمالاً با قراردادی یک میلیارد دلاری، حق پخش مسابقات جدید فیفا را به‌دست می‌آورد

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

خاص‌ترین تمرین استقلال؛ یک فوتبال دستی واقعی

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

دبل کاستیانوس، گل دوم لاتزیو به یوونتوس

گل دوم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 52

گل سوم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 57

کامبک الهلال ناقص ماند؛ صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا

گل چهارم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 65

مربی تراکتور از تیم ملی می‌آید

پیورا 70 اولترا یکی از مشکلات بزرگ گوشی‌های هواوی را برطرف کرده است

سخنگوی متا به 6 سال حبس در روسیه محکوم شد

تلاقی هیجان و ترس روی پلی در آسمان

برای چند کار عجله کنید...

چرا جن‌ها دیده نمی‌شوند؟

نومید نشو! بهاری خواهد آمد

من آدم مجرد سوار ماشینم نمیکنم!

خاطرات فراموش‌نشدنی پایان جنگ از زبان «مسعود ده‌نمکی»

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

حیدری: داور دربی به دنبال اخراج ساپینتو بود

گل اول آرسنال به چلسی توسط تروسار

حمایت ونگر از ژاوی؛ دوست دارم در بارسا بمانی