آریا جوان

آخرين مطالب

نامجو مطلق: فایل صوتی چطور پخش شده است؟ ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان -
نامجو مطلق: فایل صوتی چطور پخش شده است؟
١٢٧
٠
ورزش 3 / بازیکن خوش تکنیک سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی ایران با ابراز خوش‌بینی نسبت به ورود سرمربی ایتالیایی استقلال اعتقاد دارد برای موفقیت باید امکانات لازم را در اختیار او قرار دهند.
بعد از انتظارات فراوان بالاخره استراماچونی پذیرفت که هدایت استقلال را برای به مدت دو سال بر عهده بگیرد و تا چند روز آینده باید منتظر ورود این مربی جوان ایتالیایی در ایران باشیم. اینکه او در تهران چه سرنوشتی منتظرش است را کسی نمی‌تواند حدس بزند و تنها انتظار می‌تواند جواب حل این معمای جذاب فصل نوزدهم لیگ برتر باشد. اما درهرحال در همین خصوص و حاشیه‌های اطراف باشگاه با یکی از ستارگان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال گفتگو کردیم. وی در ابتدا راجع به اینکه چرا باوجود مشخص شدن سرمربی در استقلال بازهم شاهد دودستگی یا بعضاً چنددستگی در باشگاه استقلال هستیم اظهار داشت: «معمولاً وقتی مدیرعامل دست روی یک مربی می‌گذارد او را به هیئت‌مدیره معرفی می‌کنند و تا به توافق اعضای هیئت‌مدیره نرسد این مربی تصویب نمی‌شود. در مورد استراماچونی هم حتماً به همین شکل بوده است و او باید مورد وثوق همه اعضای باشگاه قرارگرفته باشد تا به‌عنوان سرمربی به رسانه‌ها معرفی شود.»
وی درباره فایل صوتی پخش‌شده در خصوص فرهاد مجیدی و همچنین نحوه یارگیری استقلال توسط معاونت باشگاه هم گفت: «خب با توجه به صحبت‌های فرهاد باید بگویم که مسلماً این چیز خوبی نیست. هرکسی در هر شرایطی بخواهد راجع به پیشکسوت صحبت کند یک مقدار به نظر من درست نیست و واقعانمی دانم چه اتفاقی رخ‌داده و این فایل به چه نحو پخش‌شده است. در مورد جذب بازیکنان هم طبیعتاً مربی ایتالیایی شناخت کافی در مورد شرایط فوتبال ایران ندارد و قطعاً باشگاه با توجه به شناختی که دارد باید یک تیم خوبی را در اختیار مربی قرار بدهد. اما اینکه انتخاب بازیکنان به چه نحوی است آن‌یک بحث دیگری است. یک کمیته فنی پیش‌ازاین تشکیل شد که قرار بود در مورد مسائل فنی اظهارنظر کند که من خودم وقتی‌که دیدم چنین اراده‌ای از سوی باشگاه وجود ندارد خیلی زود استعفایم را اعلام کردم و از کمیته فنی کناره‌گیری کردم. حالا در این شرایط واقعاً جای سؤال است که بازیکنان با چه رویکردی و زیر نظر چه کسانی انتخاب می‌شوند. باید از مدیران این مجموعه پرسید.
بازیکن محبوب دهه 60 و 70 فوتبال ایران درباره اینکه تا چه حد فکر می‌کنید استراماچونی بتواند با استقلال موفق شود بیان کرد: «ما باید سه نکته را در نظر بگیریم یکی اینکه وقتی یک مربی نیمکت باشگاهی مثل اینترمیلان را تجربه می‌کند حتماً ازنظر سبک مربیگری در حدی بوده که روی نیمکت باشگاهی مثل اینتر میلان نشسته است. باشگاه اینتر درواقع هر مربی را برای هدایت تیمش انتخاب نمی‌کند و قطعاً استراماچونی باید توانایی‌هایی داشته باشد برای نشستن روی نیمکت.
وی در ادامه افزود: «در درجه دوم در خصوص عدم نتیجه‌گیری او در اینترمیلان باید بگویم شاید به خاطر ابزار و بازیکنانی بود که دران برهه در اینتر حضور داشتند، ضمن اینکه رقیب آنها آث میلان هم در این چندساله دچار افت زیادی بوده است. در درجه سوم ما باید برای به دست آوردن موفقیت همه عوامل را در اختیار سرمربی قرار دهیم و درواقع به این مجموعه کمک کنیم چراکه ما اگر گوآردیولا را هم بیاوریم و تیم خوبی را در اختیارش قرار ندهیم قطعاً او هم نمی‌تواند نتیجه بگیرد. این‌ها همه در کنار هم باعث ایجاد موفقیت در یک مجموعه می‌شود به همین دلیل است که باید بازیکنانی را جذب کنیم که کارایی لازم را داشته باشند.»
نامجو مطلق درباره اینکه در حال حاضر آیا با باشگاه ارتباط دارد تأکید کرد: «من به دلیل اینکه قرارمان از اول چیز دیگری بود. مقررشده بود کمیته فعالی را داشته باشیم که هم‌نظر مشورتی بدهد و هم ازنظر فنی کمک کند. ولی خب من کلاً چنین چیزی راندیدم و به همین دلیل زود خودم را کنار کشیدم. من وقتی جایی مثمر ثمر نباشم ترجیح می‌دهم ورود نکنم. اما اگر کمکی بخواهند من همین حالا هم باکمال میل در خدمتشان هستم و هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌دهم به شرطی که از من بخواهند نه به‌صورت تشریفاتی که اصلاً خوب نیست. هنوز هم همان‌طور که گفتم هرکاری از دستم بربیاید دریغ نمی‌کنم به دلیل اینکه به باشگاه تعصب‌دارم.»
وی درباره اینکه آیا به یک کمیته فنی قوی در ادامه می‌توانیم امیدوار باشیم بیان کرد: «این دیگر به دیدگاه باشگاه بستگی دارد ولی ما در همان زمان هم‌چنین قصدی را داشتیم و هدف‌گذاری خوبی شده بود.»
نامجو مطلق در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای استقلال هم گفت: «امیدوارم استقلال با این سرمربی روزهای خوبی را تجربه کند. در این باشگاه خیلی‌ها می‌آیند و می‌روند اما مهم نام استقلال است و میلیون‌ها نفری که با برد این تیم جشن می‌گیرند و با شکست این تیم غمگین می‌شوند.»

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/131724/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

واکنش وزارت خارجه ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

عکس های کاملا به موقع

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

نکته‌نگران کننده استقلال؛ وزن‌تعویض‌ها بالا نیست

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد

تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

ترفند عجیب گراز برای فرار از دست سگ‌های شکارچی!

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

کری ستاره بارسا برای رئال؛ با 200 درصد توان بازی می کنیم

رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود

واکنش بادامکی به استفاده از VAR در هفته‌های پایانی