آریا جوان

آخرين مطالب

8 ایده مناسب برای هدیه دادن به عروس و داماد دختران

  بزرگنمايي:

آریا جوان -
8 ایده مناسب برای هدیه دادن به عروس و داماد
k ١.١
١
مجله دلگرم / در روز عروسی میخواهید به عروس و داماد هدیه بدهید ولی نمیدانید چی باید بخرید؟ در ادامه به شما میگوییم بهترین هدیه برای آن ها چیست.
حتما از مادر عروس یا داماد بپرسید عروس در جهیزیه چه چیزی ندارد. چیزهایی که معمولا توی جهیزیه کمتر هست را بخرید. از وسایل دکوری می توانید انواع کریستال ها، انواع گلدان بلند یا کوتاه؛ بی پایه یا با پایه؛ شیشه ای یا مات، انواع مختلف و زیبای شکلات خوری و میوه خوری، آجیل خوری، شیرینی خوری را بخرید.
البته اگر سلیقه خودتان خوب باشد و حوصله خوبی هم داشته باشید، عروس خانم هم از هدیه شما خوشحال خواهد شد!
پیشنهاد بعدی، تابلو فرش یا تابلوی نقاشی و تابلوهای فلزکاری شده است. تابلوهای منظره چند تکه هم می توانید انتخاب کنید که قیمتشان از تابلو فرش و نقاشی کمتر است.
می توانید از آباژور و روشنایی های تزیینی یا حتی آب نماهای تزیینی استفاده کنید. البته این پیشنهاد به خانه عروس و داماد هم بستگی دارد، اگر 40-50 متری باشد مطمئن باشید چیزی که خریده اید فقط جاگیر و دست و پا گیر خواهد شد و شاید بعد از اولین اثاث کشی آب نمای گران قیمتی که شما خریده اید، بیرون بماند.
عتیقه و دکوری های سنتی از جمله گرامافون، گوشی های تلفن قدیمی، صندوقچه های دکوری، گلدان های قدیمی و میوه خوری های پایه فلزی می توانند هدیه های چشم نوازی باشند.
می توانید از قالیچه های پادری و تزیینی تا قالیچه های سه متری، بسته به سلیقه و نیاز عروس و داماد بخرید که بتوانند توی آشپزخانه یا داخل اتاق خواب یا حتی جلوی در ورودی استفاده کنند.
1. ظروف :
ساده ترین و ابتدایی ترین هدیه که به ذهن همه می رسد ظروف است. اگر قصد خرید ظروف غذاخوری برای عزیزانتان را دارید بهتر است طرح های ساده را برای این منظور تهیه کنید، این طرح ها نه تنها همه پسند است بلکه برای مدت بیشتری می توانند از آن استفاده نماییند بی آنکه به زبان عامیانه از مد بیافتد!
2 . کالای خواب :
پتو و کالای خواب یکی دیگر از هدیه های مرسوم و کاربردی برای عروس و دامادها می باشد، شما می توانید متناسب با بودجه ی خود یک ست کالای خواب یا پتو را برای عزیزان خود در نظر بگیرید، بهتر است پیش از تهیه ی آن سلیقه ی عروس داماد را در نظر بگیرید و یا کالای خوابی هماهنگ با سایر جهیزیه عروس و داماد تدارک ببینید و آن ها را بیش از بیش خوشحال نمایید.
3 . ظروف پذیرایی :
ظروف بلور و کریستالی و ظروف پذیرایی یکی دیگر از گزینه های پر طرفدار برای کادو عروسی می باشد. در تهیه ی این ظروف نیز بهتر است پیش از هر خریدی بهتر است از نبود آن وسیله در جهیزیه عروس مطمئن شوید تا خرید بیهوده انجام ندهید حتی می توانید به صورت جمعی یک سرویس کامل ظروف بلور و کریستال را برای هدیه عروسی تدارک ببینید و جهیزیه عروس خانم را کامل نمایید.
4 . تابلوهای هنری :
اگر زوج دوست داشتنی شما علاقه ی فراوانی به هنر دارند، می توانید یک تابلو با سبک هنری خاص برای آن ها تدارک ببینید. حتی می توانید مرزهای هنر و خلاقیت را بشکنید و یک پرتره از عروس داماد به آنها هدیه دهید، مطمئن باشید این هدیه برای همیشه در خاطر آن ها باقی خواهد ماند.
5 . صنایع دستی :
صنایع دستی مثل گلدان های دکوراتیو نیز می تواند گزینه ی مناسبی برای کادوی عروسی باشد، می توانید آن را همراه با یک دسته گل بزرگ به عزیزانتان هدیه دهید و بیش از بیش خوشحالشان کنید.
6 . فنجان و لیوان :
ست های مختلف فنجان و یا لیوان نیز می تواند یک هدیه بسیار پر کاربرد برای عروس و دامادهای دوست داشتنی باشد. برای تهیه این ست ها مثل ست قهوه خوری بهتر است به سراغ ظروفی با جعبه ها و طرح های خاص بروید تا هدیه ی شما شیک تر و اررزشمندتر جلوه دهد.
7 . لوستر :
اگر شما یکی از نزدیکان عروس و داماد هستید،بهترین هدیه برای عروس و داماد شما می تواند لوستر باشد. توجه داشته باشید که می توانید به جای خرید یک لوستر مجلل، یک لوستر مدرن و جذاب که با مبلمان جهیزیه همخوانی دارد عروس و داماد عزیزتان را خوشحال کنید.
8 . لوازم دکوری :
لوازم دکوری خاص می تواند بهترین هدیه برای عروس و داماد شما باشد، می توانید این لوازم را با توجه به تم مبلمان و سبک دکوراسیونشان تهیه کنید تا با دیدن آن همیشه به یاد شما و مهربانیتان بیافتند.
هدیه برای ساقدوش عروس:
ساقدوش های عروس که در شب عروسی بیشتر از خود عروس فعالیت می کنند ، می بایست کادویی به انها بدهید که همیشه به یاد شما بیفتند و هم به اندازه کافی توجه ها را جلب نماید ، پیشنهاد ما دستبند یا یک قطعه جواهر است ، همچنین می تواند هدیه شما با لباس عروس ست باشد.
هدیه برای ساقدوش داماد:
برای این فرد هدیه ای مفید و کاربردی در نظر بگیرید . البته بهتر است هدیه ی شما نشانگر شخصیت او نیز باشد . شما می توانید از یک دکمه سر آستین زیبا ، حلقه و یا ساعت استفاده کنید .
هدیه برای مادر عروس و یا داماد:
مادر عروس و داماد در روز عروسی به اندازه فرزندانشان و چه بسا بیشتر از انها خوشحالند و اضطراب و استرس دارند ، و همچنین شان و قرب خاص دارند ، اگر می خواهد برای مادر عروس یا مادر داماد هدیه ای بخرید ، هدیه ای بدهید که در شان او باشد مثل جواهارت قدیمی یا جواهرات مناسب وی.
هدیه برای پدر عروس و یا داماد :
برای پدر عروس و داماد نیز اگر قصد دارید هدیه بخرید ، گزینه های زیادی پیش رویتان نیست ف می بایست سراغ همان ساعت و ، دستبند و دکمه سر آستین نقره ای و یا طلایی بروید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/132514/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مدل‌های ریفربیشد سری گلکسی S23 سامسونگ با قیمت ارزان‌تر رسما عرضه شد

ویدیو واقعی پیکسل 8a لو رفت

گوناگون/ این کوه آتشفشانی هر روز 80 گرم طلا فوران می‌کند

با طولانی ترین پل جهان آشنا شوید

شهری متروکه در نزدیکی چرنوبیل

بزرگترین آکادمی بودایی دنیا در چین

یکی از باورنکردنی ترین مکان های فیلیپین

خیلی خوب برای نجات جون زنش تلاش کرد!

دره زیبای باشو در پاکستان

لوکیشن سریال «متهم گریخت» 20 سال پس از پخش آن

مرگ حقه، میکروب بهانه است

واقعا ماجراجویی شگرفی بود

دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!

عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد

شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا؛ جانشین کلوپ از سری‌آ می‌آید

دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان

الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک

پشت پرده قهرمانی‌های اینتر

سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت

سهم تعویض‌های ربیعی؛ 2 گل و 1 پاس گل!

زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت

نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!

فلاحت پیشه: دیپلمات‌های خانه نشین و دیپلماسی حاشیه نشین شده دوباره به متن بازگردد

حمله به سایت اس 300 اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت

مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام به صورت 100 درصد اجرایی شد

متا سیستم‌عامل هدست‌های کوئست را در دسترس سایر شرکت‌ها قرار می‌دهد

جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان

طنز/ چگونه در پارک‌ها محل آرامش بقیه بشیم؟

تونل وحشت وسط خیابان؛ تلاش مردم برای جبران اقدام عجیب دو برادر!

تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیمای ایرباس!

لحظه دلهره‌آور متلاشی شدن کامیون در برخورد با قطار مسافربری در ترکیه

حادثه مرگبار در جریان مسابقه اتومبیل‌رانی در سریلانکا

سیلی هولناکِ در چین

غذا دادن به یک خرس غول پیکر توسط مرد روس با قاشق

جزیره ای رویایی در مالدیو

چهار نکته که لازم است قبل از هر چیزی بدانید

قبلا کلاس زبان رفته؟

سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید

«هفت سر اژدها» روایتی تلفیقی از چند آقازاده

ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

حرکت ارزشمند کاپیتان تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها

20 تیم صعود کننده به جام جهانی2024 مشخص شد

سریع‌ترین مرد دنیا حامی رونالدو

گزینه عجیب بایرن؛ مربی اخراجی یونایتد!

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

یاسین سلمانی در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد

راه پرسپولیس و استقلال از هم جدا شد

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

ایده های جذاب برای تحرک هدفمند فرزندان