آریا جوان

آخرين مطالب

حرف‌های مهم نادری درباره ماندن یا رفتن از پرسپولیس ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان -
حرف‌های مهم نادری درباره ماندن یا رفتن از پرسپولیس
k ٤.٩
٢
روزنامه گل / مدافع جوانی که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم در ترکیب پرسپولیس درخشید، از تمایل خود برای ماندن و دائمی شدن قراردادش با سرخپوشان صحبت می کند. نادری همچنین به حضور ویلموتس در تیم ملی ایران خوشبین است و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی لحظه شماری می کند.
ماجراهای برانکو بالاخره گویا منتهی به کوچ پروفسور سرخ‌ها داده و همچون هواداران سرخپوش، بازیکنان هم در شوک پایان این قصه هستند. محمد نادری هم شاید با عملکرد خوبی که در یک نیم‌فصل حضور در پرسپولیس داشت به سرنوشتی مثل برانکو دچار شود و حالا که مجبور به برگشت به بلژیک شده، معلوم نیست باشگاه قبلی اش اجازه ادامه حضور در ایران را به او بدهد. به هرحال محمد نادری با این‌که چند پیشنهاد از تیم‌های مطرح ایرانی به دستش رسیده، اولویت اصلی اش را تنها پرسپولیس می‌داند و امیدوار است با پافشاری در بلژیک بتواند جواز برگشتنش را به این تیم دوباره بگیرد. نادری به حضور در تیم‌ملی با آمدن ویلموتس بلژیکی هم خوشبین است. او می داند که ملی پوش شدنش به نفع همه جوانان خواهد شد چون سرمربی بلژیکی تیم ملی عاشق کار با جوانان و بازی تهاجمی است. ماجرای رفتن علی علیپور به اروپا هم دیگر موردی بود که با نادری در مورد آن صحبت کردیم و او معتقد است آقای گل سرخ‌ها در اروپا هم می‌تواند به این عنوان فکر کند.
در ابتدا، من محمد نادری هستم...
نکته جالب در مورد این است که در مورد محل تولد من و این‌که کجا فوتبالم را شروع کردم اشتباه زیاد است. من متولد مهرماه 1375 هستم و در تهران به دنیا آمدم و اصلیتم به استان قزوین بر می‌گردد. در یک خانواده فوتبالی بزرگ شدم و هم اکنون خواهرم و خانواده مادری ام در رشته تربیت بدنی فعالیت دارند. فوتبالم را از فوتبال سالنی شروع کردم و بعد نونهالان سایپا پیوستم . سربازی ام را در مقاومت گذراندم و بعد به تراکتورسازی رفتم و مدتی هم در نساجی توپ زدم که بعد از بازگشت به تراکتور به بلژیک رفتم و بعد هم به پرسپولیس پیوستم.
خوشحال شدم که توانستم لژیونر شوم
من با باشگاه تراکتورسازی قرارداد داشتم اما وقتی خواستم به بلژیک بروم تمام شده بود اما گویا در قراردادم دستکاری شده بود چون می‌توانستم یکطرفه فسخ کنم. خیلی دوست داشتم لژیونر شوم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد.
در بلژیک به دلایلی نتوانستم درخشان باشم
همان طور که گفتید عملکرد خوبی در تراکتورسازی داشتم و رفتنم به بلژیک به واسطه دیرآمدن ویزا کمی طول کشید. وقتی به بلژیک رفتم بازی‌های آن‌ها شروع شده بود و اگر اشتباه نکنم هفته دوم یا سوم‌ لیگ آنها بود. بعد یک مصدومیت هم برایم به وجود آمد که من را از ترکیب دور کرد و نتوانستم آن طور که باید و شاید خودم را نشان بدهم.
وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید هیچ چیز دیگر برایم مهم نبود
واقعا خبر خوبی بود. روزی که قرارداد پرسپولیس رسید من در خانه مشغول استراحت بودم که مدیر برنامه‌ام تماس گرفت و اعلام کرد که باشگاه برای جذب من اعلام نیاز کرده است. گویا آقای برانکو تماس داشته و نظر ایشان روی من مثبت بوده است. واقعا خوشحال بودم چون از بچگی دو آرزو داشتم یکی این‌که به فوتبال اروپا راه پیدا کنم و این‌که‌شانس بازی با پیراهن پرسپولیس را داشته باشم. وقتی پیشنهاد آمد هیچ چیز برایم دیگر مهم نبود و دوست داشتم همه چیز هرچه زودتر آماده شود و بتوانم به پرسپولیس بیایم.
قرار بود زودتر به پرسپولیس بیایم اما تیم محروم بود
در تراکتورسازی چون به زعم کارشناسان که می‌گفتند خیلی خوب کار کرده بودم در تیم نفر اول بودم و آقای برانکو از همان موقع روی من نظر مثبت داشت و این را به مدیر برنامه من گفته بود. این اتفاق نیفتاده بود چون پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس بسته بود و به همین خاطر هواداران روی من زیاد شناخت نداشتند.
جلوی فولاد داور ما را اذیت کرد
خدا را شکر می‌کنم که توانستم زود در تیم جا افتادم و حق را بگیرم. ما خدا را شکر در تیم هیچ رقابتی نداریم و در هم پستی‌ها هرکدام بازی می‌کردیم اصلا مهم نبود. محمد انصاری را با این‌که مصدوم است خیلی دوست دارم و شایان هم دوست خوب من است. در بازی اول هم به زعم کارشناسان که گفتند خوب نبودم اما به نظرم یکی از بهترین بازی هایم را انجام دادم. داور ما را اذیت کرد و اصلا هیچ برخوردی نداشتم که پنالتی گرفت. چون بازی اول بود این اشتباه باعث شد همه چیز سر من خراب شود.
روزهای اول نمی توانستم درست بخوابم
باور کنید من یکی، دو روز استرس زیادی داشتم و اصلا نمی‌توانستم درست بخوابم چون اولین حضورم در تیمی که آرزوی بچگی ام بود را داور این‌طور خراب کرد. با این حال یکی، دو روز بعد برانکو من را صدا کرد و به من گفت تو اول راه هستی و به این پنالتی‌ها توجه نکن. این خطا پنالتی نبود و اصلا فکر نکن و کارت را با قدرت ادامه بده تا بتوانی به خوبی بدرخشی. این صحبت‌های برانکو برای من یک روحیه عالی بود و سعی کردم کار را جبران کنم.
حس و حال قهرمانی را هیچ جور نمی‌توانم تعریف کنم
واقعا برد و بالا بردن جام با پرسپولیس یک حس و حالی دارد که نمی‌توان بیان کرد. برد در دربی، رفتن فینال جام حذفی و قهرمانی و همچنین قهرمانی لیگ یک اتفاق فوق العاده بود که با همدلی تیم به دست آمد و از زحمات همه بچه‌ها و کادرفنی باید تشکر کرد.
تجربه فوتسال کمکم کرد خوب دریبل بزنم
انتقاد همیشه وجود داشت و در هر بازی قبل از برگزاری مسابقه برانکو در جلسه از من می‌خواست که مدام نفوذ کنم. اشتباه وجود دارد اما هدف کمک کردن به تیم برای نتیجه گیری بود. در مورد دریبل زدن‌های در حال حرکت هم چون من سالنی باز بودم ناخودآگاه این توانایی را دارم که هنگام نفوذ این کار را انجام دهم و حتی در 14 سالگی با آقای شمس نایب قهرمانی جهان را در فوتسال به دست آوردیم.
هر آنچه در اروپا بود، برانکو به پرسپولیس آورده بود
واقعیت این است وقتی از تراکتور به اروپا رفتم امکانات و تمریناتی را دیدم که در ایران نبود اما وقتی به پرسپولیس آمدم دیدم هرآنچه که در اروپا وجود دارد را برانکو با خودش به ایران و پرسپولیس آورده است و کار کردیم. مهم‌تر از همه چیزی که برانکو به بچه‌ها این یاد داد که همدل باشیم و با قدرت کار کنیم. این اتفاق حتی در بازی‌های درون تیمی بود و همه جدی کار می‌کردند.
برانکو می ماند، باز هم قهرمان می شدیم
اولا وقتی من هم مثل همه هواداران و بازیکنان شنیدیم که آقای برانکو دیگر به پرسپولیس باز نمی‌گردد شوکه شدیم و هنوز هم همه ما ناراحتیم اما به هرحال تصمیمی بود که ایشان گرفته بود و تنها می‌توانیم به پاس همه زحماتی که کشید از او تشکر داشته باشیم. با این حال در مورد این ادعا که برانکو رفت چون دیگر نمی‌توانست برای پرسپولیس قهرمانی بیاورد من اصلا چنین اعتقادی ندارم. برانکو می‌ماند صددرصد بازهم پرسپولیس به قهرمانی فکر می‌کرد و تجربه و کارنامه او طی این سه قهرمانی پی در پی و دیگر قهرمانی‌ها این را ثابت می‌کند. برانکو می‌ماند بازهم قهرمان می‌شدیم چون به چیزی به برد فکر نمی‌کند و آن را به ما بازیکنان هم یاد داد. هرچند هنوز هم اطلاعی از آینده ایشان ندارم و در خبرها این را خواندم که دیگر بر نمی‌گردند اما در کل آرزوی قلبی همه هواداران و بازیکنان پرسپولیس به همراه مدیریت این بود که برانکو بماند.
در بلژیک برای برگشتن به پرسپولیس پافشاری می کنم
من هم در فضای مجازی این موضوع را زیاد می‌بینم که باشگاه بلژیکی قبول کرده که محمد به پرسپولیس برگردد اما تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم اصلا چنین چیزی نیست. حتی به من گفتند باید تا پنجشنبه بلژیک باشم تا اولین تمرینم را انجام بدهم. آرزوی قلبی من ماندن و گرفتن رضایتنامه است و مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با تیم بلژیکی است که قراردادم را درپرسپولیس دائمی کند. شک نکنید خودم هم به بلژیک بروم پافشاری خواهم داشت که برگردم.
باشگاه درگیر موضوع برانکو است
به نظرم زودتر باید مذاکرات با بلژیکی ها انجام می‌گرفت اما به باشگاه باید حق داد چون حسابی درگیر قرارداد آقای برانکو است. مهمتر از همه این‌که قرارداد آقای برانکو به مشکل خورد و اگرنه بدون شک کار را نمی‌گذاشتند به روز آخر کشیده شود.
اصلا نمی دانم تکلیفم چه می شود
باور کنید هیچ چیزی نمی‌دانم که بخواهم در مورد آن حرفی بزنم اما امیدوارم این اتفاق بیفتد. این‌که خودم به بلژیک می‌روم به همین خاطر است ولی کمک مربی تیم مان پیام داده است که حتما روز پنجشنبه در تمرینات باشم.
اگر در پرسپولیس ملی پوش شوم، لذت دوچندانی دارد
خیلی امیدوارم این اتفاق بیفتد و به تیم‌ملی دعوت شوم چون آرزوی هر بازیکنی است. هدف و تلاشم این است که این اتفاق بیفتد. همان طور که گفتید سال گذشته در تراکتورسازی به من گفته شد که در لیست 50 نفره کی‌روش هستم اما در بلژیک چون بازی نکردم دعوت نشدم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و لذت آن دو چندان است اگر با پیراهن پرسپولیس به تیم‌ملی دعوت شوم.
خوشحالم که ویلموتس به دفاع چپ نیاز دارد
واقعا همین طور است. بعد از خواندن مصاحبه آقای ویلموتس درخصوص این‌که به دفاع چپ نیاز دارد خیلی این موضوع برایم جذاب بود و انگیزه‌ام را برای این‌که بتوانم خودم را به تیم‌ملی تحمیل کنم دو چندان کرد.
چند تیم بالای جدولی خواهان جذبم هستند اما اولویتم پرسپولیس است
چند پیشنهاد از تیم‌های بالای جدول دارم که نیازی نیست اسم آن‌ها را بگویم. به هرحال آن‌ها با مدیر برنامه من مذاکراتی داشتند اما در وهله اول باید بگویم که من با باشگاه بلژیکی قرارداد دارم اما اولویت من در بازی در ایران پرسپولیس است. پنجشنبه به بلژیک می‌روم و باید مذاکره کنیم تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.
سبک فوتبال ویلموتس با جنس فوتبال ایران جور است
من این دو بازی ایران را دیدم و به نظرم آقای ویلموتس بیشتر به بازی هجومی علاقه دارد. سبک کاری ایشان با کی‌روش فرق دارد و این مساله طبیعی است. ویلموتوس بلژیکی است و با شناختی که از فوتبال این کشور دارم کاملا به فوتبال تهاجمی علاقه دارند و نظم تیمی چه درون و چه بیرون زمین برای آن‌ها بسیار مهم است. با این حال تیم‌ملی ویلموتس خیلی قشنگ‌تر و تهاجمی‌تر از زمان کی‌روش فوتبال بازی کرد.حتی با دوستان بلژیکی ام که صحبت می‌کردم در خصوص آمدن ویلموتس گفت که او علاقه زیادی به جوانان دارد و آمدنش به نفع من خواهد بود و در کل سبک فوتبال بلژیک و سبک کاری ویلموتس که عاشق بازی تهاجمی است با جنس فوتبال ایران جور است.
فصل بعد در پرسپولیس پاس گل می دهم
من قابلیت بازی در دفاع چپ و راست را دارم اما طی دو فصل اخیر بیشتر دفاع وسط بودم و به همین خاطر در تمرینات خیلی سانتر کار نکردم اما هر وقت که در تمرین‌ها زمان بود مدام به‌امادگی بیشتر فکر می‌کردم تا نفوذ بهتری داشته باشم. اگر فصل بعد هم پرسپولیس باشم قطعا پاس گل خواهم داد.
سبک فوتبال شاهرودی و میناوند را دوست دارم
من سبک فوتبال رضا شاهرودی و مهرداد میناوند را خیلی دوست دارم. با آقا مهرداد ارتباط خوبی دارم و مدام با ایشان مشورت دارم. قطعا ارسال در هنگام حرکت عالی است و چون بیشتر دفاع آخر کار کردم این اواخر کمی زمان می‌برد تا خودم را به آن چیزی که مطلوب است برسانم اما قطعا با ماندنم این اتفاق خواهد افتاد.
از تعریف و تمجید علی پروین خیلی خوشحالم شدم
در وهله اول برای علی آقای پروین آرزوی سلامتی می‌کنم و خوشحال شدم شنیدم حالشان بهتر است. از این خوشحال‌تر برای من وقتی بود که گفتند از سبک بازی من خوشش آمده است و این حال خوبم در پرسپولیس را دو چندان کرد. آن روز پدرم برای من روزنامه را آورد و حساب کیف کردم. حتی می‌دانم که ایشان بازی آقامجتبی محرمی را دوست دارد و اطرافیانم هم در این مورد زیاد صحبت می‌کنند.
رابطه خیلی خوبی با علیپور و انصاری دارم
من با همه خوب هستم و جو خیلی خوب است اما در این بین با احسان حسینی، حاج محمد انصاری و علی علیپور رابطه خیلی خوبی دارم.
دلیل گل نزدن علیپور در اواخر فصل، خستگی بود
همه از علی انتظار گلزنی دارند اما عامل آن خستگی بود. ما هر سه روز بازی می‌کردیم و مارکو این موضوع را به ما گفت. علی علیپور با این‌که همه بازی‌ها را حضور داشت اما بدون خستگی فوتبال بازی می‌کرد و عملکرد خوبی داشت.
سبک بازی علیپور به بلژیک می خورد و می تواند به آقای گلی فکر کند
با علیپور یکسری صحبت داشتیم در مورد رفتن و یکسری راهنمایی هایی به او داشتم. علی را قلبا دوست دارم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای او بیفتد. به نظرم سبک بازی علی به فوتبال بلژیک می‌خورد که مهاجمان دونده و قدرتی را می‌خواهد. در این خصوص با علی صحبت کردم و امیدوارم بهترین اتفاق با او بیفتد. او می‌تواند مثل تمرینات که یک لحظه کوتاه نمی‌آید در اروپا هم با قدرت کار کند و به دنبال آقای گلی باشد.
طارمی اصلا قابل پیش بینی نیست
مهدی طارمی مهاجم کاملا فرصت طلبی است که اصلا نشان نمی‌دهد چه تصمیمی دارد. استارت‌های انفجاری فوق العاده ای می‌زند که خیلی عالی است.
علیپور سخت ترین رقیب من در فوتبال ایران بود
من وقتی در دفاع وسط بازی می‌کردم مقابل علی علیپور است که در نبردهای هوایی و زمینی کار مقابل او سخت است. استنلی کی‌روش هم مهاجم خوبی است و با توجه به قد و قواره بلندی که دارد سرزدن روی او سخت است اما نسبت به او علی علیپور خیلی کامل‌تر است.
دوست دارم به سری آ و لالیگا برسم
همان طور که گفتم اولویتم برگشت به ایران و پرسپولیس است. حالا اگر قسمت نشد بتوانم از اروپا و فوتبال بلژیک به فوتبال ایتالیا و اسپانیا راه پیدا کنم. این مساله مستلزم تمرین بیشتر است و باید با تلاش زیاد به این هدف برسم.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/133608/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

فال روزانه سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

شکستن در و پنجره ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

وضعیت ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

زندگی «اعراب بادیه‌نشین» از دریچۀ عکس‌های 120 ساله

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

یک تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم

فواید استراتژی «تقلب» در رژیم غذایی

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

پنج توصیه مهم برای مراقبت از کودکان در برابر اخبار ناخوشایند

تاریخچۀ عجیب و باورنکردنی «مالیاتِ ریش»!

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

عکسی از دیدار ابی و پسرخوانده اش با همایون شجریان و انوشیروان روحانی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «دهنوی»

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان دره شهر

تغذیه چگونه به پاکسازی پوست کمک می‌کند؟

فال روزانه دوشنبه 27 فروردین 1403

فال حافظ دوشنبه 27 فروردین 1403

حملات موشکی به سرزمین صهیونیستی دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد کرد

گردهمایی از جنس غرور و اقتدار ملی در جزیره کیش/ شادی وصف ناپذیرکیشوندان از عملیات وعده صادق سپاه

جزیره صدف دریایی

با لغو پروازها، اقامت هتلی مسافران کیش تمدید شد

بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران

تمدید اقامت هتلی مسافرانی که پروازشان لغو شده در جزیره کیش

برگ این درخت فقط در بهار کار می کند

برنامه ریزی جهادی برای استفاده حداکثری از آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد

اجتماع بزرگ مردم انقلابی کیش در حمایت از پاسخ دندان شکن رزمندگان اسلام به رژیم صهیونیستی

وعده صادق هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی را در هم شکست

هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا در بهنمیر مازندران برگزار شد

خاموشی یک کتابفروشی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد

زوال عقل با نویسنده محبوب چه کرد؟

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

برگزاری مراسم اختتامیه فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

تکریم 5 عضو جامعۀ ایثارگری تبریز توسط سلمانی

مادران شهدا آیه های ایثار و گنجینه های استواری و صبر هستند