آریا جوان

آخرين مطالب

حقایقی که انگشتان دست درباره شخصیت شما می گوید! دختران

  بزرگنمايي:

آریا جوان -
حقایقی که انگشتان دست درباره شخصیت شما می گوید!
٨٠١
١
تابناک با تو / جالب است بدانید که انگشت‌های دست شما یکی از اندام‌هایی است که توانایی دارد تا اسرار پشت پرده‌ای را از شخصیت و حتی خلق و خوی شما فاش کند.
این که ظاهر و فرم بدن شما به چه عواملی بستگی دارد و یا چه چیز‌هایی در این فرم و حالت تاثر می‌گذارد، همیشه یکی از سوال‌هایی بوده که ذهن شخصیت‌شناسان و افرادی که به این زمینه علاقه دارند را درگیر کرده است.
هر چند ظاهر همه انسان‌ها از ژنتیک آن‌ها سرچشمه گرفته است، برخی از قسمت‌های بدن انسان قادر است تا اطلاعات جالبی را در مورد شخصیت ما نشان دهند.
مطالعات پژوهشگران نشان داده است که طول انگشت حلقه با توجه به سطح تستوسترون و هورمون‌های مردانه که در رحم قرار می‌گیرند، می‌توانند تاثیر مستقیمی بر شکل گیری شخصیت انسان داشته باشند. در این مقاله تحقیق بسیار جالبی انجام شده که مهر تاییدی بر این ادعا وارد می‌کند. در طول مقاله با آزمون جالبی مواجه می‌شوید که راحت‌تر بتوانید از روی اندازه انگشتان خود به شخصیت‌تان پی ببرید.
برای شروع این آزمون شخصیت شناسی، ابتدا به دست چپ خود نگاه کنید و انگشتان اشاره و حلقه خود را مقایسه کنید، سپس تصویر مشابه آن را در این مقاله برای پی بردن به شخصیت خود پیدا کنید. اگر هنوز مایل به کشف این اسرار هستید در ادامه با ما همراه باشید.
هنگامی که انگشت اشاره کوتاه‌تر از انگشت حلقه است
افرادی که دارای انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره خود هستند معمولا بسیار دلفریب و دوست داشتنی، کاریزماتیک و جذاب هستند. این افراد دارای در برقراری ارتباط با دیگران عالی عمل می‌کنند و کاملا می‌دانند که چگونه توجه فرد مورد نظر خود را جلب کنند و او را برای خود حفظ کنند. آن‌ها به شدت ریسک پذیر هستند و بیشتر اوقات بهای زیادی برای ریسک خود پرداخت می‌کنند. اگر چیزی یا برنامه‌ای کاملا مطابق میل این افراد پیش نرود، دلسرد نخواهند شد؛ زیرا آن‌ها همیشه در جست و جوی یک راه دیگر برای موفقیت در کار خود هستند.
شاید به همین دلیل است که آن‌ها به طور معمول در انجام هر کاری عالی هستند. آن‌ها به اغلب به «افراد موفق» مشهور هستند و همیشه اهداف بلندمدت خود را برای آینده مشخص می‌کنند. برخی از روانشناسان و محققان ممکن است آن‌ها را بیش از حد تهاجمی بدانند، اما اینطور نیست و این محققان فقط نمی‌توانند کمکی به آن‌ها کنند. می‌توان حدس زد که سطح بالای تستوسترون در این افراد یکی از دلایل اصلی این خصیصه‌ها است.
هنگامی که انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه است
افرادی که دارای انگشت حلقه کمی کوتاه‌تر از انگشت اشاره هستند، اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. اشتباه نکنید، آن‌ها خودشیفته و مغرور نیستند بلکه در انجام امور مختلف کاملا از خود مطمئن هستند. آن‌ها اغلب رهبران خوبی هستند و به طور ذاتی توانایی رهبری هر گروهی را دارند. این افراد به طور عادی شخصیتی آرام دارند و در مواقعی خشن عمل می‌کنند به طوری که هیچ چیز و هیچ کسی نمی‌تواند باعث آرام کردن آن‌ها شود.
آن‌ها معمولا افرادی نیستند که قدم اول را چه در کسب و کار و چه در یک رابطه عاطفی جدید بردارند. با این وجود، زمانی که آن‌ها اقدام به انجام این کار کنند، در نیت و هدف خود ثابت قدم باقی می‌مانند به طوری که به عهد و وفای خود پایدار هستند و دوست دارند خود را در آن رابطه یا کسب و کار مسئول بدانند. همچنین آن‌ها از یک ذهن بسیار تحلیلی برخوردار هستند و همیشه قبل از تصمیم گیری در همه کار‌ها در مورد همه‌ی نتایج ممکن به شدت فکر می‌کنند. این ویژگی درون آن‌ها باعث شده تا در زندگی حسابگر باشند و اجازه ندهد تا آن‌ها کار‌ها را بدون فکر و باعجله انجام دهند.
هنگامی که انگشت اشاره و انگشت حلقه در یک خط قرار دارند
افرادی که انگشت اشاره و انگشت حلقه آن‌ها به طور موازی و هم اندازه یکدیگر هستند، بسیار محتاط رفتار می‌کنند؛ شخصیتی بسیار متعادل دارند، معمولا آرام و به سر به زیر هستند. کمتر دیده می‌شود که این اشخاص به صورت افراطی عمل کنند و معمولا میانه رو هستند. همچنین آن‌ها شخصیت بسیار مهربانی دارند و سعی می‌کنند از هر گونه خطر و موقعیت نزاع و درگیری خود را دور نگه دارند.
حتی در میان جمع‌های دوستانه نیز عامل آشتی‌کنان دعوا‌ها می‌شوند. شک و تردید در این افراد باعث می‌شود که در موارد مهم تصمیم گیری احساس ناراحتی کنند. اگر به دنبال یک دوست خوب و همراه هستید، آن‌ها قابلیت این را دارند که دوست بسیار خوبی برای شما باند و همیشه آماده کمک به شما هستند.
این افراد چه در کار، چه در نقش یک دوست و چه در رابطه، بسیار امین و وفادار هستند و همیشه می‌توانید در مواقع مختلف زندگی به آن‌ها تکیه کنید. مورد دیگر درباره این افراد اینکه ضمیر ناخودآگاه آن‌ها بسیار مثبت اندیش است و در هر وضعیت، حتی بدترین وضعیت، قادر هستند تا نکات خوب را ببینند.
بعید است که تا اینجای مقاله همراه ما بوده باشید و یک بار به انگشتان دست خود نگاه نکرده باشید! با کمی دقت به مطالب این مقاله، متوجه خواهید شد که این حقایق خیلی دور از باور نیست.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/133670/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مهلت 24 ساعته اروپا به تیک‌تاک برای توضیح درباره تیک‌تاک لایت

بزرگترین آبشار جهان در جنگل بارانی گویان

لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران

مشاهده پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول

بلعیده شدن یک سنجاب توسط یک مرغ دریایی

ساحل سیاه ایسلند یکی از غیرمعمول‌ترین ساحل‌های جهان

لحظه تیک آف از فرودگاه میامی از نمای کابین خلبان

حمل و نقل دلهره آور ریلی در هند

تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت ها

فامیل بازی و آشنا بازی نداریم!

داماد گرفتنش هم دردسره

واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن

رکورد دست‌نیافتنی رئال

بهترین گل‌های هفته لیگ قهرمانان اروپا

آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!

هاشمی‌ نسب: به جای دخالت، از حق استقلال دفاع کنید

کریم باقری و محمد خاکپور در حال تمرین

عامل حذف سیتی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد!

لونین: اکنون همه من را می شناسند

جودوکاران ایرانی امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد

میرزازاده بهترین فرنگی‌کار سال 2023 آسیا شد؛ درستکار بهترین مربی

رحیم‌پور ازغدی: این اولین‌بار است که اسرائیل تودهنی می‌خورد

اژه‌ای خطاب به مسئولان قضائی: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید

گوشی تاشو وان پلاس فلیپ ظاهراً با یک ویژگی خاص از راه می‌رسد

صحنه ای باورنکردنی از تلاش روباه قطبی برای بازی با جغد برفی

گوناگون/ گورهای شگفت‌آور

سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه

مگه تو کلئوپاترایی انقدر عروسیت طول می‌کشه!

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین

شوخی «نون خ» با تابلوهای روزشمار اتمام پروژه

از مادر اصرار، از ارسطو انکار!

واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا

بهترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان؛ یوفا گاف بزرگی داد!

مانوئل نویر بهترین دروازه تاریخ لیگ قهرمانان شد

گلایه های جواد خیابانی از وضعیت ساخت استادیوم جدید

جواد خیابانی: واگذاری و خصوصی سازی باشگاه ها یعنی رئال مادرید

جمله خاص رودیگر بعد از حذف سیتی؛ الله اکبر

خیابانی: با این تیم در جام ملت های آسیا خواهیم باخت

محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور

رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد

برخورد گرم کریم باقری با پیشکسوتان فوتبال

کف هنگام پخت گوشت را دور بریزیم؟

رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

شبکه «ای بی سی» آمریکا: پاسخ‌های بالقوه اسرائیل به ایران بین حمله به نیرو‌های نیابتی تا تهاجم سایبری است

واکنش جدید آمریکا و اروپا به پاسخ موشکی ایران

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟

آیفون 17 پلاس با تغییری غیرمنتظره از راه می‌رسد