آریا جوان

آخرين مطالب

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ووشو با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان

رئیس فدراسیون ووشو : سال 97 موفق‌ترین سال تاریخ این فدراسیون بود/فرهادی زاد: ووشو در بین مردم و جوانان جایگاه ویژه‌ای دارد ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ووشو با حضور مهین فرهادی‌زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو ؛ مجمع عمومی فدراسیون ووشو ، امروز (یکشنبه) در هتل هما تهران و با حضور خانم «مهین فرهادی‌زاد» معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ، «کیکاووس سعیدی» سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، دکتر «مهدی علی نژاد» رئیس فدراسیون ووشو ، «محمود متدین» دبیر، خانم «زهرا ناطقی» نایب رئیس بانوان فدراسیون و همچنین اعضای مجمع برگزار شد.
در این مجمع، گزارش حسابرسی، خزانه دار، بازرس و گزارش عملکرد فدراسیون در سال 97 ارائه و مورد تصویب قرار گرفت.
همچنین از استان‌های اصفهان، مازندران و خوزستان به عنوان استان‌های برتر سال 97 ووشو ، تجلیل شد.
رئیس فدراسیون ووشو در این مجمع با بیان اینکه سال 97 موفق‌ترین سال تاریخ این فدراسیون بود، گفت: در تمامی رده‌های سنی قهرمان جهان شدیم که در ورزش کشور یک اتفاق کم نظیر است. قهرمانی در جام جهانی و قهرمانی در مسابقات رده‌های سنی جهان در برزیل از توفیقات ما بود. همچنین در بازی‌های آسیایی که رویداد بزرگی است با کسب 2 طلا و 4 نقره بعد از کشتی، دومین تیم موفق کاروان ایران بودیم.
وی ادامه داد: در بخش آموزش دوره‌های متعدد آزمون دان، مربیگری و داوری برگزار شد که این مهم با مشارکت هیات‌های استانی بود.
علی نژاد تصریح کرد: انتخابات فدراسیون آسیا نیز برگزار و برای چهار سال دیگر به عنوان نایب رئیس انتخاب شدم. مهرداد شیرازی نیز نایب رئیس کمیته فنی شد و اکنون در تمامی کمیته‌های تاثیرگذار فدراسیون آسیا دارای نماینده‌ای تاثیرگذار هستیم.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون ووشو با معضل دوپینگ با جدیت برخورد می کند، توضیح داد: در سال 97 تعداد 59 تست از اردونشینان تیم های ملی گرفته شد که همگی منفی بود.همچنین مسابقات سبکی، کشوری و لیگ های رده های سنی نیز با نظم مناسب و سطح فنی خوب برگزار شد.
رئیس فدراسیون ووشو افزود: اکنون در سال 98 هستیم و تلاش و اقدامات ما برای ادامه یافتن موفقیت‌هاست. ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، توقع ما از ارگان های اصلی ورزش کشور این است تا نگاه تاثیرگذاری در شرایط فعلی ارزشی کشور به فدراسیون ووشو داشته باشند.می‌دانم وزارت و کمیته ارزیابی مثبتی از ما دارند، اما رشته‌های موفق می بایست با نگاه ویژه‌تری دیده شوند.
وی ادامه داد: چنانچه نگاه‌ها ویژه‌تر نشود، تدام موفقیت‌ها مشکل می شود، چراکه هزینه ها چندبرابر شده است.تعامل حال حاضر ما با وزارت و کمیته در بهترین سطح خود است و شخص وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک، عنایت ویژه‌ای به ووشو دارند.
علی‌نژاد با قدردانی از رئیس کمیته ملی المپیک، ادامه داد: برای اولین بار است که 50 درصد بودجه فدراسیون‌های ورزش ی در اوایل سال پرداخت شد.
وی در مورد برگزاری اردوهای تیم های ملی در استان‌های مختلف گفت: علاوه بر تهران اردوهای تیم های ملی را در اصفهان، هرمزگان، قم، چهارمحال و بختیاری و سمنان برپا کرده ایم که باید از ادارات کل و هیات های استانی آنان تشکر کنم.
رئیس فدراسیون ووشو در ادامه به خانم فرهادی‌زاد به مناسبت انتخاب به عنوان معاون امور بانوان وزارت ورزش تبریک گفت و ادامه داد: همچنین باید از دکتر داورزنی و اسبقیان که در معاونت قهرمانی وزارتخانه، همیشه همراه فدراسیون ووشو بوده اند نیز قدردانی کنم.
**فرهادی‌زاد: ووشو جایگاه ویژه‌ای بین جوانان دارد
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیشرفت چشمگیر ووشو ی ایران در سال های اخیر، گفت: همت و تلاش اهالی این رشته سبب شد تا ووشو اکنون در بین مردم و به خصوص جوانان دارای جایگاه ویژه‌ای باشد.خوشحالم که این رشته توانسته جامعه جوان را به سوی سلامت سوق دهد.
وی افزود:‌ برخی رشته‌های ورزش در ایران سرآمد هستند و ووشو نیز از راس که مدیریت محسوب می شود تا ورزش کاران از لحاظ فرهنگی و اخلاقی یک الگو است و اصول را رعایت می‌کنند.قطعا اهمیت مدیریت مناسب سبب رشد ووشو ی ایران در سال های اخیر شده است.
فرهادی‌زاد، ادامه داد: خوشبختانه ووشو در بخش بانوان نیز سرآمد و موفق است.
*سعیدی: ووشو از امیدهای اصلی ورزش ایران است
سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ووشو از پرمدال‌ترین رشته های ورزش ی کشور است، گفت: همواره روی موفقیت‌های این رشته در بازی‌های آسیایی، حساب ویژه‌ای می شود و ووشو از امیدهای اصلی ورزش ایران است.
وی گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان جهانی این رشته، شرایط برای المپیکی شدن ووشو فراهم شود. در صورت رخ دادن این مهم، ووشو قطعا در المپیک نیز از بهترین‌های ورزش ایران خواهد بود.
سعیدی با بیان توانایی‌های رئیس فدراسیون ووشو ، ادامه داد: علی‌نژاد در کمیسیون بین الملل کمیته ملی المپیک نیز خدمات ویژه‌ای برای ورزش ایران داشته است.
وی گفت: انسجام خوب حاکم بر مجمع این فدراسیون نشان از توان مدیریتی ووشو دارد.
سعیدی در مورد شرایط بودجه‌ای فدراسیون‌ها گفت: رئیس کمیته ملی المپیک در تلاش است تا در پایان 6 ماه نخست سال، پرداختی فدراسیون‌ها را به 90 درصد برساند.می‌دانیم ووشو رشته‌ای پرتلاش و موفق است، اما باید سهم کمیته را بالاتر ببریم تا بتوانیم به فدراسیون موفقی چون ووشو نیز نگاه ویژه‌تری داشته باشیم. با این حال باید بگویم که کمیته ملی المپیک همواره به این رشته موفق نگاه متفاوتی دارد و روی موفقیت‌های آن حساب باز می کند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/146944/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

گل اول آاس رم به میلان توسط مانچینی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی