آریا جوان

آخرين مطالب

فال روزانه سه‌شنبه 1 مرداد 1398 خواندنی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - همراهان عزیز محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فروردین
اگر می‌خواهید همه چیز از نظر اجتماعی سر و صدای زیادی داشته باشد، باید کارتان را درست انجام دهید. هرچه بیشتر احساسات خود را دنبال کنید و کارهایی را که واقعاً از آن لذت می برید انجام دهید، شادتر خواهید بود. امروز یک زمان فوق‌العاده برای هر نوع تلاش گروهی است، شور و شوق شما الهام‌بخش دیگران است. به بینش خود اعتماد داشته باشید؛ این بار شما را به بهترین شکل قرار خواهد داد. در این لحظه برای دستیابی به پروژه‌های مختلف خود بر روی دوستان‌تان حساب نکنید؛ همه کارت‌های برنده را بگیرید تا تصمیمات خوب و ابتکارات فوری اتخاذ کنید. ریسک ارتکاب یک اشتباه حرفه کوچکتان را به خطر خواهد انداخت؛ علی‌رغم ظاهر، اگر بدانید چطور از آن درس بگیرید برایتان مفید خواهد بود. نسبت به همسر خود توجه بیشتری داشته باشید و پس از آن تلاش‌های شما به طور حتم پاداش داده خواهد شد.
اردیبهشت
این امکان وجود دارد که ناخواسته به احساسات دیگران آسیب وارد کنید. هر وضعیتی که در آن نظرات قدرتمندی را بیان می‌کنید، به دقت در نظر بگیرید. اعضای خانواده به شما احتیاج دارند که یک لیدر خوب باشید. آن‌ها بیش از آنچه ممکن است درک کنید نیاز به تایید شما دارند. امروز روز خوبی برای مرتب کردن وسایل، ایجاد قرار ملاقات، و سازماندهی بهتر است. پروژه‌های بزرگ شما خیلی سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنید پیشرفت خواهند کرد. شما حق دارید که آنچه را که انجام داده‌اید را دنبال کنید؛ در واقع باید با تاخیرات، مقاومت‌ها و موانعی که با آن‌ها سر و کار دارید مقابله کنید. از مسمومیت غذایی آگاه باشید! به منظور جلوگیری از تکثیر سریع میکروب‌ها، هرگز یک محصول منجمد را در دمای اتاق قرار ندهید، آن را در یخچال نگه دارید و یا بهتر است قبل از پخت آن را در فر مایکروویو قرار دهید.
خرداد
آگاهی مداوم نسبت به معشوقه‌تان برای‌تان یک قدرت است. به آن معنی است که شما یک ایده از آنچه دیگران احساس می‌کنند را دارید. برخی به فکر بردن رابطه‌شان به سطح بعدی خواهند بود. همچنین مشخص کردن مرزهایتان مهم است. از تندروی‌های مختلف آگاه باشید؛ امروز گوشت نخورید و ورزش کنید. چرا باید ایده ها و نظرات خود را به دیگران تحمیل کنید؟ تحمل بیشتری داشته باشید! روابط شما با فرزندانتان در معرض طوفان قرار خواهد گرفت؛ بسیار سفت و سخت نباشید و به حرف‌های کودکانتان گوش دهید. چشم‌انداز عشقیتان بسیار پر حادثه و حتی دردناک است، اما نباید در مورد این وضعیت شکایت کنید. ممکن است امروز در حرفه‌تان جهش بزرگی داشته باشید.
تیر
امروز با شور و اشتیاق به سمت هر هدف نزدیک به قلب خود کار کنید. شما به اندازه کافی انرژی دارید که در مقابل هر مخالفتی که با آن مواجه هستید ایستادگی کنید. بدانید که محبوب‌تان فقط یک انسان معمولی است و زمان به شما ثابت می‌کند که آیا یک انسان فوق‌العاده است یا نه. امروز اوراق و کار خود را مرتب کنید، در غیر این صورت برخی موارد را به خطر خواهید انداخت. مراقب سرماخوردگی باشید و از چربی‌ها و نیز غذاهای چرب دوری کنید. سرعت خود را کم کنید، در غیر این صورت برخی از کارآیی‌ها را از دست خواهید داد. همه چیز به خوبی پیش می‌رود؛ ماجرا‌های عشقی در ابتدا زودگذر و سطحی در نظر گرفته می‌شوند. این روز ها شما باید زمان بیشتری را با کودکان خود سپری کنید.
مرداد
شور و اشتیاق و جاه طلبی شما امروز قوی است. رویدادها به نفع شما حرکت می‌کنند و برای رسیدن به اهدافتان همه چیز بهتر پیش می‌رود. امروز یک زمان عالی برای مشخص کردن اهداف شخصی و آماده‌ شدن برای فصل آینده است. انتظار مواجهه با محدودیت‌های کمتر و آزادی بیشتر را داشته باشید. در حوزه حرفه‌ای در معرض عدم اطمینان زیاد قرار خواهد گرفت؛ این لزوماً انقلابی بی‌رحمانه ایجاد نخواهد کرد، اما این تغییر مطمئناً تمام خواهد شد. سعی کنید در رویکرد خود نسبت به افراد و چیزهای دیگر صادق باشید تا پذیرفته شود. مراقب خود باشید؛ به خصوص از تبلیغاتی بر حذر باشید که مزایای محصولات کاهش وزن را با اثرات معجزه‌آسا را نشان می‌دهند. ماجراهای عشقی شما تبرک ستاره‌ها را خواهد گرفت: شما خوشبخت و خوشحال خواهید بود.
شهریور
امروز شما سعی دارید در یک زمان بیش از حد کار کنید. اگر همه چیز امروز بر ضد شما کار می‌کند، کمی زمان بگذارید و مکث کنید و وضعیت را کنترل کنید. سعی کنید همه چیز را ساده نگه دارید. یکی از بهترین پروژه‌های شما به تاخیر می‌افتد؛ تمام دنیا را به خاطر آن سرزنش نکنید، صبر کنید و بالاتر از همه، از بروز دادن خشم خودتان خودداری کنید؛ همه چیز به موقع خواهد رسید. وقت آن خواهد بود که برای بهبود روابط اجتماعی و خانوادگی‌تان جشن بگیرید. خلق و خویتان شما را به ارتکاب افراطی، به ویژه افراط در مواد غذایی وادار می‌کند؛ این ممکن است منجر به برخی تنش‌های عصبی یا افزایش وزن شود. اگر می‌خواهید دوست داشته شوید، فقط دوست داشته باشید، صمیمانه، با تمام وجود.
مهر
اگر احساس بی‌توجهی و یا بدرفتاری دارید، باید به یک تنظیم نگرشی کمک کنید. زمانی را صرف تماس با دوستانی کنید که از شما قدردانی‌ می‌کنند. اگر به یک تغییر در کارتان فکر کرده‌اید، حالا وقت آن است که در مورد آن صحبت کنید. در مورد فدا کردن ارزش‌های شخصی خود محتاط باشید. شما احتمالاً خودتان را با حس کودکی و خروج از مرکز محوریت آشنا خواهید کرد.
آگاه باشید، خطر سکسکه برای مهر ماهی‌ها وجود دارد؛ اگر این وضعیت بیش از چهل و هشت ساعت طول کشید، باید به پزشک مراجعه کنید. شما واکنش‌های غیرقابل پیش‌بینی خواهید داشت و شور و اشتیاق شما نسبت به اطرافیانتان اغلب با کناره گیری از خودتان دنبال خواهد شد. در انتظار پول غیر معمولی باشید.
آبان
اگر تکلیف خود را انجام دهید، تصمیمات مهم را نیز می‌توانید اتخاذ کنید. نتیجه هر انتخابی، هم یک جنبه منفی و هم مثبت خواهد داشت. در مورد تاثیر بالقوه کاری که انجام می‌دهید صادق باشید. امشب شانس با شما است! بهتر است که موقعیت اجتماعی خود را بهبود ببخشید و موقعیت حرفه‌ای‌تان را تثبیت کنید. تا وقتی که به اندازه کافی استراحت کنید، کمبود انرژی خواهید داشت. بسیاری از پروژه‌هایی که به آن‌ها اهمیت زیادی می‌دهید به صورت جادو به وجود می‌آیند. ماجراهای عشقی شما ترقی خواهند کرد و شما می‌توانید انتظار داشته باشید که مقداری پولی برای شما برسد. به شکایات اعضای خاص خانواده خود توجه کنید: آن‌ها به خوبی آماده هستند و شما باید کاری را در مورد آن‌ها انجام دهید تا زندگی زیر سقف‌تان تا جای ممکن هماهنگ باشد.
آذر
هر گونه دشواری یا چالش برایتان انرژی دهنده است. ذهن شما فعال و تیز است. از کنجکاوی طبیعی خود پیروی کنید و ببینید که به کجا منتهی می‌شود. این توصیه در مورد مسائل شخصیتان صادق نیست، چون می‌تواند به فضولی ختم شود. اگر حس خلاق و بصری بیشتری داشته باشید در انتظار موفقیت باشید. این بار، کسی نمی‌تواند شما را به خاطر گرفتن همه چیز خیلی جدی سرزنش کند؛ دست کم در عشق، شما جنبه روشن‌تر شخصیت خود را نشان خواهید داد و به سادگی از خنده و شوخی‌ها لذت خواهید برد. اگر موقعیتد شغلی‌تان خوب نیست آن را تحمل نخواهید کرد و نهایت تلاش خود را خواهید کرد که یک پست از مسئولیت را به دست آورید؛ تلاش‌های شما باید با موفقیت انجام شود. اطرافیان شما به نظرتان گستاخ هستند. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید.
دی
در محل کار، شما مسئولیت های خود را به خوبی در نظر می‌گیرید و این کار ر را برای ترفیع یا افزایش حقوق انجام می‌دهید. فراموش نکنید که هیچ کس بی‌عیب و نقص نیست؛ به همین دلیل، از انتقاد کردن خودداری کنید. از تمایل خود نسبت به کمال‌گرایی آگاه باشید که ممکن است باعث خستگی عصبی در این زمان شود. اگر می‌خواهید، امروز می توانید تعداد زیادی از دوستان خود را که در سه ماه گذشته ندیدید، ملاقات کنید و معاشرت‌هایتان را بیشتر کنید.
بهمن
مشارکت کاری می تواند برایتان لذت بخش، سازنده و رضایت بخش باشد. اگر دنبال کار بهتری هستید، این یک روز خوب برای ایجاد تماس است. برای برخی، ممکن است یک رابطه عاشقانه به مشکل تبدیل شود. شاید گرایشی به تحریک کردن یکدیگر به روش‌هایی وجود داشته باشد که نتوانید بر آن غلبه کنید. این جو ممکن است روابط دوستی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد؛ از همه بحث‌ها در مورد موضوعات حساس اجتناب کنید.
اسفند
انرژی کیهانی امروز قوی است. پیدا کردن یک تمرکز خاص ممکن است برایتان دشوار باشد. به یاد داشته باشید که شما فردی هستید که می‌تواند گرهمایی‌های افسانه ای را برنامه ریزی و یا میزبانی کند. زمان بگذارید تا قبل از هر گونه هیجان سازماندهی شده، نگاهی به درون آن بیندازید.
وقت آن است که از فعالیت‌هایی لذت ببرید که به شما کمک می‌کنند کمی بیشتر متمرکز و متعادل شوید. شما به دنبال ثبات ذهنی بیشتر خواهید بود: شما تمایل خواهید داشت که یک دیدگاه دقیق تر از حل مشکلات و همچنین روش های استفاده از آن را داشته باشید. انسان می‌داند که چه چیزی را از دست می‌دهد؛ پس در روابط اجتماعی و دوستانه خود محتاط باشید! اگر شما تنها هستید، این تاثیر جوی به شما کمک خواهد کرد که آینده عاشق پیشه خود را بر روی پایه های خوب بسازید؛ شما تنها باید حسن نیت خود را نشان دهید. این بار می‌توانید به موفقیت خوبی دست یابید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/152142/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روزگار بحرانی یاران صیادمنش؛ 9 بازی 3 امتیاز

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

خلاصه بازی آرسنال 5 - چلسی 0

خسرو: در زمان ساپینتو، چهار پنج مدیرعامل عوض کردیم

خلاصه بازی لاتزیو 2 - یوونتوس 1

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

ناگفته‌های خسرو حیدری از دربی جام حذفی

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

گل تماشایی سینا اسدبیگی در تمرین پرسپولیس

مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده بر سر دفتر کمپ حجازی

حیدری: در اولین بازی خوشه طلایی، فقط یازده بازیکن داشتم

خلاصه بازی الهلال 2 - العین 1

گل پنجم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 70

اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس

ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!

دبیر جدید فدراسیون کبدی معرفى شد

گل اول یوونتوس توسط میلیک در دقیقه 82

ممنوعیت آیفون؛ اول کارمندان دولت چین، حالا پرسنل ارتش کره

اپل احتمالاً با قراردادی یک میلیارد دلاری، حق پخش مسابقات جدید فیفا را به‌دست می‌آورد

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

خاص‌ترین تمرین استقلال؛ یک فوتبال دستی واقعی

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

دبل کاستیانوس، گل دوم لاتزیو به یوونتوس

گل دوم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 52

گل سوم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 57

کامبک الهلال ناقص ماند؛ صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا

گل چهارم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 65

مربی تراکتور از تیم ملی می‌آید

پیورا 70 اولترا یکی از مشکلات بزرگ گوشی‌های هواوی را برطرف کرده است

سخنگوی متا به 6 سال حبس در روسیه محکوم شد

تلاقی هیجان و ترس روی پلی در آسمان

برای چند کار عجله کنید...

چرا جن‌ها دیده نمی‌شوند؟

نومید نشو! بهاری خواهد آمد

من آدم مجرد سوار ماشینم نمیکنم!

خاطرات فراموش‌نشدنی پایان جنگ از زبان «مسعود ده‌نمکی»

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

حیدری: داور دربی به دنبال اخراج ساپینتو بود

گل اول آرسنال به چلسی توسط تروسار

حمایت ونگر از ژاوی؛ دوست دارم در بارسا بمانی

گل اول لاتزیو توسط کاستیانوس در دقیقه 12

خطای شدید جکسون روی پای تومیاسو که داور از نشان دادن کارت قرمز صرف نظر کرد

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟

گل سالم الدوساری به العین

به اتهام تجاوز؛ دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند