اپل به گزارش کانالیس طی بهار 2019 صدرنشین جدول پوشیدنیها شد فناوری بزرگنمايي: آریا جوان - سامسونگ در فصل دوم 2019 توانست با عرضهی 0.8 میلیون ساعت هوشمند رشد سالیانهی 121 درصدی را برای خود رقم بزند. اپل کماکان صدرنشین جدول آمار عرضه پوشیدنیها به بازار است. براساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی مؤسسهی تحقیقاتی کانالیس، فصل دوم 2019 بازار گجتهای پوشیدنی در آمریکای شمالی با رشد سالیانهی 38 درصدی روبهرو بوده است. شرکتهای تولیدکنندهی ساعت هوشمند با عرضهی 7.7 میلیون گجت پوشیدنی توانستند ارزش این بازار را به 2 میلیارد دلار افزایش دهند. در بازار گجتهای پوشیدنی، اپل صدرنشین جدول عرضهی ساعت هوشمند به بازار است. در فصل دوم 2019 شاهد عرضهی 2.9 میلیون ساعت هوشمند اپل واچ به بازار آمریکای شمالی و کانادا بودهایم. درنتیجه کوپرتینوییها توانستند سهم بازار 37.9 درصدی را برای خود رقم بزنند. در سال 2018 سهم بازار ساعتهای هوشمند اپل در بازار 39.5 درصد بود. مقالههای مرتبط: اپل واچ سال آینده به نمایشگر میکرو LED مجهز خواهد شدفروش سه برابری اپل واچ در مقایسه با نزدیکترین ساعت هوشمند رقیب اطلاعات جدول منتشرشده ازسوی کانالیس نشان میدهد که فیتبیت با سهم بازار 24.1 درصدی و رشد سالیانهی 18 درصدی در جایگاه دوم جدول ازنظر حجم عرضهی گجت پوشیدنی به بازار قرار دارد. سامسونگ نیز با رشد سالیانهی 121 درصدی و سهم بازار نسبتا پایین 10.6 درصدی در جایگاه سوم قرار دارد. اعداد و ارقام نشان میدهد کرهایها در مسیر درستی در حال حرکت هستند. کانالیس معتقد است: شرکتهای تولیدکنندهی ساعت هوشمند با عرضهی محصولاتی با قیمت پایینتر و در نتیجه حجم فروش بیشتر، در حال نزدیکتر شدن به هدف اصلی خود در بازار هستند. ساعتهای هوشمند گلکسی واچ سامسونگ با عملکرد ارتقا یافتهی خود بیشازپیش مورد توجه کاربران قرار دارند. سری گلکسی واچ اکتیو با قیمت بین 200 تا 300 دلار گزینهی خرید خوبی برای کاربران محسوب میشوند. از طرفی گلکسی واچ اکتیو 2 با بهرهمندی از طراحی زیبا، قیمت مناسب و تمرکز بر عملکردهای ورزشی بهزودی به بازار عرضه میشود. همانطور که در جدول نشان داده شده است، گارمین در رتبهی چهارم بعد از سامسونگ قرار دارد و بعد از گارمین، نام شرکت فسیل دیده میشود. در حالیکه شرکت فسیل تنها 0.3 میلیون ساعت هوشمند در فصل دوم 2019 به بازار عرضه کرده است و سهم بازار فعلی شرکت 4.1 درصد است، اما توانسته رشد سالیانهی 34 درصدی را برای خود رقم بزند. شرکت عرضه در فصل دوم 2019 (میلیون) سهم بازار فصل دوم 2019 عرضه در فصل دوم 2018 (میلیون) سهم بازار فصل دوم 2018 رشد سالیانه اپل 2.9 37.9 درصد 2.239.5 درصد 32+درصد فیت بیت 1.9 24.1 درصد 1.6 28.3 درصد 18+درصد سامسونگ 0.8 10.6 درصد 0.46.7 درصد 121+ درصد گارمین 0.5 7 درصد 0.5 8.4 درصد 15+ درصد شرکت فسیل 0.34.1 درصد 0.24.3 درصد 34 + درصد سایر شرکتها 1.316.3 درصد 0.713 درصد 73+ درصد جمع کل 7.7 100 درصد 5.6 100 درصد 38 + درصد همانطور که در جدول مشاهده میکنید، 16.3 درصد سهم بازار از آن سایر شرکتهای ساعت هوشمند است که احتمالاً شامل برندهایی از جمله Misfit ،Mobvoi و سایر برندها میشود. اسفندماه سال گذشته فیت بیت ورسا لایت، اینسپایر، اینسپایر HR و ایس 2 معرفی شدند. ساعت هوشمند اقتصادی ورسا لایت نتوانست موفقیتی را که فیتبیت از آن انتظار داشت برآورده کند. کانالیس در مورد این ساعت هوشمند ورسا لایت اعلام کرد: مطمئناً برای ساعتهای هوشمند مقرونبهصرفه که از مشخصات قوی بهره میبرند، تقاضای خوبی در بازار وجود دارد. تجربهی فروش ساعت هوشمند ورسا لایت فیتبیت نشان میدهد که مشتریان باید بهصورت هدفمندی به سمت خرید چنین محصولاتی هدایت شوند. اگر کاربران بهشکل درستی بهسمت خرید ساعتهای هوشمند مناسب هدایت نشوند، نمیتوان انتظار موفقیت خوبی در بازار داشت. انتظار میرود ماه آینده فیتبیت یکی از قدرتمندترین ساعتهای هوشمند خود یعنی فیتبیت ورسا 2 را معرفی کند که از عمر باتری بیش از 4 روز در کنار Fitbit Pay و پشتیبانی از الکسا بهره خواهد برد. جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰:۲۵ ۴۱ بازديد آریا جوان لینک کوتاه: https://www.aryajavan.ir/Fa/News/161272/