آریا جوان

آخرين مطالب

دکتر سلطانی فر: تمام زیرساخت های ورزش کشور برای ورود بانوان به استادیوم ها فراهم است/ شخصا بر سفرهای خارجی روسای فدراسیون ها نظارت می کنم / دست به دست هم می دهیم و در مقابل تحریم هاسربلند خواهیم بود ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در جلسه مشترک با روسای فدراسیون ها گفت: بسیاری از سفرهای برون مرزی روسای فدراسیون ها غیر ضروری است و از این به بعد شخصا بر این سفرها نظارت خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در ابتدای این نشست گفت: امیدواریم با هم افزایی و همگرایی موفقیت های بدست آمده در ورزش کشور را استمرار دهیم که در این شرایط حساس و تحریم های ظالمانه و بی سابقه بتوانیم با به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان دل مردم را شاد کنیم.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری در شرایط خطیری قرار داریم. حتی در طول جنگ تحمیلی هشت ساله هم هیچگاه صادرات نفت کشور و انتقال پول به داخل کشور تا این حد با محدودیت و مشکل مواجه نشده بود.
وی افزود: با وجود گستردگی و افزایش روز به روز تحریم ها علیه کشور، تمام تلاش دولت تامین نیازهای اصلی و اساسی کشور است و خوشبختانه با درایتی که در این خصوص به خرج داده شد علاوه بر این مهم، شاخص های اقتصادی ما در تمام زمینه ها مثل کاهش تورم و کنترل نرخ ارز بهبود داشت. باید همه دست به دست هم دهیم و طوری کشور را اداره کنیم تا کمترین فشار اقتصادی به مردم وارد شود.
وزیر ورزش و جوانان سپس با اشاره به برخی از سفرهای غیرضروری برون مرزی در این شرایط خاص اقتصادی گفت: یکی از مواردی که روی آن تاکید جدی دارم مدیریت سفرهای برون مرزی روسای فدراسیون های ورزش ی است که برخی از آنها کاملا غیر ضروری است. با اینکه بارها این موارد را تذکر دادیم متاسفانه برخی موارد حل نشد و از این به بعد روسای فدراسیون ها برای سفرهای برون مرزی لازم است شخصا از من مجوز بگیرند تا بر فرایند صرفه حویی نظارت دقیق داشته باشیم.
دکتر سلطانی فر در ادامه تاکید کرد: ورزش ما امروز مثل بقیه عرصه ها به شدت از سمت نیروهای دشمن در معرض تهدید و تخریب است و هرگز اینقدر حاشیه نداشته ایم و متاسفانه بعضی ها در داخل کشور همزمان با تحریکات خارجی هم به این موارد کمک می کنند تا ورزش کشور بیشتر از قبل تهدید شود.
وی افزود : امروز در شرایطی هستیم که از جهات مختلف تحت فشاریم، بنابراین انتظار مدیریت و جدیت بیشتری از همه روسای فدراسیون ها در این شرایط حساس دارم و همه شما را تک به تک مسئول می دانم.
وی سپس با اشاره به چارچوب فرهنگی که ورزش کشور موظف به رعایت آن است تاکید کرد: هم ما و هم سایر دستگاه ها و وزارتخانه ها تابع سیاست های کلی و اساسی نظام جمهوری اسلامی هستیم و خارج از آن قطعا حرکت نخواهیم کرد و در خیلی از موارد تکلیف مشخص است. جریان تهدید کننده جمهوری اسلامی در خارج از کشور یک شبکه است که ابزارهای زیادی برای رصد و کنترل ما دارند و مشکلاتی برای کشور ایجاد کنند.
دکتر سلطانی فر در ادامه در خصوص شرایط ورود بانوان به ورزش گاه ها گفت : زیرساخت ها در تمام استادیوم های کشور برای ورود بانوان به ورزش گاه ها آماده است. ورودی جداگانه، مکان ویژه بانوان ، سرویس بهداشتی جداگانه، ،معبر ها و راهروی جداگانه، جایگاه و انتظامات جداگانه همگی آماده است تا بانوان با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی و امنیت کامل وارد ورزش گاه ها شوند.
وی افزود : امیدواریم با هماهنگی که با نهادهای مرتبط و ذیربط به عمل خواهد آمد به مرور بتوانیم ابتدا شاهد حضور بانوان در رقابت های ملی باشیم و کم کم عرصه را گسترش دهیم.
وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: مسائل جاری مالی فدراسیون های ورزش ی باید هرچه سریعتر با هماهنگی معاون توسعه مدیریت و منابع ساماندهی شود تا با گزارش نهادهای نظارتی دچار مشکل در این خصوص نشویم. در خصوص مسائل مالیاتی و تقاضاهایی که فدراسیون ها دارند باید از ظرفیت کمیسیون ماده 251 مکرر استفاده کنیم اما حتما باید با اذن و دستور وزیر باشد و سپس در کمیته دیگری مورد بررسی قرار می گیرد.
وی گفت : درست است که با رایزنی هایی که انجام شده ورزش معاف از مالیات است اما این موضوع منوط به این است که فدراسیون ها اظهار نامه مالیاتی خود را به سازمان امور مالیاتی تحویل بدهند و اگر مشکلی در این خصوص پیش بیاید مسئولیت همه موارد از جمله بسته شدن حساب ها و ممنوع الخروج شدن با شخص رییس فدراسیون است.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/180457/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فال حافظ چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فال روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

منشی دکتر زیر آبشو زد!

زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

اکبرپور: استقلال بازی سختی برابر تراکتور دارد

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

ورمزیار: انتقال مالکیت باید مشکلات استقلال را ریشه‌ای حل کند

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

ستاره بارسا آماده جدایی

پشت‌پرده مشکلات فتح‌الله‌زاده و ساپینتو در استقلال

رئیس جمهور: تردید نداریم که نظمی عادلانه جایگزین نظم فعلی خواهد شد

واکنش سخنگوی دولت به حمایت مالی مجدد آمریکا از صهیونیست‌ها

سفر به دنیای ارباب حلقه ها با تریلر جدید Tales of the Shire: A Lord of the Rings

ستاره سابق یونایتد: برمی‌گردم!

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد

ویسی به یاد 9 بازیکن خوزستانی در تیم ملی

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

چه کنم نیمار و مسی نیستم، ولی عاشق رونالدو هستم!‏

شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد!

خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!

ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

چرا پرسپولیس دربی را نبرد

منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!

ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد

رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد

دیدار معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز

استان البرز شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده است

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

شهریار شعر ایران را بیشتر بشناسید

این مردها آماده شروع یک رابطه عاطفی هستند

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم

ناگفته‌های مربی سابق استقلال از دربی حذفی‌

پوچتینو: به شکست 5-0 نیاز داشتیم!

یک بی‌احتیاطی و رویاهایی که بر باد رفت

روزگار بحرانی یاران صیادمنش؛ 9 بازی 3 امتیاز

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

خلاصه بازی آرسنال 5 - چلسی 0

خسرو: در زمان ساپینتو، چهار پنج مدیرعامل عوض کردیم

خلاصه بازی لاتزیو 2 - یوونتوس 1