آریا جوان

آخرين مطالب

یزدان پناه : انتقاد و پیشنهاد حق نمایندگان است با آنها تعامل کامل داریم نگاه سیاسی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : بیان پیشنهاد و انتقاد کردن حق نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج ، پرویز یزدان پناه ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید جلیل گفت : لازم است از حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تقدیر کنم .
یزدان پناه اضافه کرد: انتقاد کردن و بیان دغدغه های مردم از وظاایف نمایندگان است و این لزوم از مهمترین ابزارها برای توسعه دانشگاه است .
یزدان پناه با بیان اینکه ما از انتقاد نمایندگان در جهت توسعه دانشگاه با دید مثبت نگاه می کنیم عنوان کرد: اگر در جایی اختلاف نظر وجود داشته باشد قابل حل است اما آنچه که ما امروز مشاهده می کنیم چیزی جز تعامل و همکاری مجموعه دانشگاه با مجمع نمایندگان نیست که لازم می دانم در همین جا از همکاری و حمایت مجمع نمایندگان تشکر کنم .
وی اضافه کرد: امروز با مدیران گروههای معاونت آموزش و درمان از مجتمع آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل جهت بررسی امکانات و فضا در راستای راه اندازی بخش های جراحی عمومی و زنان و برطرف کردن مشکلات سد راه از این مرکز آموزشی درمانی بازدید بعمل آوردیم .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد : در جلسه ای که با حضور رئیس بیمارستان و مدیران بخش های مختلف برگزار شد مشکلات موجود بیان شد که امیدوار هستیم در آینده ای بسیار نزدیک شاهد راه اندازی این دو بخش باشیم .
پرویز یزدان پناه اظهار داشت : مشکل اصلی بیمارستان عدم وجود سی تی اسکن است که با پی گیری های انجام شده یک دستگاه سی تی اسکن به دانشگاه داده شد اما بدلیل اینکه این دستگاه برند معتبری نبود حاضر به راه اندازی آن نشدیم .
یزدان پناه تاکید کرد: با رایزنی های انجام شده یک دستگاه سی تی اسکن با برند معتبر از کشورهای اروپایی بزودی با برگزاری مناقصه برای راه اندازی به این بیمارستان منتقل خواهد شد .
وی اضافه کرد : دستگاه ام آر آی هم در آینده ای نزدیک در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: مشکل اصلی این بیمارستان کمبود برخی تجهیزات و ابزار است که خوشبختانه توانستیم منابعی را برای خرید این نواقصات دریافت کنیم و سعی می کنیم در پاییز امسال این تجیزات را آماده کنیم .
پرویز یزدان پناه در ادامه به مشکل احداث بیمارستان پاتاوه اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی بیمارستان سی سخت در هفته جاری آغاز شد و برای بیمارستان پاتاوه با مشکل زمین مواجه شدیم که خوشبختانه با پی گیری های امام جمعه محترم شهر پاتاوه ، شورای شهر و ریش سفیدان محلی یک قطعه زمین به مساحت 3 هزار متر مربع به دانشگاه معرفی شد .
یزدان پناه خاطرنشان کرد: روز شنبه هفته آینده هیاتی از حوزه فنی وزارت بهداشت و درمان به همراه حوزه فنی دانشگاه از زمین بازدید بعمل خواهند آورد که در صورت تایید پس از اخذ مجوزهای لازم ظرف دو تا سه ماه آینده مناقصه اجرای ساختمان بیمارستان برگزار خواهد شد .
یزدان پناه عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان باشت مشکلی ندارد و هم اکنون بخش هایی از این بیمارستان در حال فعالیت است و ما امیدوار هستیم با ورود پزشکان در آبان ماه به این بیمارستان بخش های مختلف فعالیت خود را از سر بگیرند .
وی در ادامه به وضعیت تایید حکم مدیریت خود اشاره کرد و گفت : اینکه می گویند حکم مدیریت من در شورای عالی فرهنگی مورد تایید قرار نگرفته است کذب محض است مشکل اصلی این بود که من مدارک خودم ر ا دو ماه دیرتر تحویل دادم .
پرویز یزدان پناه با اعلام اینکه شاید تا یک ماه دیگر هم نوبت بررسی مدارک من نرسد، اضافه کرد: با توجه به حجم کاری در وزارت بهداشت و درمان هنوز نوبت بررسی مدارک من نرسیده است و اینکه عنوان می کنند فلان شخص دیرتر سرپرست شد اما حکم مدیریت او زودتر بدستش رسید به این دلیل است که دوستان زودتر اقدام کردند .
وی در ادامه به عدم حضور خود در آیین عملیات اجرایی سی سخت اشاره کرد و گفت : نیازی به حضور من و یا نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نبود بدلیل اینکه مراسم کلنگ زنی این مرکز درمانی از قبل انجام گرفته بود و مراسم مذکور عادی بود و در همین راستا همین امروز نیز مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام برگزار شد و من نیازی به حضور در این مراسم ندیدم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: جا دارد از حمایت رسانه های استان ، استاندار محترم ، حوزه های سیاسی ،مذهبی ، امنیتی و تشکل های مردم نهاد بویژه نمایندگان محترم استان در مجلس ،از دانشگاه تشکر کنم و تاکید کنم ما به حمایت همه عزیزان نیاز داریم .
پرویز یزدان پناه با بیان اینکه خوشبختانه ارزیابی وزارت بهداشت و درمان از عملکرد دانشگاه مثبت بوده است اظهار کرد: وزارت خانه در موارد مختلف از عملکرد دانشگاه اعلام رضایت کرده است که در اینجا جا دارد از زحمات تمامی همکاران خود در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تقدیر کنم .
یزدان پناه گفت: از مردم بدلیل وجود کمبودهای موجود عذرخواهی می کنم و همه تلاش خود را جهت مرتفع کردن این نواقصات بکار خواهیم بست .
وی ابراز داشت: برای مردم شریف استان خبرهای خوشی خواهیم داشت انشالله بزودی کلینک شهرهای یاسوج،گچساران و دهدشت راه اندازی خواهد شد و در همین راستا شاهد بهره برداری از بخش های ناباروری،غربال گری و دیالیز در شهر یاسوج خواهیم بود .
پرویز یزدان پناه در ادامه عنوان کرد: در آینده ای نزدیک 25 مرکز بهداشتی درمانی در استان به بهره برداری خواهد رسید و تمامی دغدغه ما ارائه خدماتی در شان مردم شریف به آنان است چرا که این عزیزان مستحق دریافت بهترین خدمات هستند .
46

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/191792/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

تفال/ من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم

با این تست 3٠ ثانیه‌ای سلامت قلب خود را چک کنید

استادانی که سن نمی‌شناسند؛ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود

فنونی‌زاده: پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده است

شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی

اعتراف یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!

تیم روئینگ دونفره بانوان فینالیست شد

آقامیرزایی در کایاک 200 متر برنز گرفت

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

فارس: با بلوف رسانه ای رو به رو هستیم

ایسنا نوشت: حمله خیالی بزرگ به ایران!

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو/ تصاویر

فال حافظ جمعه 31 فروردین 1403

فال روزانه جمعه 31 فروردین 1403

نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد

رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد

علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند

دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

توضیح ارشد نظامی ارتش در مورد شنیده شدن صدای شدید در اصفهان

شورای عالی امنیت ملی، وقوع هرگونه هجوم خارجی را تکذیب کرد

خلیلی: پرسپولیس پا به پای استقلال پیش می‌رود

مقام ایرانی وقوع «حمله» در ایران را رد کرد

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1