آریا جوان

آخرين مطالب

فرامرزیان: منابع مالی برای موفقیت کاروان ایران در بازی های آسیایی تامین می شود ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد تمام آنچه برای بازی های تدارکاتی ،اردو ها و کمپ تیم ملی فوتبال به منظور حضور سربلند در جام جهانی نیاز است تامین خواهد شد و هیچ مشکلی وجود ندارد. فرامرزیان با بیان اینکه منابع بر اساس برنامه فدراسیونها تزریق می شود از تامین 72 درصد از منابع مالی به فدراسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در نشست مطبوعاتی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با تبریک فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد که روند پیشرفت ایران اسلامی با سرعت همچنان ادامه یابد.
فرامرزیان ماموریت حوزه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه را فراهم آوردن زیرساخت ها و مهیا کردن اقدامات برای اجرایی شدن عملیات حوزه تخصصی ورزش در یک بستر مناسب عنوان کرد و تامین منابع برای تحقق اهداف این حوزه را بر اساس ظرفیت های موجود دانست.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان گفت: بیشترین تمرکز در قاعده ظرفیت های قانونی ،ایجاد زیرساخت هایی برای سلامت مردم است که در صورت تحقق این مهم بخش قابل توجهی از هزینه های درمان کاهش می یابد ،انگیزه مردم برای مشارکت در برنامه های مختلف افزایش خواهد داشت و پویایی و نشاط در جامعه هم به ارمغان می آید.
فرامرزیان با بیان اینکه در قالب مدل استراتژیک ،حرکت هدفمندی در این معاونت وجود دارد و نقشه راه ترسیم شده است؛اظهار داشت: منابع را بر اساس مدل برنامه ای تنظیم و روند فعالیتها را اصلاح می کنیم بطوریکه جذب منابع، پیگیری اخذ منابع تصویبی،کمک به فدراسیون ها و توزیع مناسب به ادارت کل ورزش و جوانان استان ها و فدراسیون ها و تحقق منابع برای ایجاد اشتغال جوانان و دیگر موارد انجام می شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه به رویدادهای مهم ورزشی سال 2018 میلادی اشاره و تصریح کرد: تمام تلاش برای لایحه بودجه همچنین ذخیره کردن منابع کنونی به منظور برنامه ریزی در جهت حضور درخور شان حوزه تخصصی ورزش بوجود آمده است تا ایران حضور موفق و سربلندی در رویدادهای مهم ورزشی از جمله بازی های اسیایی جاکارتا داشته باشد.
فرامرزیان تاکید کرد: آنچه بتواند سربلندی ورزش ایران را رقم بزند در منابع پیش بینی کردیم و مشکلی برای حضور کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2018 بوجود نخواهد آمد.
وی حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه را هم مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هرآنچه برای حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام جهانی نیاز است از جمله منابع برای بازی های تدارکاتی، کمپ تیم ملی در روسیه همچنین اردوهای آمادگی محقق خواهد شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
فرامرزیان افزایش بودجه واقعی و آنچه برای ورزش ایران قابل دسترس است را مثبت ارزیابی کرد و گفت:در بودجه سال ٩٧تلاش کردیم تا افزایش منطقی داشته باشیم و برای بودجه سال آینده واقع بینانه برنامه ریزی کردیم. در مجموع کلیات بودجه سال آینده پنج درصد و ردیف اصلی آن ٢٥ درصد افزایش یافته است.
وی درباره تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی گفت: در گام نخست در حال بررسی طرح های نیمه تمام هستیم تا با توجه به منابعی در اختیار، طرح های اولویت دار را در دستور کار قرار دهیم.
فرامرزیان گفت: تلاش می کنیم تا از ظرفیت هایی نظیر خیرین ورزش یار، بخش خصوصی و دیگر موارد این طرح ها را افتتاح کنیم و سرانه ورزشی را افزایش دهیم.
ژاله فرامرزیان در ادامه با اشاره به بودجه تخصیص یافته به فدراسیون توضیح داد : تا کنون 72 درصد از تعهدی که به فدراسیون ها در زمینه منابع مالی داشتیم پرداخت شده است.از طرفی بر اساس قواعد و شاخصه های آماری به فدراسیون ها کمک می کنیم و این کمک ها در قالب مدل برنامه ای تحقق می یابد و هر فدراسیون بر اساس برنامه ای که ارائه می دهد منابع مالی نیز به آن تزریق می شود . از طرفی میزان درآمدهای فدراسیون بر اساس قانون هم مورد توجه قرار دارد و شاخص مهمی برای ما محسوب می شود که بر اساس درآمدزایی به آنها کمک تعلق خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: منابع مالی بر اساس مدل برنامه ای توزیع می شود.
فرامرزیان درباره طرح جامع سیستم یکپارچه ساماندهی حسابرسی مالی فدراسیون های ورزشی گفت: اکنون این حسابرسی ها به طور مشترک بین فدراسیون ها و حسابرس وزارت ورزش در حال انجام است .
معاون وزیر ورزش و جوانان نوید داد که با اجرای دولت الکترونیک باید تا پایان سال مکاتبات بدون کاغذ محقق شود که با این اقدام در حسابرسی مالی مدل شفافی از وضعیت فدراسیون ها خواهیم داشت.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت آیین نامه مالی فدراسیون های ورزشی توضیح داد که این پیش نویس در گذشته تدوین و برای اجرا ابلاغ شده است اما نیاز به اصلاحات دارد زیرا در نظر داریم تا این آیین نامه متناسب با شیوه مدرن الکترونیکی بروز رسانی شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/19855/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

رقص زیبای ماهی های کوچولوی آبی

خانواده جعفری‌جوزانی عزادار شدند

آهنگ «معین زد» رو از خود خواننده قشنگ‌تر خوندن!

فیلم شهرک در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»

سورپرایز آنچلوتی؛ تغییرات مهم در ال‌کلاسیکو!

گلزنی شهاب زاهدی در بازی آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا

صعود قایقرانان ایران به فینال قهرمانی آسیا

برگزاری جلسه تایید صلاحیت خریداران سرخابی‌

مودریچ هم‌وطنش را به رئال مادرید فروخت!

قرارداد سرمربی والیبال ایتالیا تا 2026 تمدید شد

روایتی متفاوت از دیدار سپاهان و ذوب‌آهن

دبل شهاب زاهدی در بازی امروز آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا

فیلم کوتاه تغییر چهره با حضور کریستیانو رونالدو

تصمیمات احساسی و ذوب شدن آهسته فولاد

روش جالب قفل کردن درهای خانه برای دزد نزدن

چالش مرندی برای مجری معروف انگلیسی: در برنامه‌ات فیلم سرهای بریده‌شده اسرائیلی‌ها را نشان بده!

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

لیز خوردن خودرو در خیابان برفی

شاخ به شاخ دو خودرو با هم

اسب آبی سرگردان در خیابان‌های این شهر

اکران آنلاین «آخرین تولد» با بازی الناز شاکردوست

رونمایی از پوستر رسمی جشنواره فیلم «کن»

مدیر مدرسه‌ دختر یا نامزد سابق پدر؟

قد کشتی ایران از آسیا بلندتر است

قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی سعی در کمترین تعطیلی دارد

هافبک استقلال زیر تیغ جراحی

قاب مشترک ستاره استقلال با غول بسکتبال ایران

محرومیت مادام‌العمر برای بازیکنی که شرط‌بندی می‌کرد

بدشانس‌ترین بازیکن استقلال

تیم داوری ایران برای قضاوت بازی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد

مناف هاشمی: حذف 500 میلیارد از بودجه کمیته ملی المپیک

کریستین بنتکه: منتظر درخشش دی‌بروینه در آمریکا باشید

فیفا در جریان اقدامات مربوط به پیشرفت فوتبال ایران قرار گرفت

7 متهم طلاق بعد از 20سال زندگی

روشی جالب برای قفل کردن درهای خانه برای دزد نزدن

دستورکار هفته جاری مجلس

میزان موفقیت‌ ‌عملیات وعده صادق از زبان جانشین فرمانده‌ کل سپاه

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

زیبایی های یک پل در میان ابر ها

این رفتار ها رو از کجا یاد میگیرین آخه!

ساحل زیبای اقیانوس هند

کی حاضره امتحانش کنه؟

معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

چهره بازیگر سریال «پایتخت» در 50 سالگی