آریا جوان

آخرين مطالب

خادم: 20 درصد از سهم ارزش افزوده باید در حوزه جوانان هزینه شود/ در حال حاضر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هزینه و درآمدشان مثبت است ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: در تلاشیم که بتوانیم در بودجه سال 97 از ارزش افزوده سهم مناسبی کسب کنیم. امیدوارم با همراهی دولت طی سال های آینده و با مشارکت بخش خصوصی تا چهارسال آینده تمامی طرح های ورزشی به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم در نشست صمیمی هیئت های ورزشی وسازمان های مردم نهاد استان هرمزگان، اظهارکرد: سفرم به بندرعباس غیرمنتظره و به یکباره شد، در آستانه سفر رئیس جمهور برای بررسی مشکلات و دغدغه اهالی ورزش و جوانان به بندرعباس سفر کرده ام.
وی با اشاره به اینکه با گذشت چهارسال از سمتم در وزارت هنوز در قالب دولتی جا نگرفته و همچنان خود را ورزشکار می دانم، تصریح کرد: وقتی مسئولیتی به یک فرد در هر سطحی سپرده می شود، این فرد مدیر و رئیس نیست بلکه استخدام افرادی است که از آن فرد خدمت می خواهند.
خادم با بیان اینکه نباید از یک مسئول انتظار اقدامات شق القمری داشته باشیم بلکه در حد وظایف و توان افراد باید انتظار خدمت داشت، اظهار کرد: در این سال ها به علل مختلف کسانی که مسئولیت قبول کردند، از آن ها تحقق تمامی انتظاراتمان را داشته ایم..
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که باید از یک مسئول در خصوص وظایفش پاسخ بخواهیم نه در خصوص زندگی شخصی اش، اضافه کرد: امیدوارم این موضوع بزودی اصلاح شود و شاهد ترویج آن نباشیم.
وی با بیان اینکه با وسعتی که هرمزگان دارد باید فضای ورزشی بیشتری احداث شود تا به استانداردهای پایه برسد، عنوان کرد: قریب به چهار هزار پروژه و ده هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام برای مان به ارث مانده است. معتقدم این توزیع عادلانه نبوده اما وزارت ورزش و جوانان در این مدت پروژه جدیدی کلنگ نزده است.
خادم با بیان این که در تلاشیم که بتوانیم در بودجه 97 از ارزش افزوده سهم مناسبی کسب کنیم، تصریح کرد: امیدوارم با همراهی دولت طی سال های آینده و با مشارکت بخش خصوصی تا چهارسال آینده تمامی طرح ها به اتمام برسد.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که تا زمانی که منحصر به دولت باشیم بهتر از این وضعیت نمی توان تصور کرد، اضافه کرد: باید بخش خصوصی ورود پیدا کند و بتوانیم از آن بهره برد که در هرمزگان این شرایط فراهم است و باید اداره کل ورزش و جوانان نیز به این موضوع ورود جدی داشته باشد.
امیررضا خادم با بیان اینکه وزارتخانه بیشتر از این مقداری که تاکنون پرداخته نمی تواند بپردازد زیرا بودجه و برنامه ها مشخص است، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ پولی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق دولت پرداخت نکرده است.
وی با اشاره به اینکه یک اقدامی در سه سال گذشته انجام دادم که هنوز در آن مورد بنده ناسزا می شنوم که این دو باشگاه را مولد کردم، اضافه کرد: در حال حاضر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هزینه و درآمدشان مثبت شده است.
خادم با اشاره به اینکه اتفاقی که در برنامه نود در خصوص یکی از مدیرعاملان افتاد و گفتند این پول ها چه شده است، اضافه کرد: این پولی که پرداخت شد همان درآمد از بخش خصوصی بوده و حاصل همان ساماندهی است که بنده انجام داد و اکنون این دو باشگاه درآمد دارند و در حالی که بخشی از هزینه شان را می دهند، ایجاد هزینه هم نمی کنند و دولت هیچ کمکی به آن ها نمی کند.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: پرداختی هایمان به هیئت های ورزشی چهار یا پنج برابر می شود زیرا سهم ورزش از ارزش افزوده نیر افزایش و تخصیص خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه باید این پولی که به استان ها تخصیص می یابد به درستی و با برنامه هزینه شود، بیان کرد: سالانه 85 میلیارد تومان باید از ماده 88 درآمد کسب کرده و به خزانه دولت بپردازیم.
خادم با بیان اینکه این مبلغ طبق قانون باید به بخش ورزش بازگردد، اظهار کرد: 305 مجموعه ورزشی در استان هرمزگان وجود دارد که از 116 مجموعه قابل واگذاری تنها 42 مجموعه واگذار شده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان، ارتباطی با معضل بیکاری وجود ندارد، افزود: ما نمی توانیم به صنایع بگوییم استخدام کند یا نیرو بگیرد بلکه وظایف سایر نهادهاست.
وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان کمیته اشتغال راه اندازی کرده و 19 طرح به وزارت کار، رفاه و اموراجتماعی ارسال کرده است که یکی از این موارد بکارگیری ورزشکاران در 18 هزار باشگاه موجود در کشور است، اضافه کرد: بیست درصد از سهم ارزش افزوده باید در حوزه جوانان هزینه شود.
خادم با اشاره به اینکه مناطق قشم و کیش را با نگاه بدبینانه نبینیم، عنوان کرد: این دو منطقه آزاد فرصتی است اما استفاده از آن نیاز به برنامه ریزی دارد که بتوان از آن بهره برد که به سود توسعه حوزه ورزش و جوانان باشد.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هیئت ها با اخذ شناسه ملی قادر فعالیت اقتصادی هستند، اضافه کرد: امیدوارم هیئت ها بتوانند در این مسیر گام برداشته و نتیجه آن رشد و توسعه ورزش در استان هرمزگان شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه هرمزگان در حوزه دریایی و ساحلی باید شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگ تری باشد، اضافه کرد: در سفر هیئت دولت مجوز ساخت دهکده ساحلی بندرعباس به همراه یازده پروژه دیگر نیز به تصویب خواهد رسید تا شاهد اتفاقات مناسبی در هرمزگان باشیم.
خادم در ادامه ضمن تشکر از دانشورمدیرکل ورزش وجوانان استان اظهارداشت: دانشورجزء مدیران پیشکسوت ما و خیلی پای کاراست که باید بسیاری از امور نظیر ساماندهی و توجه به ورزش های آبی را انجام دهد.
.
وی یادآورشد: سه تا مصوبه هم گرفتیم،دهکده آبی در بندرعباس ساخته شود. درسال97 و98 ،برای 11 پروژه نیمه تمام 125میلیارد ریال در نظر گرفته شده است(استادیوم بندرلنگه وقشم هم جزء آن است که استادیوم 10هزار نفری میناب در سال 97 به اتمامخواهد رسید).
.
سپس رحمانی مدیر کل امور هماهنگی وزارت ورزش و جوانان مطالبی در جهت رشد و توسعه ورزش استان بیان کرد..
درادامه روسای هیئت های ورزشی و نمایندگان سازمان های مردم نهاد نظرات، پیشنهادات و انتقادهای خودرابیان کردند و خواستار نگاه ویژه و توسعه ورزش دراستان ونگاه ویژه ای در زمینه ی تجهیزات و قیمت سرسام آوربرق مجموعه های ورزشی استان شدند.
.
همچنین سحررضایی مسئول ورزش بانوان استان نیز خواستار نگاه ویژه به ورزش بانوان از لحاظ مادی، معنوی و حمایت از مربیان و ورزشکارانی که کسب و کار و فعالیت داشته اند، شد.
.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/21512/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برای کاهش وزن دویدن بهتر است یا پیاده روی؟

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

تصاویری باورنکردنی از یک خرچنگ در حال وزنه برداری/ ویدئو

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

خوابیدن روی شکم چه ضررهایی برای سلامتی دارد؟

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

کدام مواد غذایی برای سلامت مو مفیدند؟

وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!

این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

فال روزانه سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

شکستن در و پنجره ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

وضعیت ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

زندگی «اعراب بادیه‌نشین» از دریچۀ عکس‌های 120 ساله

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

یک تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم

فواید استراتژی «تقلب» در رژیم غذایی

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

پنج توصیه مهم برای مراقبت از کودکان در برابر اخبار ناخوشایند

تاریخچۀ عجیب و باورنکردنی «مالیاتِ ریش»!

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

عکسی از دیدار ابی و پسرخوانده اش با همایون شجریان و انوشیروان روحانی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «دهنوی»

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان دره شهر

تغذیه چگونه به پاکسازی پوست کمک می‌کند؟

فال روزانه دوشنبه 27 فروردین 1403

فال حافظ دوشنبه 27 فروردین 1403

حملات موشکی به سرزمین صهیونیستی دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد کرد

گردهمایی از جنس غرور و اقتدار ملی در جزیره کیش/ شادی وصف ناپذیرکیشوندان از عملیات وعده صادق سپاه

جزیره صدف دریایی