آریا جوان

آخرين مطالب

گزارشی از برنامه نوروزی سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان

از دیدار با سرخابی‌ها تا بازدید از مناطق محروم ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - روزنامه ایران در شماره امروز مورخ 14 فروردین 1397 در صفحه ورزش گزارشی از برنامه نوروزی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روزنامه ایران ، وزیر ورزش و جوانان از ابتدای سال جدید، برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود داشت. مسعود سلطانی‌فر 29 اسفندماه و قبل از تحویل سال به همراه رئیس جمهوری به استان کرمانشاه سفر کرد تا از مناطق زلزله زده بازدید کند. وی در بدو ورود به شهرستان سنقر و کلیایی به شهدای این شهر ادای احترام کرد و گفت: «در فلسفه حکومت اسلامی چیزی جز خدمت به مردم نیست. روزی برای ما عید است که بتوانیم خدمت بیشتری به مردم کنیم .»
سلطانی فر و معاونان وزارت ورزش و جوانان روز پنجم فروردین ماه دیدار نوروزی با روحانی داشتند. رئیس جمهوری در این دیدار با اشاره به موفقیت‌های ورزش و فوتبال ایران در سال گذشته گفت: «مرتباً از طریق آقای سلطانی فر، پیگیر مسائل ورزش ، ورزش زنان و نتایج قهرمانان در رشته‌های مختلف و جوانان کشور هستم و امیدوارم همان‌طور که فوتبال ایران پنج ستاره شد، سایر بخش‌های کشور نیز چنین باشند.» سلطانی فر نیز در این دیدار با تشکر از توجه و پشتیبانی رئیس جمهوری نسبت به مسائل ورزش و جوانان چنین نظر داد: «با برنامه‌ریزی و تدارک وسیعی که داشته‌ایم، ان‌شاءالله تیم ملی بتواند در جام جهانی نماینده شایسته‌ای برای مردم و ورزش کشور باشد.» مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز با تشکر از توجه روحانی به فوتبال و تیم ملی در فاصله کمتر از 3 ماه به جام جهانی عنوان کرد: «ستاره‌های فوتبال ایران به آقای روحانی هم تعلق دارد و توفیقاتی که برای فوتبال ایران به دست آمده، حاصل پشتیبانی و توجه جناب آقای دکتر روحانی، آقای دکتر سلطانی فر و آقای دکتر جهانگیری بوده است.» سلطانی فر روز ششم فروردین در دیدار نوروزی با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، گفت: «برنامه‌ریزی برای موفقیت ورزش ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا با جدیت و هماهنگی ادامه دارد.» او همچنین در این روز با وینفرد شفر سرمربی و سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال دیدار کرد و گفت:«در یک سال گذشته در استقلال و پرسپولیس اصلاحات ساختاری و اقدامات مناسبی برای تأمین منابع انجام دادیم و امروز شاهد موفقیت این دو تیم بزرگ و مردمی هستیم.» شفر نیز با تبریک سال نو به وزیر ورزش ، از تهران به‌عنوان پایتختی زیبا نام برد که مردمان بسیار مهربان، فرهنگی و فهیم دارد. او با بیان این مطلب که 50 سال در فوتبال فعال است و 32 سال آن را به‌عنوان مربی در این رشته فعالیت کرده، گفت: «می‌خواهم سفیر فوتبال ایران باشم .»
سلطانی فر که با برانکو سرمربی و حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم ملاقات نوروزی داشت، گفت: «تیم‌های فوتبال ما باید به باشگاه‌های حرفه‌ای تبدیل شوند.» وزیر ورزش و جوانان روز هفتم فروردین در سفر رئیس جمهوری به عشق آباد ترکمنستان، وی را همراهی کرد که در این سفر، یادداشت تفاهم همکاری بین وزارت ورزش و جوانان ایران و ترکمنستان به امضای مسئولان دو کشور رسید. همچنین روز هشتم فروردین و در سفر روحانی و جمعی از وزیر ان به جمهوری آذربایجان، تفاهمنامه همکاری برنامه اجرایی در حوزه ورزش و امور جوانان به امضای سلطانی فر و آزاد رحیم اف وزیر ورزش و جوانان آذربایجان رسید .
سلطانی فر روز یازدهم فروردین در بازدید از مسابقات رالی ساحلی دو دیفرانسیل چابهار اعلام کرد: «در دولت دوازدهم به استان‌های محروم توجه مضاعفی خواهیم داشت تا عقب ماندگی آنها را جبران کنیم که استان سیستان و بلوچستان یکی از این استان هاست.» ضمن اینکه بازدید از پروژه‌های زیرساختی ورزش ی منطقه آزاد چابهار، از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش بود. وی همچنین به شهر مرزی و شهید پرور پیشین سفر کرد و با حضور در محل شهادت سردار نورعلی شوشتری، محمد‌زاده و جمعی از شهروندان شهر پیشین، به این شهدا ادای احترام کرد و تهیه و نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال پوری، راه‌اندازی سیستم سرمایشی و محوطه‌سازی سالن ورزش ی شهید محمد‌زاده، توسط وزارت ورزش را به ورزش کاران شهر پیشین وعده داد

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/24188/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران

بارندگی شدید در شهر شنژن چین

طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید

سوال و پاسخ کوتاه با سیدجواد هاشمی

زادگاه مسعود ده نمکی کجاست؟

یوفا تهدید کرد؛ احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

خصوصی واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند

مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران

بارسلونا به ستاره پی‌اس‌جی باخت!

وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی

فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»

تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره منوچهر متکی

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!

باقری: کلید برقراری آرامش در منطقه توقف جنایات رژیم صهیونیستی است

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

فرار خنده دار کروکودیل از رویارویی با سگ

حکمت/ آنچه سبب خواری شخص خواهد شد

داستانک/ گریه بر شهید

بارش باران در ایستگاه متروی تازه افتتاح شده استانبول!

افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم

تو این همه خواستگار یواشکی داشتی؟!

آرایش سحر دولت‌شاهی در «افعی تهران» دردسرساز شد!

بوی عجیبی داره بلالش چی زدین بهش؟

لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!

خشم ژاوی: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند

توصیه نماینده مجلس به مالکان جدید استقلال و پرسپولیس

بانک هایی که خریدار پرسپولیس بودند واقعا سهام شان افت کرد؟

واکنش تند کارشناس تلویزیون به وزارت ورزش

رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد

شوهر شما هم یک مرد بی احساس است؟!

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

نامه وزیر دفاع به قالیباف

آذری جهرمی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدیدنظر کنید

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

کلیپی زیبا از شگفت انگیزترین آبشارهای جهان

فتوای جهاد او انگلیسی‌ها را از خاک ایران خارج کرد!

حمله دلفین‌ها به گله موتوماهیان

تولد عجیب‌ترین توله سگ دنیا که همه را حیرت‌زده کرد

ظهر بارانی در حرم مطهر رضوی

تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!

وقتی که یک عطسه باعث بهمن می شود

ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟

خطر از بیخ گوش «گلنار» گذشت

ازدواج بدون حلقه ازدواج!

واکنش دین محمدی به قهرمان لیگ برتر امسال