آریا جوان

آخرين مطالب

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد:

افزایش 50 درصدی آموزش و کسب بیش از 2200 مدال استان کرمانشاه در سال 96 ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان این که " توسعه امر آموزش ورزش استان به عنوان یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل در راستای توسعه ورزش طی سال 96 جهش بسیار خوبی داشته است از تحقق 50 درصدی این حوزه نسبت به سال 95 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ؛ ارسلان حسینی ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد:طی سال 1396 ورزش کاران استان کرمانشاه در میادین ملی و بین المللی موفق به کسب بیش از 2200 مدال قهرمانی شدند که این میزان در تاریخ ورزش قهرمانی استان بی نظیر است.
وی افزود:این عناوین ثمره همت و تلاش یکایک همکاران پر تلاش در اداره کل،هیئت های ورزشی ، جوانان و قهرمانان عزیز و خانواده بزرگ ورزش استان است که در این عرصه با بهره گیری از همه ظرفیت ها و استعدادهای درخشان توانستند ورزش استان را پویا تر از هر زمان دیگری به کشور معرفی نمایند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تلاش در راستای توسعه ورزش همگانی در شهرها و روستاها را نیز دیگر راهبرد این اداره کل در سال 96 اعلام کرد و گفت خوشبختانه این استان در سال گذشته با برگزاری بیش از 70 همایش پیاده روی خانوادگی و 250 برنامه و جشنواره فرهنگی ورزشی ،بومی و محلی و همگانی عملکرد خوبی داشته است.
حسینی همچنین میزبانی 2 رویداد بین المللی ورزشی ،40 رویداد کشوری و 6 اردوی تیم های ملی را از دیگر اقدامات این اداره کل طی سال 96 در راستای توسعه ورزش قهرمانی ذکر نمود.
تلاش در جهت تحرک جدی در حوزه فرهنگی و جوانان
وی افزود: یکی از مواردی که قبل از ورود بنده به استان،این اداره کل با ان مواجه بود،عدم تحرک جدی در برنامه های حوزه جوانان و رتبه پایین استان در این حوزه بود که خوشبختانه با تلاش کلیه همکاران و بخش های مختلف و بخصوص مسئولین و کارشناسان حوزه فرهنگی و جوانان سال 96 سالی پر بار برای این حوزه بود.
حسینی خاطرنشان ساخت:علیرغم همه ابن تلاش ها هنور با شرایط مطلوب فاصله داریم و تلاش می کنیم در پایان سال 97 حوزه فرهنگی و جوانان استان کرمانشاه در ردیف استان هاب موفق کشور قرار گیرد.
وی از تاسیس 5 سمن در سال 96 و در دست تاسیس بودن 15 سمن دیگر در استان به عنوان یک دستاورد خوب در این حوزه یاد کرد و گفت:تلاش می کنیم تا پایان برنامه ششم به میزانی که در این برنامه پیش بینی شده است دشت یابیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: توجه به حوزه جوانان نه کمتر از ورزش و بلکه بیشتر از آن در برنامه های این اداره کل قرار داد و با توجه به کاستی هایی که از قبل در این بخش وجود داشته است کار و همتی مضاعف می طلبد.
حسینی با اشاره به تشکیل و تاسیس مجمع خیرین ازدواج در 2 بخش دولتی و خصوصی طی سال 96 بیان کرد:در بخش ازدواج جوانان و اشتغال جوانان تلاش میکنیم از نظر فرهنگی اقدامات کاربردی و ارزشمندی صورت دهیم تا فرهنگ کار و ازدواج بیش از پیش در جامعه شکل بگیرد.
افتتاح 5 پروژه ورزشی و تاکید بر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افتتاح 5 سالن و فضای ورزشی در شهرستان های کرمانشاه ،اسلام آبادغرب،پاوه،کنگاور و سنقر را دیگر دستاورد استان در حوزه عمرانی و توسعه زیر ساتختهای ورزشی ذکر کرد و گفت:برای این پروژه ها در مجموع 67500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی همچنین افتتاح 11 سالن ورزشی در شهرستان های کرمانشاه ،هرسین،جوانرود،اسلام آبادغرب،روانسر و صحنه را دیگر برنامه اداره کل طی سال 97 در همین راستا ذکر نمود.
حسینی در ادامه تاکید بر افزایش جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در قالب ماده 27 اشاره کرد و گفت:هم اکنون 4 پروژه ورزشی که شامل 2 سالن سقف کوتاه و 2 استخر قهرمانی می باشند در این مسیر قرار دارند و بزودی در قالب ماده 27 در اختیار بخش خصوصی قرار خواهند گرفت تا پس از بهره برداری مورد استفاده قرار گیرند.
وی افزود:به منظور رونق بخشی ، ساماندهی و استفاده بهینه از دهکده المپیک کرمانشاه نیز مراحل و مذاکرات اولیه با سرمایه گذاران صورت گرفته است.
تقدیر جداگانه از 60 مدال آور جهانی و آسیایی
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با تقدیر از افتخار آفرینی ورزش کاران این استان در آوردگاه رقابتهای مختلف گفت:توجه به وضعیت قهرمانان و باب کردن فرهنگ حسنه قدردانی از این عزیزان از دیگر اقدامات مورد توجه ورزش استان در سال 96 بود به نحوی که به صورت موردی و جداگانه با حضور در منزل بیش از 60 تن از قهرمانان عزیز از افتخاز آفرینی این عزیزان قدردانی نموده ام.
وی خاطرنشان کرد: در سال 96 ورزش کاران استان موفق به کسب 2200 مدال رنگارنگ شدند که بیش از 350 مورد از این عناوین در سطح جهانی ، آسیایی و بین المللی کسب شده است و در حد وسع و توان خود تلاش نموده ایم به نحوی قدردان این عزیزان باشیم.
200 مورد نظارت و بازدید از اماکن ورزشی ،هیئت ها و شهرستان ها
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به بیش از 200 مورد بازدید از اماکن ورزشی ،هیئت ها و شهرستان های استان طی سال 96 اشاره کرد و گفت:این امر به منظور بررسی دقیق و کارشناسانه نقاط قوت و ضعف هر بخش،کمک به سلامت و بهبود فرایندهای کاری و اصلاح امور و کاهش مشکلات از ابتدای سال 96 در دستور کار قرار گرفت.
وی با اعلام اینکه در این رابطه کلیه مسئولین ستاد مربوطه به منظور بررسی و لمس مشکلات حضور داشته اند کفت:در این بازدید ها علاوه بر بررسی وضعیت اماکن تلاش شد ضمن دیدار با مسئولین و دست اندرکاران هیئت ها مشکلات این عزیزان مورد بررسی قرار گیرد.
90 مورد تعامل و دیدار با نمایندگان، مسئولین سایر دستگاه ها
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه استفاده از همه ظرفیت ها به منظور توسعه امر ورزش و جوانان را دیگر رویکرد مهم این اداره کل در سال 96 ذکر کرد و گفت:در سال 96 تلاش شد با ارتباط مستقیم و تعامل با سایر دستگاهها در بالاترین سطح در راستای ایجاد هم افزایی بیشتر برای توسعه استفاده نماییم.
حسینی افزود:در این زمینه بیش از 90 نشست و دیدار خصوصی و تخصصی با نمایندگان محترم،استانداران،ائمه جمعه استان و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شده است و تلاش شده است در این دیدارها ضمن تشریح ماموریت های ورزش و جوانان بر ایجاد هم افزایی تلاش نمائیم.
ارج نهادن به مقام پیشکسوتان ورزش
وی همچنین قدردانی از نقش ارزنده پیشکسوتان ورزش در ایجاد وحدت و همدلی در این خانواده را مورد اشاره قرار داد و گفت:در سال 96 بر اساس وظیفه اخلاقی با حضور در منزل 25 تن از پیشکسوتان ارزنده ورزش استان از این عزیزان قدردانی شد. همچنین حمایت ها و تلاش هایی در راستای فعال نمودن انجمن پیشکسوتان ورزش و کانون بازنشستگان اداره کل صورت گرفته است تا این 2 بخش بتوانند به عنوان بازوان اداره کل در بهبود وضعیت خدمترسانی به این عزیزان همیار ما باشند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/25115/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سهام انویدیا سقوط کرد؛ بدترین روز غول سازنده تراشه از مارس 2020

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شد

نسبت به ادامه زندگی تا ابدیت چه آمادگی باید داشته باشیم؟

شگفت‌زدگی جالب یک بلاگر خارجی بعد از دیدن شیراز

گوناگون/ روش پاسخ به حمله دشمن در کلام امیرالمؤمنین (ع)

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

بلایند دیت؛ سبک جدید آشنایی یا همان روش سنتی ایرانی؟

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!

جواد خیابانی حرف هایش را پس گرفت/ من از تلویزیون نرفتم که برگردم!

قرقیزستان از شکست برابر تاجیکستان گریخت

مدیرروستا: منافع برخی کشیدن ترمز پیشرفت لیگ است

اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز ایران

واکنش‌های برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!

داوران هفته 28 لیگ دسته اول مشخص شدند

عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

اصلا حوصله کارکردن در این روزهای بهاری را ندارم

با پسر کوچک تر از خودمون ازدواج کنیم؟

کوتاه کردن مو با افزایش احتمال مرگ!

واکنش سفارت ایران در لندن به کمپین نمایندگان پارلمان انگلیس علیه سپاه

وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل می‌تواند نشانه پایان تنش‌ها باشد

اظهارنظر بولتون درباره واکنش ناچیز رژیم صهیونیستی: ایران در این مورد خیلی خیلی خوش‌شانس بود

شبکه 12 تلویزیون رژیم اسرائیل: ایرانی‌ها ما را مسخره‌ می‌کنند

حسین شریعتمداری: حمله اسرائیل مانند توپ میرزا آقاسی، صدراعظم محمدشاه قاجار بود

رضا نصری: زبان ایران باید در مقابل اسرائیلِ یاغی و قانون‌شکن زبان قانون و منطق و متانت باشد!

صفر تا صد برنده و بازنده عملیات ایران علیه اسرائیل در 3 دقیقه

انتشار آپدیت HyperOS برای این گوشی‌ محبوب شیائومی آغاز شد

رئیس سامسونگ ثروتمندترین فرد در کره جنوبی شد

بازی/ Evil Lands؛ نبردی میان قهرمانان و شیاطین

مناظر خیره کننده از دریاچه قلبی شکل

دره انجیرک تا مرخیل؛ تصاویری زیبا از بکرترین نقاط زاگرس

چهره ها/ شوخی جالب شاهرخ استخری با بازپخش سریال هایش

بچه بال مگسی رو واکس زده!

احتمال لغو سفر ملی‌پوشان ووشو به چین

سرمربی سابق تیم ملی ولز در آستانه حضور در تراکتور

زمان حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی مشخص شد

تصاویری از لحظات خداحافظی جیدن کاکس از تشک کشتی

خداداد و قهرمانی روی سکوهای تختی

تصمیم ژاوی برابر رئال مادرید

رضایت باشگاه هوادار از سرمربی جوان

ناامنی عربستان برای تماشاگران فوتبال

بازیکنان تیم ملی در جلسه فنی وحید شمسایی

تمجید گواردیولا از لیورپول

ترفند آویزان کردن شلوار

امیرعبداللهیان: نتانیاهو از کنترل خارج شده و باید مهار شود