آریا جوان

آخرين مطالب

در همایش مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان استان ها؛

احمدی: روابط عمومی ها نقش مهمی در حفظ سرمایه های اجتماعی و پیشگیری از زوال آنها دارند ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید خود را با دوره جهانی شدن تطبیق دهند گفت: امروز در کشور توسعه همه جانبه فناوری ارتباطی و رسانه ای مشاهده می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از کرمان ، عبدالحمید احمدی عصر چهارشنبه در نشست تخصصی معاون وزیر ورزش و جوانان با مدیران روابط عمومی ادارات کل استان ها در کرمان ضمن تبریک ایام شعبانیه بویژه نیمه شعبان افزود: باید همه چیز در دوره جهانی شدن کشور مطابق اقتضائات این دوره باشد.
وی ادامه داد: امروز نمی توان به شیوه 30 سال گذشته مدیریت کرد و روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی اظهار کرد: باید روابط عمومی سنتی کنار گذاشته شود و در پی روابط عمومی، مطابق با کارکردها و ماموریت های جدید و مطابق با معیارهای جهانی باشیم.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش ایران در دوره جهانی شدن قرار گرفته و امروز تمام دستاورها و شواهد این دوره به وضوح در کشور مشاهده و لمس می شود.
وی افزود: مسابقات والیبال، جام جهانی 2018 فوتبال، بازیهای آسیایی و پارآسیایی جاکارتا، و مسابقات بین المللی در اکثر رشته های ورزش ی سال پرمشغله ای را در حوزه ورزش کشور رقم زده و همه بخش ها و حوزه های ذیربط و به ویژه مدیران روابط عمومی ورزش باید تلاش مضاعفی را برای موفقیت تمامی رشته های ورزش ی و انعکاس این توفیقات در گستره وسبع داشته باشند.
احمدی تاکید کرد: در دوره جهانی شدن فعالیت رسانه ای و ارتباطی ویژگی ها و مختصاتی دارد که شناخت آن نیاز به مطالعه و تفکر و دقت دارد و بدیهی است که در فرایند جهانی شدن، تبادل و انتشار اطلاعات در سرعت و گستردگی قابل قیاس با دوره های گذشته نیست.
وی گفت: دسترسی به فناوری های جدید ارتباطی و رسانه ای عنصر زمان و مکان را در فعالیت روابط عمومی متحول و از دور خارج کرده است و سرعت و گستردگی تبادل اطلاعات، و داد و ستد اطلاعاتی و معنایی با طیف گسترده مخاطبان فرصت های بسیاری برای روابط عمومی ها ایجاد کرده است.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در این دوره بسیاری از وب سایت ها، وبلاگ، تالار های گفت و گو و تمامی نرم افزارها و روش های داد و ستد اطلاعاتی در حال توسعه است و روابط عمومی ها نباید از آن عقب بیفتند.
وی گفت: ما در وزارت ورزش و جوانان با توجه به بعد اجتماعی موضوع ورزش و جوانان و گستره فعالیت های آن با تمامی مردم در همه سطوح و أقشار ارتباط و مراوده گسترده و عمیق داریم و برای مؤثر بودن این ارتباط باید بتوانیم از دانش، فناوری ارتباطی و سخت افزار و نرم افزارهای موجود استفاده کنیم.
احمدی با اشاره به نتایج یک پژوهش در رابطه با روابط عمومی و کارکرد آن در دنیای جهانی شدن اضافه کرد: عملکرد روابط عمومی ها در سه طبقه اصلی کسب اطلاعات، مسئولیت ها و ارتباطات اجتماعی، و تبلیغات و ١٤ کارکرد جمع بندی شده است.
وی افزود: با توجه به ماهیت فرهنگی و اجتماعی روابط عمومی، این حوزه در پیشگیری از زوال سرمایه اجتماعی، ایجاد و ارتقای آن نقشی مهم و تاثیرگذار دارد و این سرمایه باید مراقبت شود.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: شبکه های اجتماعی مجازی موضوع روز افکار عمومی است و امروز افراد بسیاری در این شبکه ها حضور دارند.
وی با اشاره به نظرسنجی عمومی در مورد فضای مجازی گفت: طبق این نظرسنجی 80 درصد از گروه سنی فعال کشور در فضای مجازی بین 18 تا 49 سال سن دارند.
احمدی افزود: استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام در بیش از 62 درصد از کاربران فضای مجازی مشاهده می شود و این آمار نسبت به دو سال گذشته افزایش دارد.
وی عنوان کرد: محتوای میزان مطالب مورد پیگیری در شبکه اجتماعی به ترتیب سیاسی، طنز و سرگرمی، و ورزش ی (30 درصد از محتوای مورد پیگیری) است.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس این نظر سنجی و ارزیابی کاربران از شبکه های مجازی، 67.6 درصد استفاده از فضای مجازی را مفید ارزیابی کردند و 29.3 آن را مفید ندانستند.
وی افزود: وزیر ورزش و جوانان دستور تشکیل ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را پیش از سال 97 در حوزه ورزش کشور صادر کرده و اینک کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی این ستاد تشکیل شده است.
احمدی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حوزه زیرساختی ورزش و جوانان گام های خوب و موثری برداشته شده که جزئیات آن اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه های حوزه جوانان گفت: باید به اجرای جامع و کاملتر تمامی برنامه های حوزه جوانان کمک کرد و همچنین باید در ستاد و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بصورت ملی و استانی با جوانان همکاری نزدیکی داشته باشیم.
همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها به میزبانی استان کرمان از (چهارشنبه) به مدت 2 روز در کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/27760/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

رقص زیبای ماهی های کوچولوی آبی

خانواده جعفری‌جوزانی عزادار شدند

آهنگ «معین زد» رو از خود خواننده قشنگ‌تر خوندن!

فیلم شهرک در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»

سورپرایز آنچلوتی؛ تغییرات مهم در ال‌کلاسیکو!

گلزنی شهاب زاهدی در بازی آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا

صعود قایقرانان ایران به فینال قهرمانی آسیا

برگزاری جلسه تایید صلاحیت خریداران سرخابی‌

مودریچ هم‌وطنش را به رئال مادرید فروخت!

قرارداد سرمربی والیبال ایتالیا تا 2026 تمدید شد

روایتی متفاوت از دیدار سپاهان و ذوب‌آهن

دبل شهاب زاهدی در بازی امروز آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا

فیلم کوتاه تغییر چهره با حضور کریستیانو رونالدو

تصمیمات احساسی و ذوب شدن آهسته فولاد

روش جالب قفل کردن درهای خانه برای دزد نزدن

چالش مرندی برای مجری معروف انگلیسی: در برنامه‌ات فیلم سرهای بریده‌شده اسرائیلی‌ها را نشان بده!

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

لیز خوردن خودرو در خیابان برفی

شاخ به شاخ دو خودرو با هم

اسب آبی سرگردان در خیابان‌های این شهر

اکران آنلاین «آخرین تولد» با بازی الناز شاکردوست

رونمایی از پوستر رسمی جشنواره فیلم «کن»

مدیر مدرسه‌ دختر یا نامزد سابق پدر؟

قد کشتی ایران از آسیا بلندتر است

قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی سعی در کمترین تعطیلی دارد

هافبک استقلال زیر تیغ جراحی

قاب مشترک ستاره استقلال با غول بسکتبال ایران

محرومیت مادام‌العمر برای بازیکنی که شرط‌بندی می‌کرد

بدشانس‌ترین بازیکن استقلال

تیم داوری ایران برای قضاوت بازی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد

مناف هاشمی: حذف 500 میلیارد از بودجه کمیته ملی المپیک

کریستین بنتکه: منتظر درخشش دی‌بروینه در آمریکا باشید

فیفا در جریان اقدامات مربوط به پیشرفت فوتبال ایران قرار گرفت

7 متهم طلاق بعد از 20سال زندگی

روشی جالب برای قفل کردن درهای خانه برای دزد نزدن

دستورکار هفته جاری مجلس

میزان موفقیت‌ ‌عملیات وعده صادق از زبان جانشین فرمانده‌ کل سپاه

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

زیبایی های یک پل در میان ابر ها

این رفتار ها رو از کجا یاد میگیرین آخه!

ساحل زیبای اقیانوس هند

کی حاضره امتحانش کنه؟

معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

چهره بازیگر سریال «پایتخت» در 50 سالگی