آریا جوان

آخرين مطالب

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع فدراسیون سوارکاری:

اعزام های وزارت ورزش و جوانان از دوره های قبل کمتر است و با هدف صورت می گیرد / حضور برخی نماینده ها در جام جهانی به سود ورزش است ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تعداد مدیرانی که از وزارت ورزش وجوانان به جام جهانی اعزام می شوند به نسبت دوره های گذشته کمتر است تاکید کرد: اعزام ها با هدف صورت می گیرد و هیچ کس در روسیه توریست نیست .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری در جمع خبرنگاران گفت :در طول اعزام‌های گذشته و در جام جهانی تعداد همراهان از وزارت ورزش کمترین تعداد است. هماهنگ شده یک بازی دکتر سلطانی‌فر در ورزشگاه باشند، یک بازی من و یک بازی هم دوستان دیگر. آقای عباباف مدیرکل حراست و رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان در آنجا حضور پیدا می‌کنند که آنها هم به عنوان توریست نیستند و می‌توانند به ما کمک کنند و وظیفه دارند در مسابقه‌ها حضور داشته باشند که این موضوع می‌تواند در روند برنامه‌ریزی ما و فدراسیون فوتبال کمک‌رسان باشد. از طرفی مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس هم که در رتبه بندی برتر شده است به نمایندگی از مدیران کل استان‌های ما اعزام می‌شوند.
داورزنی ادامه داد: در استان ها تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد تا برنامه‌ها به بهترین شکل پیاده شود و مدیرکل استان فارس به عنوان مدیری که عملکرد بسیار خوبی داشته به نمایندگی از سایر استان‌ها در این سفر حضور خواهد داشت که البته قطعی نشده اما تصمیم گرفته شده بود این موضوع انجام شود. دیگر کس دیگری نداریم و از سایت اطلاع‌رسانی وزارتخانه نیز دو خبرنگار اعزام می‌شوند. پس از مجموع وزارتخانه دو نفر در بخش اطلاع‌رسانی و تعدادی دیگری که خدمت شما عرض کردم از بین مدیران اعزام می‌شوند.
وی افزود: رویداد جام جهانی یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان است که تعداد زیادی از مقامات بلندپایه کشورهای مختلف در آن حضور پیدا می‌کنند. چه اشکالی دارد که مقام‌های مختلف و افرادی که در مسند قانون‌گذاری هستند در این رویداد حاضر شوند. طبق اطلاعی که دارم فکر نمی‌کنم بیشتر از سه چهار نفر از نمایندگان مجلس به روسیه بروند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که نتیجه اعزام نمایندگان را مطرح کرد توضیح داد: اگر بگوییم سه یا چهار نماینده نفری 15 -20 میلیون هزینه کنند جمع آن حداکثر 100 میلیون هزینه می‌شود. نمی‌خواهم بگویم 100میلیون کم است اما در ورزشی که میلیاردی هزینه می‌کنیم، دستمزد می‌دهیم، هزینه اردو می‌کنیم که تیم ها بتوانند نتایج خوبی بگیرند، حال برای افرادی که در مسند تصمیم‌گیری، توسعه زیرساخت‌های ورزش نقش مهمی دارند در اعزام‌شان این همه هیجان ایجاد شود فکر می‌کنیم باید یک مقدار بازنگری در دیدگاه‌مان داشته باشیم. در فرآیند کلی هزینه‌هایی که برای فوتبال کشورمان انجام می‌دهیم در بخشی که ویترین فوتبال کشور است و مردم باید خیلی شاد باشند که تیم‌شان قدرتمندانه در این رقابت‌ها حاضر می‌شود طبیعی است. تعدادی از نفراتی که می‌توانند کمک به فوتبال ایران کنند و در آینده فوتبال نقش داشته باشند حضورشان می‌تواند خوب باشد.
داورزنی در خصوص مسائل مربوط به کشتی و همچنین درباره دیدار رسول خادم رییس فدراسیون کشتی با وزیر ورزش و جوانان و اینکه آیا سوء تفاهمات پیش آمده حل شده است یا خیر گفت: من تعجب می‌کنم از برخی مباحثی که مطرح می‌شود. هیچ سوء تفاهم و اختلافی میان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی نیست و هیچ زاویه‌ای با هم نداریم. دوستان فدراسیون در حال فعالیت هستند و وزارت ورزش نیز بسیار سفت و سخت و با تمام توان از فدراسیون کشتی حمایت می‌کند. طبیعی است روسای فدراسیون‌ها با مقام عالی وزارت دیدار داشته باشند و درخواست‌ها و مشکلات خود را مطرح کنند.
محمدرضا داورزنی در پاسخ به سوالی در مورد علت رد صلاحیت یکی از کاندیداها در حالی که قصد داشت در مجمع حضور پیدا کند گفت:‌ این موضوع کم‌لطفی است. روز گذشته اعلام شد کمیسیون مربوطه که صلاحیت کاندیداها را بررسی می‌کرد اعلام کرده او نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند که دیروز به وی اعلام شد و امروز نیز کتبا این موضوع به اطلاع وی اعلام شد. وی یکی از پرورش دهندگان خوب اسب است که برای او احترام قائلیم اما مسئول بررسی صلاحیت‌ها ما نیستم و نمی‌توانیم در کارشان دخالت کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اتفاقات باشگاه پرسپولیس هم إظهار داشت : علاقه‌مندانی از باشگاه پرسپولیس نزد گرشاسبی آمدند. یک احساسی پیش آمده بود که وزارت ورزش به یکی از این تیم‌ها توجه می‌کند و فضا را برای فعالیت آن تیم باز گذاشته است. نشست دو ساعته‌ای را با حضور علاقه‌مندان و گرشاسبی برگزار کردیم. یک مقداری هم می‌خواستند درباره اسپانسرها شفاف‌سازی شود با توجه به اینکه اپراتورها می‌توانند به صورت شفاف دریافتی پرداختی خود را به باشگاه‌ها اعلام کنند، قرار شد گرشاسبی این موضوع را به صورت شفاف در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد چرا که این علاقه‌مندان هستند که بار اصلی باشگاه را به دوش می‌کشند. درست است که برخی شرکت‌ها نیز از فضای تبلیغاتی استفاده و حمایت‌های مالی داشتند. یک مقداری در میزان قراردادها و پرداخت‌ها سوال داشتند که خیلی راحت با هم صحبت کردیم و قرار شد مدیران هر دو باشگاه میزان دریافتی‌ها و پرداختی‌ها و همچنین دریافت‌هایشان را از اپراتورها، تبلیغات محیطی، بلیت فروشی و... به صورت شفاف در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.
داورزنی نحوه اماده سازی تیم ملی فوتبال را با اشاره به انچه در توان وزارت ورزش و جوانان بوده خوب توصیف کرد و در قبال عدم انجام بازی ایران - یونان گفت : عدم برگزاری این بازی از اختیار ما خارج بود .
وی گفت :بازی تدارکاتی با مسئولیت فدراسیون فوتبال است و ما نباید انجام دهیم. 12 بازی تدارکاتی انجام شد و فقط یک بازی با یونان لغو شد که آن هم به خاطر مشکلات سیاسی آن‌ها این درخواست را داشتند که بازی در جای دیگر برگزار شود که مورد قبول واقع نشد. بعد دوستان فدراسیون تلاش کردند تیم دیگری جایگزین کنند که موفق نشدند اما اینکه بگویند تیم بدون بازی تدارکاتی به جام جهانی رفته کم لطفی است. تیم‌های رقیب 6 تا 7 بازی تدارکاتی داشتند اما ما 10 بازی تدارکاتی داشتیم. از سوی دیگر فدراسیون فوتبال هرآنچه در توان داشت برای تهیه کمپ بسیار خوب تدارک دید. تلاش وزارت ورزش این بوده در کنار فدراسیون فوتبال باشد و هرآنچه فدراسیون از وزارت خواسته حمایت کرده‌ایم و وزارت ورزش تمام قد در کنار فدراسیون بوده است. ما به دنبال تنویر افکار عمومی هستیم چرا که مردم سوال می‌کردند چون بازی با یونان لغو شده آیا تمام بازی‌های ما لغو شده؟ آقای کی‌روش همیشه دنبال شرایط مطلوب‌تری است و تلاش فدراسیون این بوده که این شرایط را فراهم کند. وزارت هم تلاشش این بوده که از فدراسیون تمام قد حمایت کند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/35401/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!