پایگاه خبری تحلیلی آریا جوان

آخرين مطالب

رویداد استارتاپی بازی اتللو - 13، 14، 15 تیرماه فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز -
رویداد استارتاپ ی بازی اتللو با هدف حمایت از محصولات فرهنگی (ایده استارت آپی، انیمیشن، مستند، نرم افزار، وبسایت، بازی ، موشن گرافیک و کلیپ، روزنامه نگاری در شبکه های اجتماعی) با اقتباس از مدل موفق رویداد های استارت آپ ویکند برای اولین بار طراحی گردیده است. این رویداد در طی 2.5 روز برگزار خواهد شد و در این رویداد به تقویت جنبه های کسب وکاری محصولات فرهنگی پرداخته خواهد شد. از این رو در این رویداد علاوه بر کارتیمی و منتورینگ، کارگاه هایی با موضوع های آشنایی با بوم مدل کسب و کار، تیم سازی، اعتبارسنجی مسئله و کمینه محصول پذیرفتنی(MVP) و نحوه ارائه به سرمایه گذار برگزار خواهد شد.
بازی اتللو چیست؟
بازی اتللو یک بازی فکری و استراتژیک است حاوی یک زمین بازی به مساحت 8 در 8 و 36 مهره دو رو که یک طرف آن سیاه و طرف دیگر سفید است. مخترع این بازی ، انگلیسی ها و در دهه هجدهم میلادی بوده اند. در بازی فکری 2 نفره بازی کنان با محاصره و تصاحب مهره های یکدیگر وارد رقابتی جدی و آموزنده می شوند و زمان خود را به نحوی خوب سپری می کنند . هم اکنون هزاران نفر در سراسر دنیا ضمن درگیر شدن در جذابتهای این بازی مشهور ، قدرت برنامه ریزی و آینده نگری خود را پرورش می دهند و استراتژی های رقابت کردن و برنده ماندن را طراحی و در عمل اجرا می کنند.
در بازی اتللو، ابتدا چهار مهره در صفحه قرار می گیرد و هر بازی کن به قید قرعه یک رنگ را انتخاب می کنند . بازی کن سیاه با گذاشتن یک مهره از طرف سیاه آن بازی را شروع می کند . او فقط در خانه ای می تواند مهره بگذارد که طی آن یک یا چند مهره سفید بین دو مهره سیاه قرار بگیرد. چهار خانه با ستاره علامت گذاری شده است که بازی کن سیاه برای اولین مهره گذاری یکی از آنها را می تواند انتخاب کند. بازی کن سیاه مهره سفید محاصره شده (بین دو مهره سیاه) را با چرخاندن به رنگ سیاه در می آورد و از آن خود می کند.
رویداد استارتاپ ی بازی اتللو چیست؟
این رویداد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 13 ، 14 و 15 تیر 1397 برگزار می شود. در این رویداد علاقمندان در موضوعات زیر محصولات خود را تولید می کنند:
استارت آپ
انیمیشن
مستند
نرم افزار
بازی
وبسایت
موشن گرافیک و کلیپ
روزنامه نگاری در شبکه های اجتماعی
در این برنامه علاقمندان به تولید محصولات در حوزه های فوق و راه اندازی استارتاپ های فرهنگی در تیمهای حداقل 2 نفره در رویداد شرکت میکنند. ثبت نام بهتر است به صورت گروهی و تیمی صورت بگیرد. اگر ثبت نام کننده فردی حضور یابد با افراد یا گروه های دیگر در رویداد ادغام می شود.
شرکت کنندگان ممکن است محصولشان آماده یا در دست ساخت باشد و یا صرفا ایده محصولی را در ذهن داشته باشند.
ثبت‌نام کنندگان می بایست در این دو و نیم روز از عصر چهارشنبه تا جمعه شب تمام وقت در برنامه حاضر باشند. در این مدت با کمک روشهای کارآفرینی جدید و استارتاپ ی، شیوه های تولید محصول بر اساس نیاز و سلیقه مخاطب و تدوین مدل درآمدزایی یا اثرگذاری به تیمها آموزش داده شده و با آنها تمرین میشود. در طول رویداد چندین کارگاه اموزشی برگزار شده و منتورهای باتجربه به تیم ها کمک می کنند جنبه های مختلف موفقیت محصول در بازار از جمله کیفیت تولید محصول، استراتژی فروش و توزیع، تبلیغات، مدل درآمدی و ... را طراحی و بهبود بخشند.
در پایان روز پنجشنبه، تیمها ایده پرورده شده شان را به داوران ارائه میکنند و تیمهایی که بهترین ایده ها را از حیث اثربخشی، کارایی، استمرار و کار تیمی پرورش داده باشند مقام های اول تا سوم را به دست می آورند.
محصولات و ایده های ارائه شده در رویداد باید در حداقل یکی از موضوعات زیر ارائه شوند:
امید
پیروزی
مقاومت
آزادگی
همبستگی
خاک
تجاوز
انسانیت
تحریم
تبعیض
آوارگی
تحقیر
افراط گرایی
دادرسی
جایزه تیمهای برگزیده چقدر است؟
جایزه تیم برگزیده اول معادل 6 میلیون تومان، تیم دوم 4 میلیون و تیم سوم 2 میلیون خواهد بود.
(نکته بسیار مهم): در صورتی که می خواهید چندنفره ثبت نام کنید، بایستی تک تک افراد ثبت نام کرده و اسامی و مشخصات تماس خود را در ایوند وارد نمایند. و یا اینکه یک نفر چندین نفر را ثبت نام کند و مشخصات تماس و اسامی تک تک آنان را وارد نماید.
منتورهای حرفه ای در این رویداد هستند که به شما برای حرفه ای تر شدن محصولتان کمک می کنند همچنین کارگاههای متعددی در حوزه های تیم سازی، آشنایی با بوم مدل کسب و کار، نحوه ارائه موثر به سرمایه گذار نیز برگزار می شود.
کارگاه آشنایی با بوم مدل کسب و کار:
بوم مدل کسب و کار ابزاری ساده است که به شما اجازه می دهد مدل کسب و کاری خود را توصیف کنید و این بوم شامل 9 قسمت است که شامل 1- بخش(های) مشتریان 2-ارتباط با مشتریان 3- کانال(های) توزیع 4-ارزش پیشنهادی 5- فعالیت های اصلی 6-منابع اصلی 7-شرکای کلیدی 8-جریان درآمد 9-ساختار هزینه ها می باشد.
کارگاه اعتبارسنجی مسئله و کمینه محصول پذیرفتنی(MVP) :
اعتبارسنجی مسئله و تناسب مشتری/مسئله (Costumer/Problem Fit) مرحله اصلی شکل گیری استارتاپ تان است. در اعتبارسنجی ایده و مسئله متوجه می شوید که مسئله درستی را شناسایی کرده اید، مسئله آنقدر برای مشتری مهم است که حاضر باشد برای راه حلتان پول پرداخت کند و...
پس از آن، نیاز است ببینید چقدر راه حل شما با مسئله ای که شناسایی شده تناسب دارد یا به عبارتی دیگر چقدر راه حلتان می تواند پاسخگو و پوشش دهنده مشکل و مسئله مشتری باشد! این تناسب مسئله/راه‌حل (Problem/Solution Fit) دومین مرحله از اعتبارسنجی است، که معمولا با ساخت ام وی پی یا حداقل محصول پذیرفتنی می توانید پاسخش دهید.
حداقل محصول پذیرفتنی، به حداقل محصولی جذاب و دوست داشتنی گفته می شود که با صرف حداقل تلاش و هزینه ساختید تا بتوانید حداکثر ارزشی که مشتریانتان ارائه می شود را به آنها نشان دهید، به طوریکه مشتریانتان بفهمند چگونه قرار است استارتاپ شما مسئله شان را حل کند و چه ارزشی را قرار است به آنها پیشنهاد دهد.
کارگاه ارائه موثر:
محتوای مورد نیاز و ضروری برای ارائه به سرمایه گذاران و همچنین آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی جهت تاثیر گذاری بهتر بررسی خواهد شد.
همچنین جهت رفاه حال شرکت کنندگانی که از شهر های دیگر در این رویداد حضور خواهند داشت محل اسکانی تدارک دیده شده است. لطفا جهت رزرو پس از ثبت نام با شماره دبیرخانه رویداد 88394856-021 تماس بگیرید.
شروع رویداد:
چهارشنبه 13 تیر 97
ساعت:
16:00
پایان رویداد:
جمعه 15 تیر 97
ساعت:
20:00
مکان:
تهران ابتدای خیابان پاسداران- خیابان شهید گل نبی- خیابان شهید ناطق نوری- میدان قبا-فرهنگسرای رسانه





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

چهره ها/ قیافه ژولیده پولیده امیر مقاره به سبک غارنشینان!

چهره ها/ همسر علی معلم روی دیوار مشغول خوردن شاه توت!

چهره ها/ ریحانه پارسا آماده برای دعوا!

یاد جمشید مشایخی با دیالوگ معروف فیلم «سوته‌دلان» گرامی داشته شد

ثریا قاسمی و لعیا زنگنه پس از 24 سال دوباره همبازی شدند

«عروس تاریکی» به «بوی باران» تغییر نام داد

چهره ها/ تیپ متفاوتِ مادر سریال های تلویزیونی

چهره ها/ خانم بازیگر به یاد بالا برره ای ها

چهره ها/ محمدحسین میثاقی با قیافه شیطنت آمیزش

چهره ها/ خاطره دور مژده لواسانی در ساحل دریا

چهره ها/ معاشرت سهراب پورناظری با سعدی!

تارنوازی بازیگر سریال دلدار به همراه پسر نوزادش

چهره ها/ وقتی پندار اکبری و دوستش گم شده اند!

چهره ها/ همسر کمال کامیابی نیا، جنتلمن واقعی را معرفی کرد!

بغض امین حیایی برای از دست دادن خواهرش

چهره ها/ سید بشیر حسینی در کنار جمعی از اساتید ارتباطات

جبار آذین: سوژه‌های «گاندو» ملی است

کتایون ریاحی : دوست دارم در فیلمی مرتبط با افغانستان بازی کنم

بازیگر فیلم تایتانیک در کنار پدرش

حضور یک زوج دیگر در تلویزیون حاشیه‌ساز شد/ توضیحات برنامه «وقتشه»

ماجرای رایان و حفظ کردن ضرب المثل های ایرانی

چهره ها/ تشکر سید جلال حسینی از برانکو

چهره ها/ فریبرز عرب نیا با نگاه های مختارگونه

مروری بر آثار پوران درخشنده در هندوستان

رویکرد مشاعره تلویزیون تغییر کرد

لیدی گاگا در کنار پدرش

پیام دهکردی: سریال امنیتی ساخته نمی‌شود چون برخی می‌ترسند!

چهره ها/ سام قریبیان عکس جوانی های پدرش را منتشر کرد

بازگشت گمشده‌ای به نام بهروز بقایی به خانه تئاتر

شاهرخ خان و پسرش صداپیشه انیمیشن «شیرشاه» می‌شوند

بازیگر «زیر آسمان شهر» به سرطان مبتلا شد

چهره ها/ سلفی آینه ای همسر مهران غفوریان با دخترش

رامبد جوان را ریز ریز کنید

پخش تصاویر منتشرنشده از لحظات دستگیری نظامیان متجاوز به حریم ایران

کم محبتی محمدرضا هدایتی به همسرش

هنجار شکنی‌های اخلاقی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی

اگر وطنت را مناسب نمی‌دانی بهتر است پدر یا مادر نباشی، حتی اگر رامبد و نگار باشی!

چهره ها/ آرامش روح و روان آنا نعمتی

چهره ها/ لیلا بلوکات همراه جواد عزتی و همسرش

چهره ها/ سرگرمی‌های منوچهر هادی با دخترش

دی‌کاپریو با پدری که هیچ شباهتی به او ندارد

چهره ها/ دلتنگی مژده لواسانی برای دلبرکش

چهره ها/ قیافه مؤدب مهرداد صدیقیان

چهره ها/ لبخندِ محو لیلا اوتادی

چهره ها/ وداع مجری برنامه اختیاریه با جوانی‌اش

چهره ها/ علی ضیاء ورزشکار می‌شود

چهره ها/ سلفی خندان فرشاد احمدزاده با کارگردان رحمان 1400

چهره ها/ دختر کوچولویی که کیمیا علیزاده آینده روشنی در تکواندو برایش می‌بیند

چهره ها/ اشتباهی که ویکی‌پدیا درباره جواد رضویان کرد

میلیاردرهای‌ معاف‌ از مالیات