آریا جوان

آخرين مطالب

دکتر سلطانی فر: همیشه نگاه ویژه ای به کشتی داشته و داریم / قلب کشتی در ایران می تپد / برای فجر چهلم برنامه‌‌ها را از هفته دولت آغاز می‌کنیم ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان با بیان این که ایران مهد کشتی است و یکی از کشورهایی است که قلب کشتی در آن می تپد، افزود: همیشه نگاه ویژه ای به کشتی داشته و داریم و امیدوارم این قهرمانی ها با حمایت های همه جانبه مسئولین و دست اندرکاران ورزش کشور ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی‌فر امروز در پایان سفر یک روزه خود به جنوب استان کرمان با اشاره به بازدید از پروژه‌های ورزشی 6 شهرستان جنوبی کرمان که در دست اجرا و بهره‌برداری است، اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی سالن‌ها و اماکن زیادی در منطقه احداث شده که یا بهره‌برداری شده یا در حال بهره‌برداری است که همه این ها زیرساخت های خوبی برای توسعه کشور به شمار می روند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که مدیریت بهره‌برداری و نگهداری اماکن ورزشی نکته مهمی است که باید به آن بیشتر توجه کنیم، افزود: در مناطق جنوبی به علت شرایط خاص آب و هوایی این اماکن در معرض تخریب قرار می‌گیرند که باید در مدیریت و نگهداری آن ها بهتر عمل کنیم و در این خصوص اداره کل ورزش و جوانان استان به این نکته توجه ویژه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام هم به واسطه این است که مدیریت در حوزه منابع خوب عمل نشده و مدت زمان طولانی گذشته ولی هنوز به بهره برداری نرسیده و سیاست ما این است که با مدیریت منابع به گونه‌ای عمل کنیم که هر سال چند پروژه بهره‌برداری شود تا مردم بتوانند برخوردار شوند. شرایط جوانان و ورزش کاران استان کرمان به گونه‌ای است که باید تلاش بیشتری برای آنها بکنیم و شرایط را فراهم کنیم تا بتوانند از امکانات استفاده کنند.
دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش به وجود 4 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور اشاره کرد و افزود: تکمیل این پروژه ها با قیمت‌های سال 96 بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار می‌‌خواهد و تلاش می‌کنیم تا پایان فصل کاری سال 97(تیرماه 98) حدود 600 پروژه که تعدادی بزرگ است مثل سالن‌های 6 هزار نفره و 2 هزار نفره، استادیوم‌های 15 هزار نفره، استخر قهرمانی بزرگ و سالن‌های دو و میدانی و ... را افتتاح کنیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در کرمان پروژه پیست دوچرخه‌سواری تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که با توجه به زمینه تاریخی خوبی که استان داشته و قهرمانان بزرگی را تحویل کشور داده است، تدبیل به یک قطب مهم دوچرخه‌سواری خواهد شد.
دکتر سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: برای فجر چهلم انقلاب و دهه فجر امسال، برنامه‌‌ها را از هفته دولت آغاز می‌کنیم و طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که هر هفته یکی دو پروژه بزرگ و مهم را افتتاح کنیم.
وی ابراز داشت: امسال چند رویداد مهم بین‌المللی داشتیم و داریم اولین جام جهانی 2018 روسیه بود که با امکانات، حمایت ها و تدابیر خوبی که انجام شد نتیجه تاریخی گرفتیم و در آستانه شروع بازی‌های جاکارتا هستیم و بعد از آن المپیک جوانان و در پایان سال جام ملت‌های آسیا را در رشته فوتبال داریم که امیدواریم در تمام این رویدادها بتوانیم از حیثیت ورزش و مردم ایران دفاع کنیم.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درمورد قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی نو جوانان در رقابتهای جهانی گفت: بعد از 22 سال دو تیم آزاد و فرنگی ما همزمان قهرمان جهان شدند که این اتفاق و پیروزی بزرگی است و ما را به آینده کشتی کشور امیدوار می کند.
دکتر سلطانی فر با بیان این که ایران دارای پشتوانه ها و سرمایه های خوبی در زمینه ورزش است، افزود: قهرمانی این نو جوانان عزیز امیدهای آینده در مقطع جوانان و تیم ملی را زنده کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران مهد کشتی است و یکی از کشورهایی است که قلب کشتی در آن می تپد. همواره در سالیان گذشته چه در مسابقات جهانی و چه در المپیک کشتی یکی از مهمترین رشته های مدال آور ایران بوده است.
وی با بیان این که همیشه نگاه ویژه ای به کشتی داشته و داریم، افزود: امیدوارم این قهرمانی ها با حمایت های همه جانبه مسئولین و دست اندرکاران ورزش کشور ادامه پیدا کند.
دکتر سلطانی فر در این سفر یک روزه اماکن و پروژه های ورزشی شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، رودبار جنوب، قلعه گنج، کهنوج، منوجان را از نزدیک بازدید و مشکلات آن ها را مورد بررسی قرار داد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/40634/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گوشی ارزان جدید موتورولا با باتری پرظرفیت در راه است

4 گوشه دنیا/ بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت کشف شد

مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی

وقتی زنبور محو شهد گل ها می شود

دره خزینه یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز استان لرستان

بازیگر سفارشی که کارگردان رو تحقیر میکنه!

مهران رجبی رازی که خیلی‌ها دنبالش بودند را فاش کرد!

رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس امروز به مصاف پیکان می‌رود

4 ستاره در لیست فروش آرسنال

مروری بر گل‌ها و مهارت‌های برتر رونالدو نازاریو در اینتر

گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ

حرکت منشوری دانیال اسماعیلی‌فر پس از گلزنی به نفت آبادان

رئیسی‌کیا: وضعیت واگذاری با دهه پیش متفاوت است

کنایه مدافع ذوب‌آهن به پنالتی سپاهان!

اولین سالروز درگذشت فوتبالیست بابلی

گران‌ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!

چطور با خودشیفته‌ها رفتار کنیم؟

باهنر: وحدت شکنی بلای مجلس است

آذری جهرمی: در صورت اعلام جهاد توسط فرماندهی کل قوا، لباس سربازی خواهم پوشید

گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

تماشای خلیج فارس از ایستگاه فضایی

شور و شادی مردم اصفهان با اجرای سرود ای ایران در کنار زاینده رود

واکنش جالب شبنم مقدمی به آهنگ گل پامچال

تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟

تمرین منچستریونایتد برای نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری

تمامی گل‌های هفته 29 لیگ برتر پرتغال

شبیه‌سازی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید با عروسک لگو

تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت

چرا مارتینس با وجود 2 اخطاره بودن، اخراج نشد؟

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور

ناگلزمان تا جام جهانی با آلمان

واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری اسماعیلی‌فر

مقامات اسرائیلی نمایش تمسخرآمیز ریزپرنده‌ها را پایان حمله به ایران اعلام کردند

واکنش جالب مردم اصفهان به هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده‌ توسط پدافند

استقبال دامغانی‌ها از رئیس‌جمهور ساعاتی پس از زلزله

واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان

لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد

روایت خبرگزاری روسی از سخنان سفیر ایران درباره پاسخ قاطع ایران به حمله تل آویو

دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

رئیس جمهور: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود

مانیتور 27 اینچ جدید ازراک آنتن وای‌فای دارد

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین

گربه علاقه‌مند به موسیقی!

صحنه ای خنده دار از دزدیدن موز توسط یک میمون!

همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم

نصرتی به دنبال فرمول طلایی اوسمار