آریا جوان

آخرين مطالب

10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي! اندیشه

  بزرگنمايي:

در ادامه و در اين تاپ 10 شما را با وبسايت‌هايي آشنا مي‌کنيم که عجيب و در برخي موارد حتي ترسناک هستند.

10- تخليه زمين


10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!


وبسايتي که با نام بهشت فرشتگان يا Angels heaven شناخته مي‌شود ادعا کرده که سياره زمين به زودي بوسيله نوعي فاجعه از بين خواهد رفت و اين سايت تنها راه نجات مردم است. شما در اين پايگاه با مطالب ديوانه کننده‌اي مواجه مي‌شويد که در رنگهاي مختلف و در پس زمينه زرد رنگ نوشته شده‌اند تا توجه بينندگان را به خود جلب کنند. در صورتي که به سمت چپ صفحه اصلي نگاه کنيد با بخش بندي‌هاي عجيب و اصلي سايت مثل هشدارها، تجديدنظرها، اعلاميه‌ها، تجسم و آتلانتيس، مراقبه و تفکر براي زمين، برنامه‌ي کنترل نيروهاي تاريکي، درجه کنترل افراد توسط نيروهاي تاريکي، وضعيت نسل بشر بر روي کره زمين، دوستان کيهاني و داروها و غذا و تلويزيون مواجه مي‌شويد. مي‌توانيد براي فهميدن معاني هرکدام از اين بخش‌ها وارد سايت بهشت فرشتگان شويد!

9- آخرين اظهارات افراد اعدام شده

10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!


در رتبه نهم از ليست ده تايي ما وبسايت رسمي اداره دادگستري ايالت تگزاس قرار دارد. در اين وبسايت بخشي به نام "افراد اعدام شده” وجود دارد که در آن با ليستي از 529 قانون شکني مواجه مي‌شويد که از سال 1982 تا به حال در اين ايالت اعدام شده‌اند. در اين بخش مي‌توانيد اطلاعات اين افراد مثل نام، شماره زندان، سن، جنسيت، کشور، جرمي ‌که مرتکب شده‌اند، تاريخ دقيق اعدام و همچنين آخرين اظهارات آنها پيش از مرگ را مشاهده کنيد. در اين سايت بخشي براي استخدام هم مشاهده مي‌کنيد!

8- چيزهايي که از پوست انسان ساخته شده‌اند


10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!


شرکت پوست انسان يا HumanLeather کمپاني‌اي است که محصولات خود را از پوست انسانها توليد مي‌کند. آنها ادعا مي‌کنند که با استفاده از بهترين تکنيک‌هاي دباغي مي‌توانند پوستي تميز و بدون زدگي و خوردگي براي ساخت محصولات توليد کنند. اين کسب و کار کاملا قانونيست اما احتمالا اين سوال هم برايتان پيش آمده که اين شرکت پوستهاي موردنياز خود را از کجا تهيه مي‌کند. طبق نوشته‌هاي موجود در اين سايت افراد پيش از مردن پوست خود را به اين شرکت واگذار مي‌کنند، گفته شده که پشت و شکم بدن بهترين منطقه براي گرفتن پوست است. البته تنها امکان خريد سه نوع محصول وجود دارد: کمربند، کفش و کيف پول. قيمت اين محصولات خيلي بالا و ليست انتظار براي دريافت آنها طولانيست.

7- پرستش شيطان

10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!


اين وبسايت تماما راجع به شيطان بوده و در رتبه هفت در ليست ده تايي ما قرار مي‌گيرد. هدف از ساخت اين سايت بازگرداندن شيطان پرستي واقعي و جداکردن آن از نظرات شخصي افراد در اين زمينه است. اما شيطان پرستي واقعي به ادعاي اين سايت چيست؟ شناخت شيطان به عنوان خداي شاخدار واقعي که براي فهم آن بايد انتظارات و پيش داوري‌ها را کنار گذاشت. در اين وبسايت سياه مي‌توانيد اطلاعاتي در مورد شروع، شيطان پرستي معنوي، دکترين و خطبه‌هاي شيطان، مفاهيم مرگ، زندگي و پس از مرگ و فايل‌هاي pdf و صوتي از مراسمات را بصورت رايگان دريافت کنيد.

6- روزي که مي‌ميريد را بفهميد


10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!


وبسايتي که با نام تاريخ مرگ يا deathdate شناخته مي‌شود روزي که احتمالا خواهيد مرد را به شما اعلام مي‌کند. براي اينکار بايد ابتدا اطلاعات درخواستي اين سايت مثل نام، جنسيت، تاريخ توليد و موارد ديگر را وارد کنيد. پس از وارد کردن اطلاعات خود جزئياتي مثل نمادهاي مرگ آب، گرما، مريضي و غيره نمايش داده مي‌شود. همچنين در اين سايت بخشي به نام "افراد مشهور” وجود دارد که در آن تاريخ احتمالي مرگ اين افراد نوشته شده است. در صورتي که از تاريخ ادعايي سايت گذشته باشيد به شما اعلام مي‌شود که به نحوي از مرگ خود فرار کرده‌ايد اما بالاخره به چنگ آن خواهيد افتاد!

5- افرادي که بر روي پل سکاي‌وي اقدام به خودکشي مي‌کنند


10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!


در رده پنجم از ليست ده تايي ما وبسات پل اسکاي وي يا skywaybridge قرار دارد. در اين وبسايت آمار افرادي که بر روي پل سکاي‌وي فلوريداي آمريکا اقدام به خودکشي مي‌کنند قابل مشاهده است. اين محل چهارمين پل آمريکا محسوب مي‌شود که بيشترين ميزان خودکشي از روي آن انجام مي‌شود. يک دنبال کننده خودکشي‌ها اعلام کرده اين وبسايت را براي ثبت اقدامات مربوط به خودکشي از سال 1954 تاکنون ايجاد کرده است. در اين سايت سه بخش وجود دارد که جزئيات مربوط به آمار خودکشي‌هاي انجام شده، احتمالات خودکشي و جانهايي که نجات داده شده‌اند را مشاهده مي‌کنيد.همچنين لينکي در اين سايت وجود دارد که به افرادي که قصد خودکشي دارند کمک مي‌کند.

4- ما واقعي نيستيم

10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!


وبسايتي که "استدلال شبيه سازي” يا simulation argument نام دارد کاري مي‌کند تا ارتباطتان با واقعيت را از دست دهيد. اين سايت بر پايه مقاله‌اي که در سال 2003 نوشته شده است ساخته شده. طبق اين مطالب انسانها نه در يک دنياي واقعي، بلکه در يک برنامه شبيه سازي شده کامپيوتري (چيزي شبيه به فيلم ماتريکس) زندگي مي‌کنند. طبق اطلاعات اين وبسايت نسل بشر پيش از اينکه به دوران "پسا-انسان” وارد شود منقرض خواهد و حتي اگر در حال حاضر ما ساکن يک دنياي شبيه سازي شده نباشيم، در آينده حتما در يکي از اين دنياها خواهيم بود.

3- تولد و مرگ در دنيا

10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!


رتبه سوم ليست ما متعلق به سايت World Births and Deaths است. هنگامي که اين سايت را باز کنيد با دو پنل مجزا مواجه مي‌شويد که در آنها امار لحظه‌اي مربوط به مرگ و تولد در دنيا را مشاهده مي‌کنيد. اين سايت بصورت اتوماتيک کشور محل سکونت شما را تشخيص داده و آمار مربوط به محل زندگي شما را نمايش مي‌دهد. در وسط صفحه نيز نقشه دنيايي وجود دارد که هر مرگ و تولدي را با روشن کردن نقطه‌اي کوچک در هر کجاي کره زمين اعلام مي‌کند.

2- صداي سقوط هواپيماها

10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!


سايت اطلاعات تصادفات هواپيما يا Planecrashinfo داراي اطلاعات و جزئيات فراواني از سوانح هوايي است. پايگاه داده اين سايت شامل تمامي اتفاقات مربوط به هواپيماهاي تجاري و نظامي، هليکوپترهاي شخصي و نظامي، هواپيماهاي تست و هر وسيله پرنده نظامي، شخصي يا تجاري‌اي است که از سال 1920 تاکنون اتفاق افتاده. در اين سايت اطلاعات ناخوشايندي مثل تصاوير مربوط به سقوط، تاريخ اتفاقات و آمار و گزارشات مربوط به هر سانحه وجود دارد. شايد ترسناک ترين قسمت‌هاي اين سايت مربوط به 100 سقوط بد تاريخ، سوانح غيرمعمول، مرگ افراد مشهور و آخرين جملات افراد پيش از مرگ باشد. در حقيقت در قسمت آخرين صداهاي اين سايت مي‌توانيد صداي جيغ و فريادهاي مسافران و کادر پرواز در آخرين لحظات پيش از مرگشان را بشنويد.

1- داستانهاي واقعا ترسناک

10 تا از ترسناک‌ترين وبسايت‌هاي اينترنتي!

رتبه اول در ليست ما به وبسايت معروف پاستاي ترسناک يا creepypasta تعلق دارد. افراد مختلف در اين وبسايت داستانها و خاطرات ترسناک خود را نوشته و با ديگران به اشتراک مي‌گذارند. اين داستانها ممکن است داراي تصاوير گرافيکي ترسناک با جزئيات، موضوعات جنجالي، خشونت شديد و لحن بي ادبانه و خشونت آميز باشند. براي ورود به اين سايت بايد حتما بالاي 18 سال باشيد. مسئولين سايت نيز افراد را براي نوشتن داستانهاي ترسناک تشويق مي‌کنند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/4392/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مایکروسافت از هوش مصنوعی VASA رونمایی کرد؛ ساخت چهره‌های سخنگو از روی عکس

بیت باکس زیبای دی جی و بچه ها در حضور آقای طهماسب

علت عدم حضور نبویان در پدرخوانده3

کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم

چهار تراکتوری مورد تشویق هواداران مازنی

سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ

اعلام ترکیب استقلال برای گذر از پرسپولیس

محبت کردنشون خیلی جالبه

تصاویری از بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در پاریس

واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل از سوی آمریکا

کنایه همتی به رئیسی با انتشار این ویدئو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند

گفتگوی امیرعبداللهیان و فیدان؛ تاکید ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه

جزئیات حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس؛ عامل حمله دستگیر شد

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد

تلویزیون‌های گیمینگ سری 2025 ردمی شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شدند

نتیجه‌ی عدم توجه به جلو در رانندگی

اگر این نشانه ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش در یک سریال

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی؛ مقصد زیدان مشخص شد

باقری تک و تنها در جنگ با آلوز و حسینی

در آستانه ال‌کلاسیکو؛ کاپیتان رئال تمرین نکرد

اقدام حمایتی دولت انگلیس از ورزشکاران روسی

زوج دفاعی جدید شجاع؛ حضور کمرنگ اما موثر!

توصیه جالب دکتر عزیزی به مردها

آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم

دانشجو: حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس پایان یافت

موضع اردوغان درخصوص حادثه اصفهان

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس

ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است

درگیری حیوانات در طبیعت

قسمت هایی واقعی از کارتون تام و جری!

حکمت/ کجای مجلس بنشینیم؟

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده/ ویدئو

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!

رقیب اپ استور آغازبه‌کار کرد؛ فروشگاهی جدید برای برنامه‌ها و بازی‌های آیفون

متا مدعی شد: مدل زبانی لاما 3 عملکرد بهتری نسبت به اغلب رقبا دارد

آیپد ایر 12.9 اینچی به پنل Mini-LED نمایشگر مجهز خواهد شد