آریا جوان

آخرين مطالب

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان

بانوان به دلیل نقش های پیچیده خانواده و اجتماع نیازحمایت بیشتری نسبت به آقایان دارند گفتگو

  بزرگنمايي:

آریا جوان - فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به منظور اختتامییه مسابقات قهرمانی آسیا شطرنج وارد همدان شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ، محمدیا ن معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به منظور اختتامییه مسابقات قهرمانی آسیا شطرنج وارد همدان شد .
محمدیان پس از استقبال مسئولین ورزش استان به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیایی شطرنج رفت و از نزدیک ازنحوه اجرای مسابقات بازدید کرد و گفت برگزاری این مسابقات به نحو مطلوب ایجاد انگیزه و بعد مثبت کشور اسلامی را در در برخواهد داشت و قهرمانی شطرنج بازان کشور نتیجه را چند برابر مطلوب خواهد کرد.
محمدیان در ادمه از المپیاد دانش آموزی دختران نیز بازدید کرد و در سخنرانی خود توسعه ورزش بانوان کشور را خواستار شد. محمدیان، معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان گفت : این مسابقات هفته اول با حضور دانش آموزان اول متوسطه و هفته دوم با حضور دانش آموزان ابتدایی برگزار می شود و امیدواریم استعدایابی در رشته های ورزشی برنامه ریزی شود زیرا که قهرمانان ملی و فراملی آینده کشور ازاین جمع خواهد بود .
در ادامه محمدیان از دو باشگاه خصوصی استان و اشتغال زایی آنها بازدید کرد و به بررسی مسائل و مشکلات باشگاههای خصوصی پرداخت.
دکتر محمدیان در نشست صبح امروز خود با روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی و سمن های شهرستان ملایر گفت :در دنیای کنونی منابع لایتناهی وجود ندارد همچنین نیازها بشر نیز نامحدود هستند پس از شما فرهیختگان در بخش ورزش خواستار آن هستیم که نیازها خود را به گونه ای ساندهی کنیم که با توجه به منابع محدود به خواسته های مطلوب خود برسیم . محمدیان از قرار دادن اماکن ورزشی در اختیاز هیئت های ورزشی گفت ادارات ورزش شهرستان با توجه به اینکه می توانستند آن را به بخش خصوصی واگذار نمایند ولی اماکن را در اختیار هیئت های ورزشی قرار دادند و این فرصت مناسبی برای تلاش و کوشش شما هیئت های ورزشی شهرستان می باشد. معاون توسعه ورزش بانوان کشور به اهمیت ورزش بانوان پرداخت و گفت ما باید برنامه ریزی مناسبی برای ورزش بانوان داشته باشیم و ساعات مفید از اماکن ورزشی را در اختیار بانوان قرار دهیم . در ادامه محمدیان در بخش همگانی کردن ورزش حاشیه نشین آقایان و بانوان گفت :از محل ماده 94 برنامه ریزی بانوان و اقشار آسیب دیده اجتماع بر نامه های اقتصادی طرح شده است که بحثی به عنوان طرح سنجش قامتی ویژه زنان روستایی و حاشیه نشین شهرها است همچنین کارگاههای توانمند سازی بانوان بطور اختصاصی به دنبالش هستیم . وی در ادامه گفت هیئت های ورزشی در اجرای برنامه های خود از سمن ها استفاده کنند و همچنین سمن ها نیز از هیئت های ورزشی بهره بگیرند زیرا در کار گروهی عملکرد بهتر و مطلوب تر را شاهد هستیم. محمدیان خواستار طرح های مشارکتی هستیم و افزود در پرتال وزارت ورزش در این خصوص طرح 30 دقیقه تا نشاط و تندرستی طراحی شده که عموم میتواند با ورود به این قسمت از برنامه ورزشی مربوط به خود آگاه شوند. محمدیان یکی از معضلات جدی جوانان ما را صرف وقت آنها در شبکه های مجازی و عدم حرکات تحرکی آنها چرداخت و گفت در این حوزه سمن ها با برنامه ریزی میتوانند از این شبکه ها بهره مثبت برد زیرا صرف وقت جوانان و نوجوانان در شبکه های مجازی فقر حرکتی به دنبال دارد و انواع بیماریهای ذهنی و جسمی را به دنبال خواهد داشت. در پایان محمدیان با تشکر از مسئولین خدوم کشور به خصوص ورزش استان گفت همه ما باید به دنبال آن باشیم که جوانان موفق را به همه معرفی کنیم و مراحل موفقیت آنها را برای همگان بگوییم و همه بدانند برای رسیدن به موفقیت چه گام هایی بردارند.
در ابتدای این نشست فتحی فرماندارویژه شهرستان ضمن خیر مقدم و تشکر ویژه از مسئولین گفت :شهرستان ملایر 1100 شهید را تقدیم این نظام کرده است و این شهر به نام شهر جهانی انگور ثبت شده است . وی افزود :شهرستان ملایر با ظرفیت بالای نخبه پروری در مباحث علمی و مذهبی در حوزه فعالیت های ورزشی بسیار رشد شایانی داشته و در حال حاضر ما در شهرستان 45 هیئت ورزشی فعال داریم که 20 هیئت ما با حمایت مسئولین مستعد حضور در لیگ های کشوری را دارد . در این نشست آزادیخواه نماینده مردم شهرستان ملایر با ابراز خرسندی از راه راندازی راه آهن همدان –ملایر گفت :راه اندازی پروژه خوب راه آهن همدان –ملایر که بالغ بر 600 میلیارد هزینه دارد رونق بسیاری خوبی به جهت اقتصادی و اجتماعی برای شهرستان ملایر به ارمغان خواهد آورد و این توجه مسئولین استان به شهرستان ملایر می باشد . وی در ادامه خواستار به اتمام رسیدن پروژه استخر سامن و زمین چمن ازندریان شد و در ادامه گفت :ظرفیت بالای ورزشکاران شهرستان ملایر در بخش تیمی و انفرادی این را می طلبد که با نگاه ویژه به ورزش شهرستان نگاه کنیم و برنامه ریزی دقیق و منسجم در ورزش شهرستان خصوصا بخش حاشیه نشین شهرستان ملایر انداخت و توسعه ورزش را در حاشیه شهرستان ملایر همگانی کرد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/50412/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

بررسی گوشی Redmi 10 5G؛ اقتصادی و پرطرفدار

دره ای زیبا در ایسلند

نحوه تنظیم آینه ها در خودروی فورد کراون

شاخ به شاخ عجیب دو ماشین در آزادراه!

نتیجه حواس پرتی پشت فرمون؛ کنترلش و از دست داد!

کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا

رونمایی از فصل جدید «آقای قاضی» با بازی بهزاد خلج

توضیحات جالب سیدجواد هاشمی درباره مد در ایران

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

غیرمنتظره؛ چه بلایی بر سر صلاح آمده!

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

سندروم ژاوی همه‌گیر شد؛ تمدید 3ساله کونسیسائو

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!

هر دختری باید کفش سفید داشته باشد

غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم

خانجانی: توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد

علیرضابیگی: دولت ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش در آمریکا

قلعه جزیره مونت سن میشل در فرانسه

گناهان زبان؛ بداخلاقی

2 خبر خوش فوتبالی رئیس صداوسیما

شوخی با سیدجواد هاشمی در فضای مجازی!

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد