آریا جوان

آخرين مطالب

بيانيه شوراي هماهنگي در آستانه يوم الله 13 آبان نگاه سیاسی

  بزرگنمايي:

به گزارش خبرگزاري آريا، در اين بيانيه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي يوم‌الله سيزدهم آبان به ويژه سي و يک شهيد دانشجوي پيرو خط امام (ره) و فاتحان لانه جاسوسي آمريکا، آمده است:13آبان روز "اعلام برائت و فرياد کوبنده خشم و نفرت و انزجار" امت هاي آزاده و اسلامي به ويژه ملت مبارز، بيدار و استکبار ستيز ايران اسلامي عليه استکبار آمريکايي است.

متن کامل اين بيانيه به اين شرح است:

با ادامه روند ادبيات زشت، اهانت آميز و زورگويانه و خوي استکباري و استعماري دولتمردان امريکا در مواجهه با ساير کشورهاي مستقل، آزاديخواه، عدالت طلب و مسلمان به ويژه ملت بزرگ و صلح طلب و نوع دوست ايران اسلامي، ملت شهيد پرور و استکبارستيز ايران همچنان آمريکا را شيطان بزرگ و دشمن شماره يک خود و بلکه جامعه بشري و صلح و امنيت جهاني مي داند.

"يوم الله سيزدهم آبان" ؛ بر تاريخ معاصر ايران و حتي تاريخ نهضتهاي آزاديخواه و آزاديبخش جهان ومنطقه به ويژه در مقطع زماني اخير و انتشار امواج خروشان بيداري اسلامي ملت ها و جوامع در مسير استکبار ستيزي و مبارزه با ظلم و طاغوت تأثيراتي عميق و نقشي شگرف و ماندگار داشته است.

آنچه سيزدهم آبان ترسيم مي کند؛ صرفاً يک رويداد تاريخي نيست بلکه واقعه اي تاريخ ساز، ماندگار و تأثيرگذار است که در هر کدام از رخدادهاي آن مصاديقي از " پايداري ، فداکاري و مقاومت اسلامي و بيداري جهادگونه عليه طواغيت و استکبار ونظام سلطه " ملت مجاهد و جوانان رشيد و غيور ايران اسلامي و الگويي عملياتي و جهاني در مبارزه عليه قدرتهاي شيطاني و استکباري است . وقايعي که هر يک به تنهايي مي تواند منشاء تداوم حرکت عظيم نهضت و انقلاب اسلامي و ظلم ستيزي، نفي نظام هاي سلطه و آرمان گرايي نسل هاي متعهد و مؤمن اين سرزمين در بستر تاريخ فرداهاي اين کشور قرار گيرد.

سيزدهم آبان ماه در حافظه تاريخي ملت بزرگ و شجاع ايران اسلامي نقطه عطفي در جهت سرعت بخشيدن به روند شکل گيري، تداوم، استمرار و بالندگي انقلاب اسلامي است و برجسته ترين ويژگي آن در مبارزه مستمر ملت ايران در ادوار مختلف تاريخي با "استبداد و استعمار داخلي"، "استکبار و استثمار خارجي" است.

"يوم الله سيزدهم آبان"؛ روز ملي مبارزه با استکبار جهاني و در برگيرنده سه واقعه سرنوشت ساز و تاريخي در صحيفه خاطرات و افتخارات و نقطه پيوند برگ هاي زريني از تاريخ آزادگي رفيع ملت سربلند ايران است.

"سيزدهم آبان"؛ سالروز تبعيد رهبر کبير انقلاب اسلامي و بزرگ مرجع جهان تشيع، حضرت امام خميني (ره)، در سال1343به ترکيه به جرم دفاع از شرافت و کرامت انساني و استقلال ايران و مخالفت با لايحه سراسر ننگين و استعماري کاپيتولاسيون و برده داري نوين جهان غرب به سرکردگي امريکاي جنايتکار است.

"سيزدهم آبان"؛ سالروز بزرگداشت شهادت دانش آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستم شاهي و استعمار و دخالت هاي امريکا در امور داخلي ايران است که اين قيام توسط گارد دژخيمان رژيم منحوس طاغوت در مقابل درب اصلي دانشگاه تهران در سال 1357، وحشيانه ترين شکل ممکن به خاک و خون کشيده شد.

"سيزدهم آبان"؛ سالروز تسخير و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان مسلمان پيرو خط امام (ره) در سال 1358و يادآور حماسه شهداي دانشجو و فاتحان لانه جاسوسي است.

سه رخداد بزرگي که وجه مشترک همه آنها؛ ويژگي "استکبارستيزي، استقلال طلبي و آزاديخواهي" ملت مبارز، مقاوم و ولايتمدار ايران اسلامي است.

سيزدهم آبان ماه در تقويم تاريخ معاصر انقلاب اسلامي عنوان "ضداستکباري و عدالتخواهي" مردم ايران را به خود اختصاص داده است که شکسته شدن ابهت و هيمنه پوشالي شيطان بزرگ و افشاي توطئه هاي شوم و نقشه هاي پليد استکبار آمريکايي ـ صهيونيستي عليه کشورهاي آزاده، مستقل، عدالتخواه و آشکار شدن چهره کريه المنظر و نمايش درماندگي و استيصال امپرياليسم سرمايه داري غرب و نظام سلطه در اداره جهان و ملت ها از پيامدهاي مهم و اساسي آن است.

شکست هاي تلخ و پي در پي شيطان بزرگ، آمريکاي ام الفساد قرن، در بيش از سه دهه دشمني آشکار با انقلاب اسلامي و اعتراف دولتمردان و سردمداران محافل سياسي ـ امنيتي غرب نسبت به ناکارآمدي و استيصال و درماندگي نقشه ها، ترفندهاي شوم و فتنه ها و آشوب هاي شيطاني نظام سلطه نشان از اقتدار، رشد و پيشرفت و تعالي ايران اسلامي در افق چشم انداز پيشروي خود در سايه تدابير و هوشمندي ولايت فقيه و رهبري انقلاب اسلامي و هوشياري و بصيرت مثال زدني مردم انقلابي و رشيد داشته است.

اين اقتدار که ناشي از سلاح ايمان و توکل و ايستادگي و مقاومت اسلامي و جهاد در راه خداست، نه تنها نظام، انقلاب و ميهن اسلامي را در برابر طوفان هجمه ها و گرداب حوادث روزگار و توطئه هاي سهمگين استکبار جهاني حفظ کرده بلکه آن را به موتور محرکه و الگوي بي بديل، نافذ و جامعي براي شکل گيري نهضت بيداري اسلامي و فراگير شدن امواج ظلم ستيزي و عدالتخواهي در جاي جاي دنياي غرب و در ميان ملت هاي تحت سلطه و ستم امروز بدل ساخته است؛ دستاوردي سترگ و حقيقتي انکارناپذير که به گونه اي برجسته و ملموس فراروي وجدان هاي بيدار و تشنه عدالت و آزادي جهان و ملت هاي مسلمان قرار گرفته است.

برگزاري با شکوه و حماسي مراسم تظاهرات سراسري ضد استکباري يوم الله13آبان در حفظ و ارتقاي قدرت نرم نظام در مواجهه مناسب تر با جهان و بالا بردن قدرت چانه زني قوي تر دستگاه ديپلماسي کشور و تيم مذاکره کننده ايراني در گفتگو با ساير کشورها و گروه 5+1 و ارتقاي سطح امنيت ملي بسيار موثر بوده و در همين راستا بايستي همه دستگاه ها و مسئولين در کنار ملت بزرگ ايران اسلامي تمام تلاش خود را معطوف برگزاري هر چه با شکوه تر مراسم ضد استکباري يوم الله 13آبان کنند؛ که شکوه اين مراسم نشان از اقتدار، وحدت ملي و عظمت ايران اسلامي خواهد داشت.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، در پايان اين بيانيه بار ديگر ملت فهيم و قدرشناس ايران اسلامي را به حضور پرشور و گسترده، فعال وآگاهي بخش در تظاهرات ضداستکباري يوم الله سيزدهم آبان دعوت مي کند و از عموم مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي مي خواهد تا با بصيرت، آگاهي و تعميق بينش هاي سياسي و ديني خود ترفندها و توطئه هاي شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامي و کيان ولايت فقيه و وحدت امت واحده را خنثي سازند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/644/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

گل اول آاس رم به میلان توسط مانچینی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی؛ در پاسخ دادن به هرگونه ماجراجویی آنی عمل می‌کنیم

6 پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل

تصویر احوالپرسی ظریف از ولایتی