آریا جوان

آخرين مطالب

دکتر سلطانی فر در نشست مشترک با روسای فدراسیون ها مطرح کرد؛

ظرفیت مدال آوری تیراندازی ، تیرو کمان قایقرانی و شمشیربازی را در بازی های المپیک داریم / در بازی های آسیایی ٢٠٢٦ رقابت برای جایگاه سومی رده بندی دوراز ذهن نیست ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - دکتر سلطانی فر گفت : ورزش ایران ظرفیت دستیابی به جایگاه سوم بازی های آسیایی ٢٠٢٦ را دارد. وزیر ورزش و جوانان در نشست با روسای فدراسیون ها همچنین از تامین ارز فدراسیون ها برای اعزام ها از طریق بازار ثانویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با روسای فدراسیون های ورزشی با تسلیت ایّامسوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به نتایج موفقیت آمیز کاروان ورزشی ایران اشاره کرد و اظهار داشت : بدنبال نتایج خوب و موفقیت آمیز کاروان ورزشی ایران و شور و شعف مردم و عزتی که ایجاد شد ، پیام دلگرم کننده مقام معظم رهبری را داشتیم که از عملکرد کاروان و مدال آوران تشکر کرد همچنین تبریک رییس جمهور ،معاون اول رییس جمهور ، رییس مجلس شورای اسلامی و تقدیر ١٩٠ نَفَر از نمایندگان مجلس هم از مجموعه اقداماتی که باعث موفقیت کاروان ایران شد ، دریافت کردیم.
دکتر سلطانی فر آرامش و همدلی در کاروان ورزشی ایران را یکی از رویکردهای مجموعه مدیریتی وزارت متبوع و کمیته ملی المپیک دانست و تاکید کرد : تلاش کردیمکه این آرامش در روند آماده سازی تیم ها و سپس در حین برگزاری مسابقات وجود داشته باشد و خوشبختانه از حیث تعداد مدال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک نتیجهتاریخی رقم خورد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شایستگی کاروان ورزشی ایران بهتر از جایگاه ششمی بوده است ، توضیح داد: به دو دلیل ایران توانایی و شایستگی قرار گرفتم دررتبه بهتر را هم داشت هم هدیه برخی رشته ها به میزبان و ناداوری ها باعث شد که حداقل از چهار مدال طلا دور شویم
دکتر سلطانی فر ورزش کاران رشته های ووشو ، جودو ، کاراته و تکواندو را از جمله رشته هایی دانست که حق آنها تضییع شده است .
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تعدادی از رشته ها فراتر از حد انتظار ظاهر شدند ، برخی ورزش ها در حد انتظار و برخی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند که در جلسات مختلف و مستمر دلائل آن را بررسی خواهیم کرد.
دکتر سلطانی فر گفت : از هفته آینده با تک تک فدراسیون ها جلسه خواهیم داشت و آماده شنیدن گزارش های فدراسیون ها هستیم .
دکتر سلطانی فر گفت :در بازی های آسیایی جاکارتا به رکوردهای خوبی هم رسیدیم از جمله در کبدی که به سیطره قدرت هندوستان پایان دادیم در واترپلو بعد از بازیهای آسیایی ١٩٧٤ تهران که مدال طلا گرفت، در این دوره پس
از 44 سال مدال برنز به ارمغان آورد ؛بانوان هم با ١ مدال طلا ، ٦ نقره و ١٠ برنز روند صعودینسبت به ادوار گذشته داشتند و همین سیر مدال آوری آنها باعث نتیجه تاریخی از حیث تعداد مدال شد
دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت بازی های المپیک اظهار داشت :باید کاری را که شروع کردیم استمرار دهیم تا بتوانیم برای ٢٣ ماه دیگرحضور قدرتمندی در المپیک داشته باشیم
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش ایران در رشته های شمشیربازی ، تیراندازی ، تیرو کمان و قایقرانی ظرفیت مدال آوری در المپیک را دارد و با یک کار شبانهروزی و برنامه ریزی منطقی این مهم امکانپذیر است .
دکتر سلطانی فر با تاکید بر این مهم که منابع مالی شرط لازم برای موفقیت هستند اما کافی نیست اظهار داشت : برای موفقیت باید مدیریت ، برنامه ریزی ، سازماندهی ونظارت دقیق داشت و با استعدادیابی و پرورش استعدادها شرایط را برای موفقیت مهیأ کرد و در کنار آن منابع مالی هم تزریق کرد تا به موفقیت دست پیدا کنیم .
وزیر ورزش و جوانان ، جوانگرای در رشته های مختلف را مورد تاکید قرار داد و توضیح داد:جوانگرایی حتی در رشته هایی که موفق بودند هم باید صورت بگیردبطوریکه هر رشته با پشتوانه قوی همراه باشد.
دکتر سلطانی فر برنامه ریزی برای نتیجه گیری در المپیک و آسیا را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:امروز باید در رشته های مختلف از جمله ژیمناستیک برنامهریزی دقیق را در دستور کار قرار دهیم و با یک کار بنیادی برای مدال آوری حرکت کنیم ، اگر امروز برنامه ریزی کنیم ممکن است در بازی های آسیایی ٢٠٢٢ هم دراین رشته ها نتیجه نگیریم اما در صورت عدم برنامه ریزی در ٢٠٢٦ هم به مدال نمی رسیم
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اگر از امروز کار بنیادی در رشته های مختلف را انجام ندهیم و سرمایه گذاری نکنیم حتی در المپیک ٢٠٢٨ هم نتیجه نمی گیریم .
دکتر سلطانی گفت : از فدراسیون ها می خواهیم با برنامه ریزی استراتژیک و بلند مدت شرایطی را فراهم کنند تا با بروز و ظهور خلا قیتها از رده نو جوانان استارت بزنیمو به موفقیت های مهم برسیم
وزیر ورزش و جوانان به سرمایه گذاری در رشته های مدال آور تاکید کرد و توضیح داد: خیلی دور از ذهن نیست که علرغم وجود قدرتهایی چون چین ، کره جنوبی وژاپن در بازی های آسیایی ٢٠٢٦ برای جایگاه سومی رقابت کنیم به همین منظور باید در رشته های دو و میدانی ، شنا و ژیمناستیک که مدال های فراوانی دارند متمرکزشویم
دکتر سلطانی فر در ادامه این بحث تصریح کرد: رویکرد ما برنامه ریزی و کار پایه و بنیادی است ، بنابراین ممکن است روزی که این اقدامات بنیادی نتیجه می دهد مامسولیت نداشته باشیم اما مهم این است که نهال را بکاترین تا نتیجه اش را در بلند مدت با رسیدن میوه ها بگیریم .
دکتر سلطانی فر در ادامه با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان ؛ وزارت ورزش و جوانان را ملزم به اجرای آن دانست و اظهار داشت : با اجرای قانون تغییراتیدر برخی فدراسیون ها بوجود خواهد آمد و روند جوانگرایی مدیریتی در ورزش کشور ادامه خواهد یافت اما از اندیشه های مدیران بازنشسته به عنوان ذخایر با ارزشعرصه ورزش بهره خواهیم برد.
وزیر ورزش و جوانان گفت : در دولت یازدهم تلاش های ارزشمندی در قالب سی ماه مذاکره با پنج بعلاوه یک صورت گرفت تا از بن بست های تحریم که در سال ٩١ و٩٢ با آن مواجه بودیم ، خارج شویم و درنهایت منجر به توافق برجام شد و گشایش هایی هم بوجود امد اما بدعهدی آمریکا با شرایط خاص مواجه شدیم و با روی کار آمدنترامپ که نه فقط با ایران با بسیاری دیگر از کشوره هم که مشکل پیدا کرده است ، شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد اما خوشبختانه در کشور با تأمین کالأهلی أساسیمشکلی نداریم و با وحدت ، همدلی و تقویت عنصر امید و اعتماد در بین مردم و حمایت مردم چند ماه آینده را هم سپری خواهیم کرد تا مشکلات را پشت سر بگذاریم .
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت تأمین ارز جامعه ورزش توضیح داد:با توجه به توافقی که با بانک مرکزی صورت گرفته است ، ارز فدراسیون ها برای اعزامها از طریق بازار ارز ثانویه تأمین می شود.
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان فدراسیون ها را به توجه در صرفه جویی در منابع در شرایط سخت کنونی توصیه کرد.
وزیر ورزش و جوانان إبراز امیدواری کرد که ورزش ایران در رویدادهای مهم پیش رو نتایج خوبی همچون جام جهانی و بازی های آسیایی کسب کند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/69890/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است

درگیری حیوانات در طبیعت

قسمت هایی واقعی از کارتون تام و جری!

حکمت/ کجای مجلس بنشینیم؟

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده/ ویدئو

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!

رقیب اپ استور آغازبه‌کار کرد؛ فروشگاهی جدید برای برنامه‌ها و بازی‌های آیفون

متا مدعی شد: مدل زبانی لاما 3 عملکرد بهتری نسبت به اغلب رقبا دارد

آیپد ایر 12.9 اینچی به پنل Mini-LED نمایشگر مجهز خواهد شد

خوش و بش جالب خرس با یک راننده!

قانون اساسی برخاسته از نماز

گوناگون/ برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد!

4 گوشه دنیا/ پرموترین پسر جهان که مبتلا به «سندرم گرگینه» است

محافظت اردک مادر از جوجه اردک هایش در برابر حواصیل

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است

ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال

اولین واکنش شمسایی به احتمال تقابل زودهنگام با ژاپن

آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه

کاسمیرو اشک آنچلوتی را درآورد!

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

با شگفتی‌سازان دقیقی علیه استقلال

نقش «فرزند» در ارتباط زن و شوهر با یکدیگر

درخواست وزرای خارجه گروه 7 از ایران و اسرائیل: از هرگونه تشدید تنش اجتناب کنید

جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

دستور فرمانده به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان

مشخصات Redmi 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت

صحنه هایی دیدنی از خانواده خرس های قطبی

آپارتمان مخفی در نوک برج ایفل

آبشار زیبای شن لونگ در چین

خاطره جالب محمد بحرانی از 3هزار تومانی که زندگی‌اش را تغییر داد

پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد

نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی

واکنش توخل به تمدید ناگلزمان

ناگلزمان: تمدید قراردادم تصمیمی قلبی بود

واکنش جالب سرمربی رم وقتی یورنته از او زمان باقی مانده بازی رو میپرسه!

اصرار آل‌کثیر برای زدن پنالتی و قبول نکردن کنعانی‌زادگان

ری‌اکشن‌های جالب رضا عنایتی و مسعود شجاعی حین بازی

ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم