پورشه پانامرا GTS مدل 2019 رونمایی شد فناوری بزرگنمايي: آریا جوان - مدل GTS از نسل دوم پورشه پانامرا سدان و گرن توریزمو (استیشن)، به پیشرانهی V8 توربوشارژ با قدرت 460 اسب بخار مجهز است. پس از عرضهی مدلهای استاندارد و توربو، بالاخره مدل GTS پورشه پانامرا رونمایی شد. کد GTS به هر دو مدل سدان و استیشن پانامرا اضافه خواهد شد تا فاصله بین مدل استاندارد و توربو، پر شود. همانند تمام تیپهای GTS محصولات مختلف پورشه، پانامرا GTS هم با تغییرات مشخصی در طراحی داخلی و خارجی همراه است. تزئینات سیاه رنگ جلو و عقب بدنه، رینگهای 20 اینچ، نشان GTS و روکش آلکانترا و چرم سیاه کابین از این جمله هستند. همانطور که انتظار میرود، تغییرات مدل GTS تنها در ظاهر نیست و پیشرانهی 8 سیلندر V شکل 4 لیتری توئین توربوشارژ پورشه هم پابهپای شهرت این برند آلمانی حرکت کرده است. مقالهی مرتبط: نگاه عمیق به پورشه پانامرا توربو اسپرت توریزمو 2018 باتوجه بهاینکه GTS باید مدل میانهی پانامرا باشد، نهایت قدرت V8 آن به 460 اسب بخار محدود شده است. جعبهدندهی دو کلاچهی 8 سرعته و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک (AWD) مسئولیت مدیریت و کنترل 620 نیوتنمتر گشتاور (دور موتور 1800 تا 4500) این سدان و استیشن اشتوتگارتی را پذیرفتهاند. هر دو مدل سدان و استیشن پورشه پانامرا GTS در زمان 4.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت میرسند، اما نهایت سرعت مدل سدان با 291 کیلومتر بر ساعت، یک کیلومتر بر ساعت بیشتر از استیشن پانامرا GTS است. نسل گذشتهی پانامرا GTS بهلطف داشتن پیشرانهی V8 تنفس طبیعی 4.8 لیتری با قدرت 440 اسب بخار، هیولای خوشصدایی بود؛ درحقیقت GTS نسل اول، تنها پورشه پانامرا با پیشرانهی 8 سیلندر تنفس طبیعی بود و دیگر مدلها یا توربوشارژ بودند یا از نمونهی 6 سیلندر توربو و سوپرشارژ استفاده میکردند؛ اما تمام مدلهای نسل دوم پانامرا توربوشارژ هستند. پانامرا GTS جدید به سیستم مدیریت تعلیق هوشمند پورشه مجهز شده است تا کاهش ارتفاع، به فرمانپذیری و سواری راحت لطمه وارد نکند. Porsche Panamera GTS 2019</h4>"> Porsche Panamera GTS 2019</h4>"> Porsche Panamera GTS 2019</h4>"> Porsche Panamera GTS 2019</h4>"> Porsche Panamera GTS 2019</h4>"> Porsche Panamera GTS 2019</h4>"> Porsche Panamera GTS 2019</h4>"> Porsche Panamera GTS 2019</h4>"> در طراحی نسل دوم پورشه پانامرا GTS، استفاده از تزئینات سیاه رنگ، اولویت اول بوده است. البته در فضای داخلی، سفارشیسازی آلومینیومی و دوخت روکشهای صندلی هم اضافه شده است، تا کابین چندان دلگیر نباشد. پنل تمام دیجیتال پشت فرمان و فناوری نمایش اطلاعات فنی روی شیشه (HUD) که برای اولین بار در مدلهای پانامرا وجود دارد، به مدرنتر بودن GTS کمک فراوانی کرده است. پیش فروش هر دو مدل سدان و استیشن (اسپرت توریزمو) پورشه پانامرا GTS مدل 2019 با قیمت پایهی بهترتیب 128 هزار و 300 دلار و 134 هزار و 500 دلار آغاز شده است؛ محصول جدید پورشه، سال آینده به بازار جهانی میرسد. سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۵۱ ۲۴ بازديد آریا جوان لینک کوتاه: https://www.aryajavan.ir/Fa/News/74494/