آریا جوان

آخرين مطالب

سامانه آنلاین پاب کار، بستری برای کسب درآمد بیشتر دانش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - پاب‌کار، سامانه‌‌ای است حرفه‌ای در حوزه‌ی کسب‌وکار که با ارائه‌ی خدمات مناسب به درخواست‌کنندگان هر نوع خدمت مورد انتظار، فضایی را جهت اشتغال‌زایی افراد و سازمان‌های مستعد و توانمند در حوزه‌ی مشاغل خانگی و صنعتی ایجاد کرده است.

سامانه‌ی آنلاین پاب‌کار ، بستری آماده برای افراد و کسب‌وکارهایی است که به دنبال ارائه‌ی خدمات و تخصص خود در بستر آنلاین و در سطح وسیع هستند و می‌خواهند درآمد بیشتری از پتانسیل تخصص‌ و توان خود کسب کنند. محمدرضا نجاتیان پور، قائم‌مقام مدیرعامل در شرکت پاب کار هدف از راه‌اندازی این سامانه را ایجاد ارتباط مؤثر فی ما بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان دانست و گفت: با توجه به این که جایگاه و بستر مناسبی جهت عرضه‌ی توان حرفه‌ای افراد و سازمان‌های متخصص به صورت خاص وجود ندارد، این سامانه در قالبی ملی و فراگیر طراحی و ایجاد شده است، در واقع پاب‌کار ارتباط‌دهنده‌ی متخصصان حرفه‌ای به نیازمندان به تخصص و خدمات است.
مزایای همکاری با پاب‌کار
اشتغال زایی کم هزینه داشتن دفتر کار آنلاین بازاریابی هدفمند هوشمندی در ارائه خدمات این سامانه تمامی صنوف و مشاغل را پوشش می‌دهد و تاکنون بیش از 3 هزار موقعیت شغلی در سامانه‌ی آنلاین جامع کسب‌وکار پاب‌کار ثبت شده است. افراد و سازمان‌هایی با تخصص‌های مختلف، از جمله خدمات ساختمانی ، خدمات نظافتی ، خدمات الکترونیکی، خدماتی، بهداشتی، هنری و... می‌توانند با ثبت‌ نام و ورود به این سامانه در تمام حوزه‌های رسمی مشاغل کشوری، توانمندی‌های خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی به عنوان یک عضو صاحب نظر در حوزه‌ی کسب‌وکار به سامانه‌ و در نهایت خدمات‌گیرندگان کشوری معرفی کنند. هر متخصص یک نام کاربری
علاقه‌مندان و متخصصان پس از ثبت نام به عنوان خدمات‌دهنده در پاب‌کار می‌توانند به خوبی از فرصتی که در این سامانه برای معرفی و ارائه خدمات به خدمات‌گیرندگان در نظر گرفته شده است، استفاده کنند و با درج رزومه‌ی مناسب و نمونه کار، پروفایل حرفه‌ای بسازند. پروفایل خدمات‌دهنده به عنوان ویترینی است که خدمات‌گیرندگان با مشاهده‌ی آن می‌توانند به تعهد و تخصص‌ شخص اعتماد کرده و به وی سفارش کار ارایه دهند. نجاتیان پور با اشاره به فقدان بستر حرفه‌ای ارایه خدمات کسب‌وکار در حوزه مشاغل خانگی و صنعتی گفت: پاب‌کار با حذف دغدغه‌ی چگونه یافتن بهترین خدمت‌دهنده برای خدمت گیرندگان، خواهد توانست علاوه بر ارائه خدمات مناسب به درخواست‌کنندگان، فضایی را جهت اشتغال‌زایی افراد و سازمان‌های مستعد و توانمند در حوزه‌ی مشاغل خانگی، نیمه‌صنعتی و صنعتی ایجاد کند. متخصصان با ثبت نام و ورود به این سامانه می‌توانند ضمن معرفی توانمندی‌ها و تخصص‌های خود در حوزه‌های مختلف شغلی، به عنوان یک فرد صاحب‌نظر در حوزه‌ی کسب‌وکار به ارائه‌ی خدمات آنلاین بپردازند و پروژه‌ها را با توجه به مهارت‌ها، حجم کاری مورد نیاز و زمانی که در اختیار دارند انتخاب کنند. پروفایل پاب‌کار به خدمات‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با درج سوابق اجرایی فعالیت‌ها و پروژه‌های کاری، رزومه‌ی حرفه‌ای ساخته و به راحتی جذب مشتری کنند و در نهایت با اخذ امتیاز مناسب از خدمت گیرندگان خود، در ساخت و توسعه‌ی برند تخصصی و حرفه‌ای خود اقدام کنند. سامانه‌ی پاب‌کار بستری است بسیار مناسب برای افرادی که توانایی ارائه چندین خدمت مختلف را داشته و می‌خواهند از زمان‌ خود برای کسب درآمد بدون محدودیت و به بهترین شکل بهره ببرند، ارایه‌ی خدمت در پاب‌کار محدود به زمان نیست و در یک قالب استاندارد از ساعات رسمی کار نیز تعریف نشده است، خدمت‌دهنده قادر خواهد بود در ساعات مختلف روز و به دلخواه، هر تخصص ثبت‌شده مورد نظر خود را فعال کرده و سایر خدمات ثبت شده را به صورت موقت، غیرفعال کند و با این برنامه‌ریزی، برنامه‌ی مناسب کار خود را به دلخواه تنظیم کنند.
پاب کار مناسب افراد و سازمان‌هایی است که:
دارای چند تخصص حرفه‌ای کاری هستند. تمایل دارند ساعت کار خود را در طول شبانه‌روز به دلخواه و براساس نیاز مشتریان تنظیم و انتخاب کنند. دنبال توسعه و رونق هر چه بیشتر کسب‌وکار خود هستند. تمایل دارند خدمات خود را به صورت ملی و یا در محدوده وسیع ترجغرافیایی خارج از مکان استقرار خود ارایه کنند. علاقه‌مندان به حضور در سامانه‌ی پاب‌کار به عنوان متخصص می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس pubkar.net مراجعه کرده و یا اپلیکیشن‌های آن را دانلود کنند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/78492/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین

گربه علاقه‌مند به موسیقی!

صحنه ای خنده دار از دزدیدن موز توسط یک میمون!

همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم

نصرتی به دنبال فرمول طلایی اوسمار

اولیایی: 33 سال است که به دنبال خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال هستند!

بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403

ریوالدو اسطوره برزیلی پیشین بارسلونا 52 ساله شد

بررسی اتفاقات مهم فوتسال جام ملت‌ها

بالی‌تبار: علیزاده قبلاً جان نداشت اما حالا مشکل وزنی ندارد

کاسمیرو: امباپه در زمین درست مثل رونالدو است

وقتی جیمی کرگر فکر می‌کند تلویزیون استودیو در حال افتادن است!

واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال

ترفند مسئولیت پذیر کردن کودکان

واکنش فرمانده ارتش به حادثه امروز صبح اصفهان

امیرعبداللهیان در جلسه شورای امنیت چه گفت؟

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان

مقابله پدافند هوایی با چند ریزپرنده در اصفهان سوژه فضای مجازی شد

هاشمی‌طبا: اگر ریشه فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن واقعاً سخت است

چرا رسانه‌های غربی وقایع امروز ایران را بزرگنمایی کردند؟

واکنش انگلیس به حادثه اصفهان: کاهش تنش‌ها ضروری است

هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند

اگر ترمز خودرو برید این گونه متوقفش کنید

هیچوقت کیف، موبایل و لوازم با ارزش را داخل ماشین نذارید!

ماشینش «گاوکنترل» داره!

افشاگری عجیب امیرعلی نبویان از تقلب در بازی پدرخوانده و شب های مافیا

ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم

زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس

بلینگام در یک قدمی رکورد BBC مشهور رئال

درخواست اوکراین برای محرومیت 15 جودوکار روسی

تیزر جذاب حریف امروز استقلال با آهنگ محبوب این روزها

حدادی‌فر: لیگ عجیب و آشفته‌ای داریم

وزیر ورزش و دبیر به بیشکک نرسیدند

اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد

پشیمانی گوندوگان؛ ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!

پیولی: رم باکیفیت‌تر از میلان بود!

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک

استقبال مردم استان سمنان از رئیس‌جمهور

واکنش فرمانده ارتش به امروز صبح حادثه اصفهان

کنایه سنگین آشنا به اسرائیلی‌ها: موشک یا موش کوچک؟!

عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

رنگرزی سنتی به سبک مدرن و خلاقانه

ساخت مجسمه شکری

اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان

آرزوی مایکل داگلاس برای مرگ در «مرد مورچه‌ای»

پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد

کارشناس فوتبال: تجربه استقلال تعیین کننده است

علی چینی: نباید به استقلال ایراد گرفت

بازیکن سابق فوتسال: ایران منطقی بازی کرد