آریا جوان

آخرين مطالب

رئیس فدراسیون ژیمناستیک: 2.5 میلیارد تومان بدهی داریم ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه این فدراسیون حدود 2 و نیم میلیارد تومان بدهی معوقه دارد، گفت : البته در دوره جدید، بدهی به شرکت توسعه و نگهداری وجود ندارد و در تخفیفی که قرار است این شرکت به ما بدهد در تلاشیم که سایر بدهی ها را نیز پرداخت کنیم.


زهرا اینچه درگاهی در جمع خبرنگاران درباره بدهی فدراسیون ژیمناستیک در دوران ریاست خود و روسای پیشین، گفت: حدود 2 و نیم میلیارد تومان بدهی معوقه داریم که حدود 990 میلیون تومان آن بدهی مالیاتی است و 950 میلیون تومان از بدهی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است .
وی ادامه داد: البته در دوره جدید، بدهی به شرکت توسعه و نگهداری وجود ندارد و در تخفیفی که قرار است این شرکت به ما بدهد در تلاشیم که سایر بدهی ها را نیز پرداخت کنیم .
اینچه درگاهی اظهار داشت: 24 مرداد ماه سال گذشته این شرکت افتتاح شد اما از آنجایی که یکی از اعضا قرار بود با توجه به توانایی مالی اش برای پیشبرد اهداف مالی کمک کند، از این مهم شانه خالی کرد، در فاصله بسیار کوتاه رای به انحلال آن شرکت دادیم .
وی افزود: از آنجایی که هیچ گونه وجه نقدی جابجا یا فعالیت اقتصادی انجام نشد، نمی توان اتهام مالی به فدراسیون زد .
رئیس فدراسیون به قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ادارات و سازمان های دولتی اشاره کرد و گفت: پس از انتخابم به عنوان رئیس فدراسیون تعدادی از بازنشستگان با فدراسیون تسویه کردند اما گروه دیگر به جای تسویه، از فدراسیون نزد وزارت ورزش و جوانان شکایت کردند که احکام آنان نیز صادر شد و فقط حکم یک نفر هنوز صادر نشده است .
این مسئول ورزشی در خصوص اینکه چرا برای برگزاری دوره مربیگری حرفه ای زنان مبالغی از شرکت کنندگان دریافت شده است، اظهار داشت: کلاس های مربیگری حرفه ای در همه کشورهای جهان به صورت مشترک برای زنان و مردان برگزار می شود اما از آنجا که در ایران درخواست برای مربیگری زنان بیشتر از مردان بود، فدراسیون جهانی موافقت کرد این کلاس ها در ایران مختص زنان برگزار شود و ما برای برگزاری کلاس و برای تکثیر متون آموزشی مبالغی از شرکت کنندگان دریافت کردیم .
رئیس فدراسیون ژِیمناستیک به تلاش های این فدراسیون در خصوص امکانات رفاهی برای سالن ژیمناستیک اختصاصی فدراسیون اشاره کرد و افزود: پس از افتتاح این مجموعه توسط معاون وزیر ورزش و جوانان، تجهیز سالن به «چاله ابر» طبق برنامه ریزی وزارتخانه انجام دادیم و در حال حاضر ژیمناست های رده های مختلف سنی در این سالن تمرین می کنند .
وی ادامه داد: همچنان با مشکل خوابگاه مواجه ایم و در تلاش هستیم که این مشکل را نیز حل کنیم .
اینچه درگاهی با اشاره به توجه فدراسیون به رده های نوجوانان وجوانان اظهار داشت: پیش از این در زمان روسای سابق این فدراسیون، ورزشکاران ژیمناستیک با سن 27 تا 28 سال در مسابقات بین المللی شرکت می کردند اما در حال حاضر سن شرکت کنندگان در رقابت های بین المللی به کمتر از 20 سال رسیده است .
این مسئول ورزشی ادامه داد: همیشه وعده اعزام به ورزشکاران داده می شد ولی اعزامی صورت نمی گرفت. این مساله باعث شده بود تا انگیزه ورزشکاران تا حد زیادی کاهش داده شود .
وی به عمکلرد ژیمناست های ایرانی شرکت کننده در بازی های آسیایی اشاره کرد و افزود: برای شرکت در چنین رقابت هایی باید 6 ژیمناست برای شرکت در 6 وسیله اعزام می شد اما وزارت ورزش با چهار ژیمناست موافقت کرد که در اصل سعید کیخواه به عنوان یکی از این نفرات فقط در خرک مسابقه داد .
اینچه درگاهی اضافه کرد: با این حال سامان مدنی مصدوم شد تا ما با دو نفر ژِیمناست در فینال حاضر شویم و کیخواه برای حفظ شاکله تیمی در دیگر وسایل غیرتخصصیش نیز مسابقه داد .
وی تاکید کرد: اما برای المپیک 2024 و حتی 2020 برنامه ریزی کرده ایم و می خواهیم در چند رویداد پیش روی نیز کسب سهمیه کنیم .
اینچه درگاهی افزود: پس از تایید وزارت ورزش و جوانان برای چهار ژیمناست کار اعزامی، به مسئولان وزارت ورزش اعلام کرد که کسب نتیجه ممکن است با شکست مواجه شود .
وی با تاکید بر استفاده از هادی خناری نژاد بازیکن مصدوم تیم ملی به عنوان مربی گفت: وضعیت مصدومیت خناری نژاد در دارحلقه به گونه ای است که امکان حضور در رویدادهای بین المللی را ندارد و قرار است از وی به عنوان مربی استفاده کنیم. البته استفاده از مربی خارجی نیز در دستور کار فدراسیون است که مشکلات ارزی حال حاضر مانع اجرای این برنامه شده است .
اینچه درگاهی در پاسخ به این سوال که همچنان زنان ژیمناست ایران مهجور مانده اند، اظهار داشت: برخی رشته های ورزشی در کشور ما شرایط خاصی دارد اما قرار است رئیس فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی در ایران نشست هایی برگزار کند تا بتوانیم برای حضور زنان ژیمناست ایران در میادین بین المللی با حجاب اسلامی راهکار مناسبی تبیین کنیم .
وی در خصوص اینکه چرا رضا بهلول زاده تنها ژیمناست اعزامی ایران به المپیک جوانان 2018 آرژانتین بود، گفت : مهدی الفتی سهمیه این رقابت ها را کسب کرد، ولی مصدوم شد. بر همین اساس در دو مرحله رقابت های انتخابی بین او و بهلول زاده برگزار شد که بهلول زاده در هر دو مرحله بهترین امتیاز را کسب کرد و در نهایت وی اعزام شد .
رئیس فدراسیون ژیمناست افزود: به موضوع شب نامه هایی که علیه فدراسیون و هیات رئیسه آن منتشر می شود، اشاره کرد و افزود: افرادی که این شب نامه ها را منتشر می کنند اگر واقعا با هدف حمایت از رشته ژیمناستیک باشد از آن استقبال می کنیم اما این افراد از زمانی که جلوی منافع آنان در فدراسیون گرفته شد، اقدام به تخریب اعتبار هیات رئیسه فدراسیون کرده اند که ما نیز برای دفاع از حیثیت این نهاد به طور رسمی از آنها شکایت کردیم .
وی اضافه کرد: این تعداد افراد در زمان انتخاب من به عنوان رئیس فدراسیون تهدید کردند که اگر همکاریشان با فدراسیون ادامه نیابد، برای فدراسیون و هایت رئیسه مشکل ایجاد خواهند کرد .
اینچه درگاهی در خصوص مدال آوری ورزشکاران در دوره ریاستش گفت: تیم های ملی در شاخه های مختلف ژیمناستیک از سال 2009 تا 2017، 9 مدال کسب کرده اند که یک مدال طلا در دارحلقه بود اما از سال 2017 تا 2018 موفق به کسب 55 مدال شدیم که فقط 24 مدال آن طلا در6 اسباب تیمی جوانان و بزرگسالان است

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/79391/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فال حافظ چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فال روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

منشی دکتر زیر آبشو زد!

زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

اکبرپور: استقلال بازی سختی برابر تراکتور دارد

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

ورمزیار: انتقال مالکیت باید مشکلات استقلال را ریشه‌ای حل کند

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

ستاره بارسا آماده جدایی

پشت‌پرده مشکلات فتح‌الله‌زاده و ساپینتو در استقلال

رئیس جمهور: تردید نداریم که نظمی عادلانه جایگزین نظم فعلی خواهد شد

واکنش سخنگوی دولت به حمایت مالی مجدد آمریکا از صهیونیست‌ها

سفر به دنیای ارباب حلقه ها با تریلر جدید Tales of the Shire: A Lord of the Rings

ستاره سابق یونایتد: برمی‌گردم!

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد

ویسی به یاد 9 بازیکن خوزستانی در تیم ملی

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

چه کنم نیمار و مسی نیستم، ولی عاشق رونالدو هستم!‏

شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد!

خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!

ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

چرا پرسپولیس دربی را نبرد

منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!

ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد

رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد

دیدار معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز

استان البرز شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده است

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

شهریار شعر ایران را بیشتر بشناسید

این مردها آماده شروع یک رابطه عاطفی هستند

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم

ناگفته‌های مربی سابق استقلال از دربی حذفی‌

پوچتینو: به شکست 5-0 نیاز داشتیم!

یک بی‌احتیاطی و رویاهایی که بر باد رفت

روزگار بحرانی یاران صیادمنش؛ 9 بازی 3 امتیاز

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

خلاصه بازی آرسنال 5 - چلسی 0

خسرو: در زمان ساپینتو، چهار پنج مدیرعامل عوض کردیم

خلاصه بازی لاتزیو 2 - یوونتوس 1