آریا جوان

آخرين مطالب

افزایش فالوور اینستاگرام فناوری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - به جرات می‌توان گفت که این روزها اینستاگرام به یکی از غول‌های فضای مجازی در دنیا و همچنین در ایران تبدیل شده است.

اینستاگرام با پتانسیل بالایی که در گسترش و ارائه محصولات فروشی دارد، بستر بسیار مناسبی برای افراد بیزینس‌کار که می‌خواهند شغل خودشان را در اینستاگرام گسترش داده و فروش محصولاتشان را در فضای مجازی افزایش دهند، است. همانگونه که می‌دانید خواسته‌ی هر کاربر اینستاگرام و همچنین مهم ترین اصل موفقیت در اینستاگرام، داشتن فالوور های زیاد و واقعی است. به خصوص برای پیج های تجاری یا همان بیزینسی که می‌خواهند محصولات خودشان را از طریق اینستاگرام به فروش برسانند حائز اهمیت خواهد بود. امروز می‌خواهیم شما را با راه های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا کنیم تا برای خودتان پیج های مناسب در آینده آماده کنید. راه های افزایش فالوور اینستاگرام:
همانگونه که در مطالب بالا اشاره کردیم امروز می‌خواهیم در مورد راه و روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کنیم. راه حل‌هایی که در خود ویژگی و امکانات اینستاگرام نهفته شده و تنها با کمی دقت و صرف وقت خواهید توانست برای پیج خود فالوور واقعی اینستاگرام جذب کنید. صفحه پروفایل اینستاگرام:
مهم‌ترین صفحه اینستاگرام هر کاربر صفحه پروفایل آن است در این صفحه پست‌ها و استوری‌های منتشر شده‌ی شما، برای دیگر پیج ها به نمایش گذاشته می‌شود و دارای بخش‌های مهمی همچون بیو اینستاگرام است که در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت. در مورد صفحه پروفایل اینستاگرام صحبت کردیم و اینکه این صفحه اصلی شما است که اگر بخواهیم برای این صفحه یک مثال واقعی بزنیم می‌توانیم آن را به ویترین یک مغازه تشبیه کنیم. قطعا خود شما که می‌خواهید محصولی را خریداری کنید قبل از هر چیزی به ویترین مغازه های مربوطه توجه می‌کنید. در اینستاگرام هم هنگامی که بازدید کننده ای پیج شما را مشاهده می‌کند در نگاه اول به محتوای صفحه پروفایل شما توجه خواهد کرد. پس در تولید محتوا و توضیح هدف پیج خود در صفحه پروفایل اینستاگرام دقت لازم را به کار گیرید. بیو اینستاگرام:
بیو اینستاگرام شناسنامه اینستاگرام شما است. در بیو اینستاگرام می‌توانید افراد را ترغیب به ادامه بررسی اکانت خود کنید. اهمیت این بخش از صفحه پروفایل اینستاگرام به قدری بالاست که برخی از شرکت های بزرگ با وسواس زیادی متن برای این بخش انتخاب می‌کنند. پس شما نیز متن های جذاب و مربوط به موضوع پیج‌ خودتان را بنویسید. حتی می‏‌توانید در این قسمت لینک خارجی جاگذاری کنید. با دیگران در ارتباط باشید:
داشتن رابطه صمیمی و فراهم کردن شرایط تعامل با دیگر پیج ها مخصوصا پیج هایی که موضوع و محتوای آنها مشابه اکانت شما است می‌تواند پتانسیل جذب و بازدید اکانت شما را چندین برابر کند. خوشبختانه محدودیت یا جریمه ای نیز برای تعامل و تبادل بیشتر در اینستاگرام، اکانت های مربوطه را تهدید نمی‌کند. استفاده از هشتگ ها:
ویژگی هشتگ بسیار مهم است. در واقع شما با استفاده از هشتگ ها می‌توانید افراد مورد علاقه و مربوط به موضوع پیج تان را به اکانت خود هدایت کنید. جدیدا اینستاگرام نیز امکان فالو کردن هشتگ ها را برای پیج ها فراهم کرد تا از این پس هشتگ ها را بتوان دنبال کرد تا هر موقع که استوری یا پست هایی با این هشتگ در اینستاگرام ارسال شدند در قسمت هوم اکانت های فالو کرده به نمایش در آیند. خب با این توصیفات، استفاده نکردن از هشتگ ها به مانند خودکشی است. حتما در رابطه با موضوع پیج و پست هایی که منتشر می‌کنید از هشتگ ها استفاده کنید و از هشتگ های نامربوط خودداری کنید. در ضمن سعی کنید تعداد هشتگ های هر پست تان را بیش از سه کلمه تگ شده افزایش ندهید و این سه کلمه تگ شده کلمات مهم و پر بازدیدی باشند. فالوور هایتان را بشناسید:
شناخت فالوور ها و بازدید کننده های اکانت خود یکی از اصل های مهم افزایش فالوور و موفقیت در اینستاگرام است. اگر شما فالوور ها یا به قولی مخاطب های پیج و پست هایتان را بشناسید که بیشتر از کدام قشر از جامعه و با کدام خصوصیات هستند، به راحتی می‌توانید فعالیت های خود را در رابطه با آنها سازگار کرده تا در مدت زمان کم به موفقیت چشمگیری برسید.
فعال کردن ویژگی insight:
یکی از راه هایی که شما می‌توانید با استفاده از آن به راحتی با خصوصیات فالوور های خود آشنا شوید، فعال کردن ویژگی insight است که برای پیج های تجاری یا همان بیزینسی که پروفایل اینستاگرام خودشان را به بیزینس پروفایل تغییر داده اند فعال است. شما نیز می‌توانید به راحتی اکانت خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید. قبل ها ارتقا دادن اکانت به این ویژگی کمی سخت بود و باید یک اکانت در فیسبوک داشتید سپس آن اکانت را با اکانت اینستاگرام خود ست می‌کردید تا پیج تان به پروفایل بیزینس تبدیل می‌شد، اما حال به راحتی و تنها با چند لمس می‌توانید این ویژگی را در پیج خود فعال کنید.
استفاده از ربات اینستاگرام:
یکی از راه های مهم برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام بهره گیری از ربات اینستاگرام است. ربات های اینستاگرام بستر مناسبی هستند تا فعالیت هایی که منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام آن هم به صورت هدفمند می‌شود را برایتان فراهم کنند. در نظر بگیرید شما پیجی در اینستاگرام دارید و برای بالا بردن فالوور واقعی اینستاگرام تان فعالیت های متعددی در اینستا انجام می‌دهید، مانند ارسال کامنت های متعدد در زیر پست دیگر پیج ها یا فالو کردن پیج های مورد هدف خودتان که می‌خواهید به نوعی این مخاطب های هدف تان را به اکانت خود هدایت کنید یا فعالیت های دیگر همچون لایک کردن، ارسال پیام های دایرکتی، مشاهده استوری های دیگران و... که همه ی این فعالیت ها باعث خواهد شد تا فعالیت پیج شما به صورت کلی بالا رفته تا در پی آن نیز پیج شما بیشتر دیده شود و فالوورهای واقعی و هدفمند جذب پیج تان شود. یک ربات اینستاگرام نیز همه‌ی این فعالیت ها را انجام خواهد داد با چند تفاوت بزرگ. اول اینکه این فعالیت ها به صورت مستمر و 24 ساعته انجام می‌شود و دوم اینکه هدفمندی گسترده ای را برای شما فراهم می‌کند تا آنجایی که شما می‌توانید بازدید کننده ها و فالوور هایی که از طریق ربات اینستاگرام به پیج تان اضافه می‌شوند را از یک شهر خاص جذب کرده یا مرتبط با یک شغل خاص یا یک حرفه خاص را مورد هدف قرار دهید. داشتن یک پیج با فالوور مناسب:
در نظر بگیرید بازدید کننده ای پیج شما را مشاهده می‌کند. اولین موردی که پیج شما می‌تواند برای آن بیننده جذاب باشد داشتن فالوور های مناسب و بالای اکانت شما است. این موضوع زمانی اهمیت دار تر از قبل می‌شود که شما قصد فروش محصولات خود در اینستاگرام را داشته باشید. پس داشتن یک پیج با فالوور مناسب می‌تواند روند پیشرفت پیج را سرعت بخشیده و اعتماد اولیه برای بیننده را جلب کرده باشد. اگر اکانتی با فالوور بالا ندارید می‌توانید با خرید پیج اینستاگرام این امکان را نیز برای خود فراهم کنید. جمع بندی:
امروز ما راه های اصلی برای افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان نشان دادیم تا بتوانید با استفاده از این راه ها برای خودتان پیجی مناسب داشته باشید. همانطور که در بین گزینه های موجود به ربات اینستاگرام اشاره شد اگر می‌خواهید فالوور واقعی و هدفمند برای خود جذب کنید حتما از ربات های اینستاگرام استفاده کنید هم از لحاظ قیمت به صرفه تر بوده و هم اینکه بهره وری بالایی برایتان خواهد داشت. https://inbo.ir برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 09907337390

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/83626/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

ترفند عجیب گراز برای فرار از دست سگ‌های شکارچی!

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

کری ستاره بارسا برای رئال؛ با 200 درصد توان بازی می کنیم

رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود

واکنش بادامکی به استفاده از VAR در هفته‌های پایانی

بادامکی: اسماعیلی فر به هواداران لایک نشان داده

اوسمار فصل بعد هم روی نیمکت خواهد بود؟

سهرابیان: تا 10 روز آینده آماده هستم

کلوپ با آن کارش لیورپول را کشت

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد

انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید

کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا!

برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

واکنش معنادار وزیر روحانی درخصوص تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی‌قاعده در حجاب

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه

عراق از حملات امروز به اصفهان ابراز نگرانی کرد

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

خرس خانگی یک روس

استوری جدید و متفاوتی که منوچهر هادی منتشر کرد

چهره ها/ تغییر چهره «گلنار» سریال گیلدخت بعد از 3 سال

ببعی به زبان ترکی هم مسلطه!

چهره ها/ سلفی جالب نصرالله رادش و همسرش وایرال شد

رپ خوانی بحرانی برای سید جواد هاشمی

شیرین: تا وقتی بله نگفته بودیم، هیشکی قصد ازدواج نداشت حالا همه میخوان زن بگیرن!

وقتی ناراحتی از اینکه مخ زن خودت رو زدی

وقتی هیچی از هنر نقاشی نمیدونی

واکنش روزبه چشمی به سوال یکی از خبرنگاران درباره مشکلات باشگاه

گفت و گوی خبرنگاران با آرمین سهرابیان در پایان بازی استقلال و شمس آذر

گفت و گوی خبرنگاران با نصرالله خواجه‌گیری سرپرست استقلال در پایان بازی با شمس آذر

رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست

سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم

رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید

مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!

چشمی: بازی خیلی زیاد سخت شد

استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد