آریا جوان

آخرين مطالب

تحلیل و بررسی تمامی نکات فاش شده در اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame فناوری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - در این مقاله به بررسی و تحلیل صحنه به صحنه اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame می‌پردازیم و در آن از تمامی نکات مهمی که این تریلر فاش می‌کند، خواهیم گفت.

سرانجام پس از انتشار خبرها و شایعات فراوان، جمعه هفته گذشته اولین تریلر رسمی فیلم Avengers 4 (اونجرز 4) منتشر شد که علاوه بر نمایش اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار، از نام قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) نیز رونمایی کرد و این فیلم قرار است با نام Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) به روی پرده‌های سینما برود. با اینکه این تریلر حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این قسمت نبود و بیش از اینکه به سوالات طرفداران پاسخ دهد، سوال و نظریه ایجاد کرد، اما حاوی نکات بسیار زیاد و جالب بسیاری است که در این مقاله به بررسی صحنه به صحنه تریلر و بررسی این نکات خواهیم پرداخت. ادامه این مطلب پایان و بخش‌های مهمی از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War را فاش می‌کند
در اولین تریلر قسمت چهارم فیلم Avengers مشخص شد که نام این قسمت Avengers: Endgame است
اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame با نمایش تونی استارک با بازی رابرت داونی جوینور ، در یک سفینه فضایی شروع می‌شود که بدون لباس آیرون من و در حال ضبط یک پیام ویدیویی برای پپر پاتز با بازی گوئینت پالترو ، است و این تصویر قطعا پس از حوادث فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) جریان دارد. کلاه و صد البته لباس آیرون من در مبارزه با تانوس کاملا آسیب دیده و ظاهرا غیر قابل استفاده است و کلاه شکسته آیرون من نیز این موضوع را نشان می‌دهد. طبق صحبت‌های تونی، 4 روز است که آب و غذای او تمام شده و اکسیژن نیز فردا تمام می‌شود. این پیام در واقع وصیت‌نامه و خداحافظی تونی با پپر است که با او ازدواج کرده است.
اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame با نمایش تونی استارک و ضبط یک پیام ویدیویی آغاز می‌شود
همچنین سفینه‌ای که تونی ظاهرا با آن در فضا گم شده و به نظر نمی‌رسد که تنها باشد، متعلق به اعضای نگهبانان کهکشان است که در واقع تمامی اعضای آن به جز راکت راکون در پایان فیلم قبلی پس از بشکن تانوس پودر شدند و حال قابل پیش بینی است که استارک از آن برای بازگشت به زمین استفاده کند. با این حال، مشخص است که او در این سفینه تنها نیست و نبیولا با بازی کارن گیلان ، نیز در این سفینه احتمالا حضور خواهد داشت اما سوالی که اکنون مطرح است، این است که تونی و احتمالا نبیولا چگونه قرار است خود را از مرگ احتمالی نجات دهند؟ هرچند ممکن است آن‌ها به صورت اتفاقی به یک سیاره قابل سکونت یا حتی به زمین برسند، اما شاید جواب این سوال را در پایان فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) متوجه شویم. با این حال، شاید شاهد یک کمک غیر منتظره برای آیرون من باشیم.
پس از آن با تند شدن موسیقی تریلر لوگوی مارول استودیو نمایش داده می‌شود که همچنان شاهد نسخه دهمین سالگرد آن هستیم. در ادامه این لوگو در حال پودر شدن است که به پایان فیلم Infinity War اشاره دارد. در طول سال‌های اخیر شاهد نسخه‌های متفاوتd از لوگوی مارول استودیو در تریلرهای فیلم‌های دنیای سینمایی مارول بوده‌ایم و پودر شدن این لوگو در واقع اشاره‌ای به پایان دهمین سالگرد مارول و شروع دهه جدید دارد و در واقع ما وارد یازدهمین سال شروع به کار این مجموعه بسیار محبوب شده‌ایم.
شوری یکی از قربانیان جدید بشکن تانوس است
در ادامه زره تانوس را مشاهده می‌کنیم که به شکل یک مترسک گذاشته شده است و این تصویر قطعا طرفداران را به یاد کامیک این مجموعه خواهد انداخت و برای لحظاتی کوتاه نیز تانوس را در حال قدم زدن در مزرعه خود مشاهده می‌کنیم. این تصویر در واقع اشاره‌ای به پایان فیلم Avengers: Infinity War دارد که تانوس پس از شکست انتقام جویان و نگهبانان کهکشان و تکمیل دستکش خود و تحقق هدفش، حال بازنشست شده و به زندگی خود ادامه می‌دهد. با این حال، تفاوتی که در مقایسه با دنیای کامیک وجود دارد این است که در کامیک Infinity Gauntlet (دستکش بی‌نهایت) تانوس شکست خورد و سپس بازنشست شد، اما در دنیای سینمایی مارول او پیروز شد و حال خود را بازنشست کرده است و با اینکه او غم انگیزترین پایان دنیای سینمایی مارول را خلق کرد، اما قطعا پایانی باشکوه بود.
تانوس حضور کوتاهی در تریلر دارد
در صحنه‌ای که تانوس در حال قدم زدن در مزرعه خود بود، شاهد آن هستیم که دستکش او پس از بشکن سوخته و آسیب دیده است که در واقع این نشان می‌دهد این صحنه تنها لحظاتی پس از پایان فیلم Avengers: Infinity War جریان دارد، اما جزئیات بیشتری مشخص نیست و تنها می‌دانیم تانوس به سیاره ظاهرا بازسازی شده تایتان بازگشته است و تنها دستکش او در این تصویر دیده می‌شود و شاهد تصویر کاملی از تانوس در طول تریلر نیستیم. با این حال، تانوس سنگ‌ها و دستکش بی‌نهایت را در اختیار دارد و هنوز تهدید بزرگی برای دنیا به حساب می‌آید و طبق تصاویر مفهومی فاش شده، تانوس بار دیگر زره خود را بر تن می‌کند و ظاهرا دستکش او نیز تعمیر خواهد شد و از یک سلاح برای مبارزه با اعضای اونجرز نیز استفاده خواهد کرد.
با وجود مخالفت‌ها و تلاش ژنرال راس در گذشته، اعضای باقی مانده انتقام جویان در تاسیسات جدید اونجرز اقامت دارند و شاید یک نمای کلی از آن هستیم. برخی از طرفداران اعتقاد دارند که ساختمان‌ کمی تغییر کرده‌ و همچنین با دقت بیشتر شاهد تغییرات در پوشش گیاهی (احتمالا بخاطر بکشن تانوس) نسبت به فیلم Infinity War هستیم. با این حال، اگر طبق شایعات شاهد جهش زمانی 5 ساله بین دو قسمت باشیم، این تغییرات در شکل کلی ساختمان چندان نباید اتفاق عجیب و غیر منتظره باشد اما این موضوع هنوز تایید نشده و ما تنها یک نمای کلی از ساختمان اونجرز را در اختیار داریم.
در این تریلر شاهد غم و اندوه شخصیت‌های باقی مانده فیلم هستیم
در ادامه یک تصویر کمیاب و کمتر دیده شده در دنیای سینمایی مارول نمایش داده می‌شود. در این تصویر کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز ، را در حال گریه کردن مشاهده می‌کنیم که بسیار کم پیش آمده شاهد چنین صحنه‌ای باشیم. او ریش و سبیل خود را زده و همین موضوع ممکن است اشاره کند که این صحنه تنها چند روز پس از اتفاقات واکاندا جریان ندارد، اما در تصاویر دیگر بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون و بروس بنر با بازی مارک روفالو نیز ظاهر بسیار شکسته‌ای دارند و حال اعضای باقی مانده اونجرز باید خود را برای مقابله و شکست تانوس در فیلم End Game احیا کنند و پیش از اینکه آن‌ها بخواهند دنیا را دوباره نجات دهند، اول باید خود را از وضعیت آشفته‌ای که دارند نجات دهند.
50 درصد از جهان هستی که شامل گیاهان و جانوران نیز می‌شود، با بشکن تانوس نابود شده‌اند
طبق اطلاعات منتشر شده از پایان فیلم Avengers: Infinity War، بشکن تانوس شامل نابودی نیمی از جهان هستی از جمله گیاهان، حیوانات و حشرات نیز می‌شود و همین موضوع را بلک ویدیو در حال توضیح دادن به یک شخص نامشخص است که این شخص می‌تواند استیو راجرز یا ژنرال راس یا هر شخصیت دیگری باشد که فعلا هویت آن مشخص نیست، اما احتمال اینکه ژنرال راس باشد بیش از هر شخص دیگری می‌دانیم. این موضوع بدان معنا است که هیچ جانداری از بشکن تانوس در امان نبوده و شاید این سوال مهم باشد که بپرسیم آیا این اتفاق باعث می‌شود که مشکلات کشورهای جهان سوم حل شود و منابع آن‌ها در اختیار همه قرار بگیرد و باعث ریشه کن شدن فقر شود؟ برای جواب این سوال باید تا اکران فیلم صبر کرد.
ظاهرا ام‌باکو پادشاه جدید واکاندا است
در ادامه متوجه می‌شویم که شخصیت شوری قرار نیست در فیلم Avengers: Endgame جای برادرش را بگیرد و او با بشکن تانوس پودر و محو شده و در تریلر به‌عنوان فرده مرده/گمشده تایید و یاد شده است. همچنین در این تصویر شخصیت‌های دیگری مثل پیتر پارکر و اسکات لنگ با بازی پل راد نیز حضور دارند که در حال حاضر می‌دانیم اسکات لنگ در پایان فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) در دنیای کوانتوم گیر افتاده است. همچنین با توجه به مرگ تی‌چالا و شوری، به نظر می‌رسد که ام‌باکو بدون هیج رقیب سر سختی پادشاه جدید واکاندا است و حال باید دید این موضوع چه تاثیری در اتفاقات این قسمت خواهد گذاشت.
پس از آن ثور با بازی کریس همسورث را برای لحظاتی کوتاه مشاهده می‌کنیم که لباس معمولی را بر تن کرده و بسیار ناراحت، عزادار و احتمالا عصبانی است. به نظر می‌رسد که او در واقع خود را برای اتفاقی که می‌توانست جلوی آن را بگیرد، سرزنش می‌کند و اکنون در زمین و در مقر اونجرز در کنار دیگر اعضای باقی مانده انتقام جویان به زندگی خود ادامه می‌دهد. با این حال، می‌دانیم که طبق تصاویر مفهومی فاش شده، ثور بار دیگر لباس خود را بر تن خواهد کرد که این شاید برای آخرین بار باشد.
کارن گیلان پیش از این گفته بود که نبیولا یک متحد غیر منتظره در فیلم Avengers: Infinity War پیدا می‌کند و احتمالا منظور او تونی استارک بوده است. در تصویر کوتاهی که از نبیولا پخش می‌شود،‌ او در کنار یک شخص نامشخص قرار دارد که قابل انتظار است طبق تصویر سفینه فضایی، این شخص تونی استارک باشد. در واقع منطقی است که او به‌همراه استارک سیاره تایتان را به مقصد زمین ترک کرده باشد و حال در فضا بدون آذوقه، سوخت و اکسیژن گرفتار شده‌اند و شاید هر دو آن‌ها برای مرگ در فضا آماده می‌شوند. با این حال، باید دید که آن‌ها برای خروج از این بحران با یکدیگر همکاری خواهند کرد یا منتظر یک معجزه خواهند ماند.
در اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame شاهد رونمایی کامل از شخصیت رونین هستیم که یاکوزاها را سلاخی کرده است
در ادامه شاهد بازگشت هاوک آی با بازی جرمی رنر هستیم که به شخصیت رونین تبدیل شده است. هرچند که مشخص نیست این صحنه در کشور ژاپن است یا یک محله ژاپنی نشین، اما چیزی که مشخص است او گروهی از یاکوزاها را سلاخی کرده است و پس از تمیز کردن خون روی شمشیر خود کلاهش را بر می‌دارد و شاهد ظاهر متفاوت او هستیم که ظاهرا پس از مدت‌ها با بلک ویدو در این مکان دیدار می‌کند و به نظر می‌رسد ناتاشا از کاری که کلینت در اینجا انجام داده شوکه شده است. قابل انتظار است که کلینت بارتون که پس از پیمان سوکوویا و حوادث فیلم Captain America: Civil War در حبس خانگی بوده، زن و بچه‌های خود یا حداقل بخشی از آن‌ها را در پایان اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War از دست داده باشد.
در این تریلر شاهد بازگشت لباس مخفی کاری کاپیتان آمریکا نیز هستیم
همچنین علاوه بر خون سانسور شده روی شمشیر رونین که این موضوع را در تریلرهای بسیاری مشاهده کرده بودیم، اگر کمی دقت کنید هیرویوکی سانادا نیز در صحنه حضور دارد و او ظاهرا یکی از قربانیان رونین در فیلم Avengers: Endgame خواهد بود. هرچند برخی اعتقاد دارند که ممکن است این یاکوزاها در واقع از نژاد فضایی اسکرال باشند که فعلا نمی‌توان در این مورد نظر قطعی داد. علاوه بر این، ظاهرا هدف ناتاشا از این ملاقات متقاعد کردن کلینت برای بازگشت به اونجرز است. در طول این صحنه‌ها صدای راجرز نیز شنیده می‌شود که اعلام می‌کند در طول این اتفاقات همه ما چیزهایی مثل دوستان، خانواده و حتی بخشی از خود را از دست داده‌ایم که این موضوع می‌تواند اشاره‌ای به تغییرات رفتاری برخی از شخصیت‌ها در فیلم Avengers: Endgame نیز داشته باشد و ممکن است راجرز این سخنرانی را پیش از شروع آخرین ماجراجویی اونجرز بگوید.
آیا قطب نمای قدیمی استیو راجرز به ملاقت دوباره او با پگی کارتر اشاره می‌کند؟
همچنین در طول تریلر شاهد حفظ موی بلوند بلک ویدو هستیم و ظاهرا قرار نیست شاهد بازگشت رنگ موی قرمز و کلاسیک این شخصیت در طول اتفاقات فیلم Avengers: Endgame باشیم. اینکه این تصاویر در طول تریلر برای پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War است یا ماه‌ها و 5 سال پس از اتفاقات آن معلوم نیست و فقط مشخص است که سازندگان فیلم سعی در حفظ ظاهر بلک ویدو کرده‌اند و رنگ مو‌های وی نسبت به قسمت قبلی کمی تیره‌تر به نظر می‌رسد و البته در صحنه رونین ظاهرا کمی نیز کوتاه‌تر شده است، اما در تصاویر فیلمبرداری دوباره فیلم شاهد بازگشت ناتاشا با موهای قرمز رنگ بودیم که باید دید آیا در طول فیلم شاهد تغییر آن هستیم یا این تصاویر بخشی از اتفاقات سفر در زمان یا بازسازی تصاویر فیلم است.
در پایان تریلر اسکات لنگ پس از خروج از دنیای کوانتوم در مقابل در ورودی ساختمان اونجرز دیده می‌شود
پیش از این تصایور مفهومی و تبلیغاتی منتشر شده بود که در آن کاپیتان آمریکا بار دیگر لباس معروف خود را که ظاهرش این‌بار بسیار به نسخه کامیک آن شباهت داشت، بر تن کرده است اما در تریلر شاهد یک اتفاق غیر منتظره هستیم. در این تریلر کاپیتان آمریکا را با لباس مخفی کاری و صد البته محبوبی که در فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر) بر تن کرده بود، مشاهده می‌کنیم و مشخص نیست که این لباس را او موقتا بر تن کرده یا قرار است لباس اصلی او در اتفاقات این قسمت باشد. علاوه بر لباس، بسیاری از طرفداران در انتظار بازگشت سپر کلاسیک این شخصیت نیز هستند که فعلا در این تریلر خبری از آن نبود.
کاپیتان مارول غایب بزرگ اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame است
یکی از جالب‌ترین صحنه‌های اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame قطعا نمایش قطب نمای قدیمی استیو راجرز بود که عکس پگی کارتر، اولین عشق استیو راجرز نیز در آن دیده می‌شود. این را که چرا استیو راجرز در حال تماشای عکس پگی کارتر است و به چه دلیل قطب نما را در دست دارد نمی‌دانیم، اما شاید نظریه سفر در زمان در این تصاویر به نوعی تایید شود. پیش از این هایلی اتول تصویری از حضور در پشت صحنه این قسمت منتشر کرده بود و حال باید دید که آیا باید شاهد سفر در زمان و ملاقات دوباره این دو شخصیت باشیم یا اینکه اتفاقات دیگری قرار است رخ دهد.
مارول استودیو می‌داند که چگونه طرفدارانش را هیجان زده کند حتی با اینکه هیچ تصویری از مبارزات فیلم نشان ندهد. در صحنه پیش از نمایش لوگوی فیلم، شاهد صحبت راجرز با ناتاشا در مورد برنامه احتمالی آن‌ها است که بلک ویدیو به او می‌گوید که این جواب می‌دهد و راجرز نیز در پاسخ می‌گوید که می‌دونم این قرار است جواب دهد. هنوز نمی‌دانیم که آن‌ها در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند و شاید شروع برنامه آن‌ها برای بازگشت اعضای باقی مانده اونجرز باشد یا شاید هم آن‌ها به دنبال استارک از فضا هستند. با این حال، صحبت فعلی آن‌ها چندان شفاف و روشن نیست و برنامه آن‌ها بسیار مبهم به نظر می‌رسد.
در پایان اولین تریلر قسمت چهارم فیلم Avengers سرانجام از نام رسمی این فیلم رونمایی شد. با اینکه پیش از این نام این فیلم فاش شده بود ، اما مشخص شد که این فیلم قرار نیست با نام‌هایی مثل Annihilation یا Infinity Gauntlet منتشر شود. همچنین به نظر می‌رسد که بر خلاف گفته برادران روسو، نام این قسمت در دیالوگ‌های فیلم Avengers: Infinity War وجود داشته است و در واقع دکتر استرنج زمانی که سنگ زمان را به تانوس می‌دهد به استارک می‌گوید، اما شاید جالب است بدانید که در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) استارک نیز دارای دیالوگ End Game بوده است. به کلمه End Game حداقل بیش از یک بار در دنیای سینمایی مارول اشاره شده است
پس در واقع حرف برادران روسو نیز چندان اشتباه نبوده است و نام فیلم ارتباطی به دیالوگ درون فیلم نداشته است و در واقع می‌تواند اشاره‌ای به پایان اتفاقات دو قسمت، پایان کار اعضای اصلی اونجرز و همچنین پایان سه فاز اول دنیای سینمایی مارول و شروع یک دهه جدید که لوگوی ابتدایی مارول استودیو نیز آن را نشان می‌داد، داشته باشد و به نظر می‌رسد که بهترین انتخاب ممکن برای نام این قسمت بوده است. همچنین اگر کمی بیشتر دقت کنید، سنگ‌هایی نیز به هم متصل می‌شود که این موضوع می‌تواند به اتحاد دوباره کاپیتان آمریکا با آیرون من و دیگر اعضای انتقام جویان اشاره کند و حتی شاید به نوعی به بازگشت کسانی که با بشکن تانوس نابود شده بودند نیز اشاره داشته باشد.
در این تریلر مشخص نمی‌شود که چگونه اسکات لنگ از دنیای کوانتوم فرار کرده است
و صحنه پایانی تریلر با بازگشت اسکات لنگ از دنیای کوانتوم همراه است. درست است او به نوعی از این دنیا فرار کرده و نمی‌دانیم که او چگونه بازگشته است و اکنون جلوی در مقر اونجرز ایستاده است و استیو و ناتاشا نیز از دیدن دوباره او متعجب شده‌اند، اما تصویر نمایش داده شده از دوربین نشان می‌دهد که تصویری آرشیوی است و شاید به همین دلیل استیو با تعجب از ناتاشا می‌پرسد که این پیام، آیا یک پیام قدیمی است یا خیر. هرچند شاید این یکی از شیطنت‌های مارول باشد، اما می‌تواند احتمال سفر در زمان را قوت ببخشد که در نهایت در طول تریلر نیز این موضوع تایید نشده است و تنها می‌دانیم که ونی که اسکات با آن به این مکان آمده، همان ونی است که دستگاه پورتال به دنیای کوانتوم در پایان فیلم Ant-Man and the Wasp در آن قرار داشت و هرچند شاید این ون نیز توسط مارول به این تصویر اضافه شده باشد و فعلا تنها می‌دانیم که اسکات لنگ از دنیای کوانتوم به نحوی بازگشته است. با این حال، شاید غایب بزرگ این تریلر شخصیت کاپیتان مارول باشد که بسیاری انتظار حضور او را در این تریلر داشتند که باید در تریلر و تصاویر بعدی شاهد حضورش باشیم. فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ 26 آوریل 2019 (6 اردیبهشت 1398) برنامه‌ریزی شده است.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/84133/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

گل اول آاس رم به میلان توسط مانچینی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی