آریا جوان

آخرين مطالب

دکتر سلطانی فر در جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزش ی:

شهید تندگویان اولین آزاده، ایثارگر و اولین شهید دولت در جنگ تحمیلی است / بازنشستگان، از خانواده ورزش بودند، هستند و خواهند بود ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان با تقدیر خدمات شهید محمدجواد تندگویان گفت: باید با کارهای موثر فرهنگی تلاش های این شهدای عزیز را به عنوان قهرمانان طلایی ترین دوران تاریخ سیاسی ایران که هشت سال دفاع مقدس است به نسل های بعدی منتقل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی‌فر در جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزش ی ضمن گرامیداشت سالروز خاکسپاری شهید بزرگوار محمدجواد تندگویان گفت: از این شهید بزرگوار بسیار خوانده و شنیده ایم. ایشان اولین آزاده یا ایثارگر شهید و یا اولین شهید دولت در جنگ تحمیلی می تواند لقب بگیرد .
وی افزود : هیچ کس گمان نمی‌کرد در شرایط سختی که دشمن اوایل جنگ تحمیلی وارد کشور شده بود و قسمت زیادی از خاک کشور را تصرف کرده بود و در همان ایام، مناطقی بود که نمی توانستیم تشخیص بدهیم موقعیت دشمن چگونه است، وزیر نفت و یکی از معاونانش برای نحوه خدمت به مردم به آن مناطق بروند، به اسارت دشمن درآیند، تحت شدیدترین شکنجه ها قرار بگیرند و به شهادت برسند .
وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد : سالها باید راجع به این شهدا گفت و شنید نوشت، فیلم ساخت و کارهای فرهنگی کرد تا تلاش های این شهدای عزیز را به عنوان قهرمانان طلایی ترین دوران تاریخ سیاسی ایران که هشت سال دفاع مقدس است به نسل های بعدی منتقل کنیم .
او اضافه کرد : به این بهانه از فرزند بزرگ شهید محمد جواد تندگویان که همکار ما هستند و انصافاً از زمان حضورش در سمت معاون ساماندهی امور جوانان بی سر و صدا و با صبر و حوصله و آرامش قدمهای بزرگی را برداشتند تقدیر می کنیم .
دکتر سلطانی فر گفت : گره های مربوط به هویت بخشی سمن ها و ماهیت حقوقی آنها که حدود 15 سال مورد مناقشه با وزارت کشور بود با پیگیری‌های آقای محمد مهدی تندگویان و هماهنگی هایی که ما با وزیر محترم کشور انجام دادیم حل شد که از این بابت تشکر می‌کنم .
او افزود : محمد مهدی تندگویان همچنین در عرصه گسترش خانه های جوان، وام ازدواج، گسترش دفاتر مشاوره و برگزاری هزاران کلاس و کارگاه آموزشی برای توانمندسازی سمن ها قدمهای اساسی را برداشته و مایه افتخار است که فرزند این شهید بزرگوار با این توانمندی در کنار مجموعه وزارت ورزش و جوانان است. از تمام زحمات ایشان تشکر می‌کنم و در ادامه راه برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم .
وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز همچنین از روسای فدراسیون های بازنشسته که با روی باز، داوطلبانه و با احترام به قانون بازنشستگان، استعفا دادند تقدیر خواهیم کرد .
وی افزود :برخلاف جهت سازی ها و فضاسازی‌های ناسالمی که درخصوص بازنشستگان عزیز پیش آمد و در حق این عزیزان جفا شد، این عزیزان به خاطر توانمندی و تجربه و احاطه و مسائل مدیریتی و تخصصی که داشتند مجددا به عرصه فعالیت برگشته بودند .
دکتر سلطانی فر یاداور شد : از تجربه این افراد که ارزشمند ترین و قابل احترام ترین افراد هستند و جوانی شان را در مراحل مختلف کشور در سختیها، تحریم‌ها و بحرانها گذاشتند استفاده شد و در حقیقت آنها به کشور خدمت کردند .
وی گفت : آنها بعد از بازنشستگی به جای استراحت دوباره به نظامی که اعتقاد داشتند کمک کردند و موثر بودند و حالا قانونی بوده که لازم الاجرا بود و سفت و سخت گرفته شد و ما هم مجبور به تمکین آن بودیم .
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد : صمیمانه از تلاشهای بازنشستگان عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم و می گویم جامعه ورزش از تجربه و تخصص بازنشستگان به گونه های مختلف استفاده خواهد کرد تا در خدمت ورزش ، مردم و نظام ما قرار بگیرند .
او اضافه کرد: امروز با اهدای لوح از گوشه ای از زحمات آنها تقدیر می‌کنیم و می‌گوییم که شما جزو خانواده ورزش بودید، هستید و خواهید بود .
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش به خدمات مرحوم بهرام شفیع اشاره کرد و افزود: مرحوم بهرام شفیع را از سالهای دور که جوانی پرتلاش بود می شناختم. او با همت خود و محدودیت‌هایی که آن زمان وجود داشت رویدادهای ورزش ی را به تصویر می‌کشید و همچنین سال‌ها در یکی از فدراسیون‌های ما فعالیت می کرد .
او توضیح داد : در همان روزهای بدو ورود به وزارت ورزش و جوانان ملاقاتی با بهرام شفیع داشتم که این ملاقات از فضای ورزش ی تبدیل به معنوی شد .
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت : بهرام شفیع تعریف می‌کرد که من یک بار آن دنیا را دیده ام و می دانم چه خبر است. دل به چیزی نبسته ام و می خواهم به ورزش کشور خدمت کنم.
او گفت: بعدها که مجددا انتخابات فدراسیون پیش آمد بهرام شفیع پیش من آمد و گفت هر نکته‌ای وجود دارد و اگر نظری است که کنار بروم بگویید که عمل کنم و من با جدیت خواستم که باشد و خدمت کند که خوشبختانه در انتخابات رای آورد . اما متاسفانه بر اثر بیماری از دنیا رفت ولی یاد و خاطره او همیشه زنده است و سالها هیچکس در برنامه های تلویزیونی بهرام شفیع را فراموش نخواهد کرد .
دکتر سلطانی فر با تقدیر از فرزند مرحوم بهرام شفیع گفت: امیدوارم شاگردان این مرحوم در مسیر صداقت و پاکی که او تلاش می کرد قدم بردارند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/86800/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

ترفند عجیب گراز برای فرار از دست سگ‌های شکارچی!

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

کری ستاره بارسا برای رئال؛ با 200 درصد توان بازی می کنیم

رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود

واکنش بادامکی به استفاده از VAR در هفته‌های پایانی

بادامکی: اسماعیلی فر به هواداران لایک نشان داده

اوسمار فصل بعد هم روی نیمکت خواهد بود؟

سهرابیان: تا 10 روز آینده آماده هستم

کلوپ با آن کارش لیورپول را کشت

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد

انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید

کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا!

برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

واکنش معنادار وزیر روحانی درخصوص تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی‌قاعده در حجاب

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه

عراق از حملات امروز به اصفهان ابراز نگرانی کرد

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

خرس خانگی یک روس

استوری جدید و متفاوتی که منوچهر هادی منتشر کرد

چهره ها/ تغییر چهره «گلنار» سریال گیلدخت بعد از 3 سال

ببعی به زبان ترکی هم مسلطه!

چهره ها/ سلفی جالب نصرالله رادش و همسرش وایرال شد

رپ خوانی بحرانی برای سید جواد هاشمی

شیرین: تا وقتی بله نگفته بودیم، هیشکی قصد ازدواج نداشت حالا همه میخوان زن بگیرن!

وقتی ناراحتی از اینکه مخ زن خودت رو زدی

وقتی هیچی از هنر نقاشی نمیدونی

واکنش روزبه چشمی به سوال یکی از خبرنگاران درباره مشکلات باشگاه

گفت و گوی خبرنگاران با آرمین سهرابیان در پایان بازی استقلال و شمس آذر

گفت و گوی خبرنگاران با نصرالله خواجه‌گیری سرپرست استقلال در پایان بازی با شمس آذر

رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست

سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم

رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید

مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!

چشمی: بازی خیلی زیاد سخت شد

استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد