آریا جوان

آخرين مطالب

ششمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان با محوریت گفتگوی بی واسطه جوانان و مسئولان ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - گفتگوی بی واسطه جوانان و مسئولان استان قزوین در قالب ششمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین با حضور تشکل‌های مردمی، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل ورزش و جوانان استان؛فرمانداران و اصحاب رسانه و جراید در استانداری قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین؛گفتگوی بی واسطه جوانان و مسئولان استان قزوین در قالب ششمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین با حضور تشکل‌های مردمی، مهندس زاهدی استاندارقزوین،دکتر داود محمدی؛خانم مهندس زرآبادی و حاج بهمن طاهرخانی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی،علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان؛فرمانداران و اصحاب رسانه و جراید در استانداری قزوین برگزار شد.در ابتدای این نشست؛علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از نگاه و توجه ارزشمند استاندار محترم و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به حوزه مهم ورزش و جوانان،افزود: نسل جوان به عنوان نیروی فعال و متحرک، پرتلاش و با احساس میتواند نقش خوبی در پیشرفت بیش از پیش جامعه داشته باشد. وی ادامه داد:استان قزوین از استانهای پیشرو در توسعه و افزایش سازمان های مردم نهاد در کشور می باشد که این مهم نشاندهنده نگاه جدی استان به حوزه مهم جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی جوانان در عرصه های مختلف می باشد.
در ادامه؛عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست گفتگوی بی واسطه جوانان و مسئولان استان گفت: جوانان نکات خوبی را مطرح کردند که بیشترین دغدغه آن‌ها موضوع اشتغال ، وام ازدواج، انتصاب‌ها و بودجه استان و استفاده از جوانان در مسئولیت‌ها بود که پاسخ به آن‌ها نیازمند جلسات بیشتری است.
زاهدی افزود: اگر از آمار اشتغال صحبتی می‌شود بر اساس لیست ب یمه تامین اجتماعی است البته واحد‌هایی داریم که تعدیل نیرو داشته اند که باید در گزارش‌ها مورد توجه قرار گیرد.
زاهدی یادآورشد: در موضوع تولید یکی از مشکلات فرسودگی تجهیزات کارخانه هاست که هر چقدر وام می‌دهیم درست نمی‌شود.
وی اضافه کرد: در این میان چند واحد هم چالش مدیریت و برخی واحد‌ها مشکل حقوقی دارند، اما روند اشتغال در استان مثبت است.
زاهدی در باره علت جایگاه نامناسب بودجه استان گفت: بودجه بیش از 20 شاخص دارد و یک تیم کارشناسی آن را تعیین می‌کند هر چند زیربنا و چارچوب اولیه بودجه استان ضعیف بوده و امروز هم افزایش آن مستلزم این است که از اعتبارات دیگر استان‌ها کم شود که منطق و شدنی نیست.
استاندار یادآورشد: باید همه به فکر منافع ملی باشیم و طرح ملی گفتگوی مطرح شده را با حضور جوانان پر رنگ کنیم و در استان هم باید جریانات سیاسی خودشان با هم گفتگو کنند و دولت را وارد نکنند.
وی یادآورشد: گاهی رقابت سیاسی به منازعات سیاسی تبدیل می‌شود البته تحزب به معنای واقعی نداریم، ولی لازم است رقابت‌ها را احزاب هدایت کنند تا به نزاع شخصی و انتخاباتی تبدیل نشود.
زاهدی در خصوص استفاده از جوانان گفت: در انتصابات استان سن افراد کمتر شده و در قانون منع بکارگیری بازنشستگان قرار نبود کسی استخدام شود و قرار شد از همان دستگاه استفاده و جایگزین شود البته کمی محدودیت داریم، ولی در وزارت کشور 15 درصد مدیران باید از بیرون باشد که در حال حاضر بیشتر از 20 درصد است.وی اضافه کرد: کادر سازی در کشور ضعیف است و از ابتدای انقلاب تاکنون نتوانستیم نیرو‌های خوبی برای مدیریت کشور تربیت کنیم تا مسئولیت‌ها را با آرامش به آن‌ها بسپاریم.زاهدی درباره همکاری نکردن مدیران با سمن‌ها اظهارداشت: هر اداره‌ای که با سمن‌ها تعامل ندارد اعلام کنید تا دستور لازم صادر شود تا این تعامل بیشتر شود.وی درباره سخت گیری مالی در مورد تشکل‌ها اظهارداشت: سمن‌ها همچنان مشکلات اعتباری و ساختاری دارند، اما سخت گیری اولیه به نفع شماست.زاهدی بیان کرد: در یک جامعه سیاست زده مردم آسیب می‌بینند و، چون ثبات مدیریتی نداریم دچار چالش‌هایی هستیم، اما در انتصاب‌ها باور داریم آنکه بهتر می‌تواند کار کند باید مدیر شود.وی در خصوص فعالیت فرهنگی شورای شهر قزوین و کمبود فضای ورزشی در شهر آوج گفت: شورای اسلامی شهر قزون در حوزه‌های دینی و فرهنگی فعالیت خوبی دارد ودر زمینه فضای ورزش در آوج چهار پروژه از جمله سالن ورزشی رزمی، چمن مصنوعی در دست اجراست که بزودی افتتاح خواهد شد.
سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گریزی به بودجه و عملکرد مجلس زد و گفت: مساحت و جمعیت دو شاخصه مهم در توزیع اعتبارات استانی است.
وی افزود: درباره عملکرد مجلس و بودجه این آمادگی وجود دارد که در جلسه‌ای ویژه‌تر با جوانان نخبه استان عملکرد بودجه استان را تشریح کرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک درمجلس شورای اسلامی درباره تفکیک سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش و جوانان هم گفت:: دراین خصوص تصمیم گیرنده دولت و تصویب کننده مجلس است.
داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک درمجلس شورای اسلامی هم درباره بودجه استان گفت:: درسنوات قبل هم بودجه استان در رده‌های سی ام بود و با تلاش و پیگیری این رتبه به ٢٧ ارتقا یافت.
محمدی گفت: انتقال آب از طالقان به استان قزوین، راه آهن قزوین به رشت و طرح شتابگر ملی که زمینه اشتغال ٧ هزار نخبه را فراهم کرده با تلاش‌های نمایندگان مجلس رقم خورده است.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/88596/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

میزو با گوشی «21 نوت» به بازار موبایل برمی‌گردد

مایکروسافت با همکاری متا، نسخه ایکس باکس هدست کوئست را می‌سازد

شتر‌ها در محوطه کاخ وینسنس فرانسه

خیاط زبردست طبیعت

دریاچه‌ زیبای بَرم اَلوان در شهرستان بهمئی

تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ 3»

سختی‌های کار «سلطان و شبان» که کمتر شنیدید

یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا

ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏

جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد

گلایه خسرو حیدری از علی دایی

حسین وفایی، به مکان مقدس ما توهین کردی!

سیوهای بی نظیر دروازه بانان لالیگا با پا!

تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا

خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها

توصیه به لیورپول؛ مورینیو دوای درد شماست!‏

لحظه ورود نیمار به ورزشگاه کینگدام آرنا برای تماشای دیدار الهلال و العین

به نظرتون بچه سیر شده یا نه؟

اگه همسرت باهات درد و دل کرد، اینو بهش نگو

از این ترفندهای خلاقیتی که حسابی به کارت میاد!

با این رفتار، همیشه از جاری هات سرتر و جلوتری

عصر ایران: احضار پریسا صالحی برای اجرای حکم حبس

روایتی از همکاری‌های اطلاعاتی مجاهدین با ارتش صدام

گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً در 7 رنگ مختلف عرضه می‌شود

آرامگاه چوپان‌آتا در شهر زیبای کلاله

جدال دیدنی سگ ها با پلنگ برفی

مزارع معروف لاله ها در هلند

ماجرای تفنگدار آمریکایی؛ از تلاش برای منفجر کردن مسجد تا مسلمان شدن!

سخن بزرگان/ بی توجهی به فقرا جرم بزرگی است

ویدئویی جدید از بنیامین بهادری که ترند شد!

تغییر در قوانین جوایز «اسکار»

«مست عشق» نیامده حدود 2 میلیارد فروخت

«زیرخاکی» و «مردان آهنین» پربیننده‌ترین‌های آخر فروردین

توضیحات اسبقیان درباره اداره‌ی استقلال و پرسپولیس

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

واکنش خسرو حیدری به بازی دفاعی استقلال نکونام

ادعای خسرو؛ خیلی از مسئولین پرسپولیسی هستند

ساپینتو اگر می‌ماند، امسال با اختلاف قهرمان می‌شدیم

تشکر ستاره اینتر از عمو تیری؛ بهترین عموی دنیا!‏

پرسپولیس بازیکن خاطی‌اش را جریمه می‌کند؟

برف‌روبی توسط اولتراها!

روایت اپراتور اورژانس از تماس زنی که خبر نداشت 9 ماهه باردار است

بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد

انرژی هسته‌ای ارزش تحمل این همه فشار را دارد؟

رئیس‌جمهور: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دو طرف سریع‌تر اجرایی شود

پس لرزه‌های حمله ایران؛ استعفای مقام ارشد اطلاعاتی ارتش اسرائیل

عملکرد برخی از پردازنده‌های اینتل یک‌شبه 9 درصد افت کرد

سرقت اطلاعات بیماران یک شرکت آمریکایی توسط هکرها