آریا جوان

آخرين مطالب

وزارت نفت

رشد اقتصادی بخش نفت و گاز پاییز امسال به ۲۱.۸ درصد رسید

آریا جوان - رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به انتشار آمار رشد اقتصادی ۵.۱ درصدی در فصل پاییز گفت: در فصل پاییز رشد اقتصادی بدون نفت ۲.۵ درصد و رشد اقتصادی بخش نفت و گاز ۲۱.۸ درصد بوده است.

نقش تعیین‌کننده دستگاه‌های مرتبط از جمله وزارت نفت در بازگشت اموال بابک زنجانی

آریا جوان - رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: اقدام جهادی بانک‌ مرکزی، وزارت نفت، اطلاعات سپاه و اهتمام قوه قضائیه در بازگشت اموال بابک زنجانی نقشی تعیین‌کننده‌ داشت.

افزایش ۱۰۴ درصدی رشد اقتصادی کشور با درخشش صنعت نفت

آریا جوان - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رشد اقتصادی با نفت در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵.۱ درصد مثبت بود که بخش نفت (سهم ۲.۶ درصدی نفت) با فرصت‌هایی که برایش ایجاد شده است رشد بالایی را پشت سر می‌گذارد.

قیمت نفت برنت بالای ۸۲ دلار تثبیت شد

آریا جوان - ارزیابی سرمایه‌گذاران از حمله‌های دریای سرخ و چشم‌انداز کاهش نرخ بهره در آمریکا قیمت‌های نفت را افزایش داد.

گام ارزشمند جوانان پتروشیمی شیراز در مسیر خودکفایی صنعت پتروشیمی

آریا جوان - مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز با اشاره به طراحی و اختراع دستگاه اندازه‌گیری سرعت ماشین‌های دوار و دستگاه جرقه‌زنی و جایگزینی آن با دستگاه لرزش سنجش و فرکانس‌متر در این شرکت، به نقش بی‌بدیل جوانان ایرانی در تحقق اهداف شرکت و تبدیل شدن آن به قطب خلاقیت و نوآوری در صنعت پتروشیمی کشور اشاره کرد.

امضای اسناد همکاری در زمینه توزیع زیرساخت‌های زنجیره سوخت

آریا جوان - شانا _ گروه فیلم: آیین امضای دو تفاهم‌نامه و یک توافق‌نامه در زمینه توسعه زیرساخت‌های زنجیره توزیع سوخت در کشور و سامانه هوشمند سوخت صبح امروز (سه‌شنبه، یکم اسفندماه) با حضور جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی و جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد.

اجرای ناقص سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی؛ چالش امروز صنعت نفت

آریا جوان - رئیس امور حقوقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: اجرای ناقص سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و فرآیندهای خصوصی‌سازی طی سال‌های اخیر در صنعت نفت تبدیل به چالش‌های جدی برای این صنعت شده است.

حرکت به سمت توسعه میدان‌های جدید در نفت مناطق مرکزی

آریا جوان - مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: این شرکت کارنامه‌ای موفق در تولید نفت و گاز و ذخیره‌سازی گاز طبیعی دارد، با این همه مسیر و چشم‌انداز آینده حرکت به سمت توسعه میدان‌های جدید است.

تعمیرات شناورهای مختلف با تکیه بر توان متخصصان ایرانی انجام می‌شود

آریا جوان - مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی اظهار کرد: تعمیرات شناورهای مختلف در کشور به شکل بومی و با تکیه بر توان داخلی انجام می‌شود و این موضوع برای شرکت تأسیسات دریایی و صنایع نفت و گاز مسرت‌بخش است.

پالایشگاه گاز ایلام نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی گرفت

آریا جوان - پالایشگاه گاز ایلام در جشنواره استانی اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های کشور، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، نشان درجه یک گرفت.

هفدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه در تهران برگزار می‌شود

آریا جوان - هفدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه با حضور وزیر نفت و معاون نخست‌وزیر فدراسیون روسیه به عنوان رؤسای این کمیسیون، اسفندماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

حرکت رو به‌ جلو صنعت پالایش در بهره‌گیری از توان دانش‌بنیان‌ها در عرصه سوخت‌رسانی

آریا جوان - سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت نزدیک به ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور، حرکت شرکت ملی پالایش و پخش را در استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای رفع چالش‌های عرضه سوخت مثبت و رو به‌ جلو ارزیابی کرد.

توزیع کارت آزاد در جایگاه‌های سوخت برای سوخت‌رسانی مطلوب نوروزی/ پیش‌بینی افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین در سفرهای نوروز

آریا جوان - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد به‌اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مصرف بنزین روزانه کشور در این ایام ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یابد.

۷۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه صنایع پالایشی/ لزوم مشارکت دولتی‌ها و خصوصی‌ها برای تسریع طرح‌های پالایشی

آریا جوان - مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد دلاری برای توسعه صنایع پالایشی خبر داد و گفت: امیدواریم با ایجاد مشارکت بین بخش‌های دولتی و خصوصی، اجرای طرح‌های توسعه‌ای و تأمین منابع مالی این طرح‌ها و روند داخلی‌سازی تجهیزات صنایع پالایشی تسریع شود.

افزایش تولید بیش از ۳۰ هزار بشکه‌ای نفت در گچساران محقق شد

آریا جوان - مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به اقدام‌های فنی و عملیاتی در این شرکت اظهار کرد: بی‌شک همت، تلاش و روحیه جهادی کارکنان سبب افزایش ۱۲ برابری تولید نفت و افزایش بیش از ۳۰ هزار بشکه‌ای نفت در دولت سیزدهم شده است.

محدودیت‌های حقوقی مانع تحقق رشد اقتصادی در صنعت نفت است

آریا جوان - مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه نقش صنعت نفت در اقتصاد ایران بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: اگر بخواهیم کشور به رشد اقتصادی ۸ درصدی پیش‌بینی‌شده در برنامه هفتم توسعه دست یابد، باید محدودیت‌های حقوقی از پیش روی صنعت نفت برداشته شود تا مدیران بتوانند با تصمیم‌گیری‌های شجاعانه به اهداف خود و کشور در این صنعت عظیم دست یابند.

لزوم حمایت حقوقی مؤثر دولت از مدیران شرکت‌های نفتی

آریا جوان - مدیرکل امور حقوقی و قراردادهای وزارت نفت گفت: همسو با تصمیم‌های اجرایی و تلاش برای تدوین فرآیند خاص رسیدگی به پرونده‌های مربوطه، حمایت حقوقی مؤثر دولت از مدیران شرکت‌های نفتی ضرورت دارد.

بهره‌برداری از ۱۰۲ پروژه با اتکا به توان علمی و نگاه خلاقانه

آریا جوان - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نگاه خلاقانه و علمی را چراغ راه پیشرفت در آینده دانست و اظهار کرد: با اتکا به این نگاه توانستیم ۱۰۲ پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و کار تولید را به‌ پیش ببریم.

نفت گچساران قلب تپنده تولید در مناطق نفت‌خیز جنوب است

آریا جوان - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: شرکت نفت و گاز گچساران به‌عنوان قلب تپنده مناطق نفت‌خیز جنوب مسئولیت بسیار سنگینی به‌عهده دارد و در این راه کارکنان خدوم و جهادی این شرکت با عملکرد درخشان خود ثابت کردند نماد خودباوری در صنعت نفت هستند.

تعدد قوانین حاکم بر صنعت نفت فرآیند امضای قراردادها را طولانی می‌کند

آریا جوان - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه هم‌اکنون بر اساس قوانین مناقصات امضای یک قرارداد نفتی بیش از حد طول می‌کشد، گفت: تعدد قوانین حاکم بر صنعت نفت نیز باعث طولانی شدن بیش از حد امضای قراردادها می‌شود.

جهش اقتصادی بدون جهش در صنایع نفت و گاز ممکن نیست/ دولت سیزدهم منتظر برجام نماند

آریا جوان - معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دولت سیزدهم معطل برجام نماند و توانست صنعت نفت را بدون حضور خارجی‌ها به‌خوبی اداره کند، اظهار کرد: جهش اقتصادی بدون جهش در صنایع نفت و گاز امکان‌پذیر نیست و این صنعت باید اولویت نخست کشور برای توسعه باشد.

اوپک نگران خروج آنگولا نیست/ توقف برنامه توسعه ظرفیت تولید نفت عربستان به کاهش تقاضا تعبیر نشود

آریا جوان - دبیرکل اوپک با اشاره به اینکه نخستین باری نیست که عضوی به‌دلیل ملاحظات خود از این سازمان کناره‌گیری می‌کند، گفت: نگران خروج آنگولا از اوپک نیستیم.

بی‌اعتنایی اوام‌وی به برنامه دولت اتریش برای توقف خرید گاز از روسیه

آریا جوان - وزیر انرژی اتریش از برنامه این کشور برای پایان دادن به قرارداد واردات گاز طبیعی از روسیه خبر می‌دهد، در حالی که شرکت اتریشی اوام‌وی به‌دنبال ادامه خرید گاز از گازپروم است.

نفت مرکزی به تعهدهای تولید گاز در قبال پالایشگاه‌های گازی پایبند است

آریا جوان - مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تعهد و پایبندی این شرکت برای تأمین گاز مورد نیاز پالایشگاه‌های گازی پارسیان، فجر جم، سرخون و فاز دوم پالایشگاه فراشبند خبر داد.

پروژه احداث فاز ۲ پالایشگاه گاز ایلام در مراحل پایانی

آریا جوان - شانا _ گروه فیلم: مدیران و مهندسان طرح توسعه پالایش شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران پیشرفت قابل توجه فعالیت‌های نصب و راه‌اندازی پروژه احداث فاز ۲ پالایشاه گاز ایلام و اتمام آن در موعد مقرر را تشریح کردند؛ پروژه‌ای راهبردی که افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پالایشی را برای این مجتمع گازی مهم غرب ایران به‌ارمغان می‌آورد.

دشمن در انفجار تروریستی خطوط انتقال گاز سراسری به اهداف خود نرسید

آریا جوان - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با سرعت عمل بالایی که مدیران صنعت نفت و گاز کشور در حادثه انفجار تروریستی خطوط انتقال گاز سراسری داشتند دشمن نتوانست خللی در گازرسانی به مردم ایجاد کند.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس فرمانده ارشد پدافند غیرعامل صنایع بندرعباس شد

آریا جوان - مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس طی حکمی از سوی مهدی دوستی، استاندار هرمزگان به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل، مدیریت شرایط اضطراری و اچ‌اس‌یی صنایع غرب بندرعباس منصوب شد.

ماجرای ناکامی تروریست‌ها با اقدام‌های جهادی وزارت نفت و صنعت گاز

آریا جوان - تروریست‌هایی که با هدف حذف ۴۰ درصد حجم انتقال گاز کشور، خطوط سراسری را در دو نقطه منفجر کردند، با اقدام‌های جهادی وزارت نفت و کارکنان شرکت ملی گاز ایران ناکام ماندند.

ساير مطالب

قدردانی معاون وزیر نفت از مدیرعامل و کارکنان شرکت ملی گاز ایران

بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده نفت ایران با دانش‌بنیان‌ها 2 تفاهم‌نامه امضا کرد

مذاکره صندوق بازنشستگی صنعت نفت با شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های نفتی

عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی سبب افزایش تولید صنایع تکمیلی و آرامش بازار شد

جلوگیری از بروز قطعی در شبکه سراسری انتقال و توزیع گاز/ نقشه‌ها و آرزوهای شوم دشمنان نقش بر آب شد

اروپا نیازی به ادامه ترانزیت گاز روسیه از مسیر اوکراین ندارد

افتتاح همزمان 3 جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه خراسان رضوی

ناکامی خرابکاران با اقدام جهادی وزارت نفت

بیمارستان شهدای نفت گچساران سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد

نگاه راهبردمحور شرکت‌های پتروشیمی به مقوله اچ‌اس‌ئی

ترمیم خطوط انتقال گاز سراسری در کوتاه‌ترین زمان با مدیریت هوشمندانه مسئولان وزارت نفت

رونق صنعت نفت؛ از تولید ایرانی تا رکوردشکنی صادرات نفت/ قسمت دوم

صرفه‌جویی ارزی با استفاده از توان ایرانی در ساخت تجهیز کاربردی صنعت پتروشیمی

خودروهای برقی برای تحقق اهداف اقلیمی، لازم اما ناکافی

ادعای نیویورک تایمز درباره نقش رژیم صهیونیستی در انفجار خطوط انتقال گاز ایران

قدردانی معاون وزیر نفت از تلاش کارکنان شرکت انتقال گاز ایران

گواهی صرفه‌جویی گاز در بورس انرژی پذیرفته شد

تولید 10 ساله گاز و آمادگی برای انجام ذخیره‌سازی در میدان مختار

رشد تقاضای نفت کند می‌شود/ عرضه جهانی نفت رکورد می‌زند

آغاز راه‌اندازی پروژه برق‌رسانی به تلمبه‌خانه شماره 1 خط انتقال نفت گوره - جاسک

تحقق بیش از 100 درصدی برنامه تولید در شرکت نفت و گاز کارون

ضرورت تخصیص بخشی از سود سالانه هلدینگ‌ها به طرح‌های پتروشیمی

خطوط آسیب‌دیده انتقال گاز به‌طور کامل عملیاتی شدند

انفجار خط لوله گاز افتخار ندارد

بحران اقتصادی به پروژه‌های نفت و گاز انگلیس رسید

توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با گشایش 16 جایگاه جدید در سراسر کشور

شصت‌ویکمین نشست کارگروه تخصصی هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی برگزار شد

ایران به محصولی راهبردی در صنعت پتروشیمی دست یافت

رونق صنعت نفت؛ از تولید ایرانی تا رکوردشکنی صادرات نفت/ قسمت اول

گزیده‌های نفتی هفته

بازدید نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت از خطوط لوله آسیب‌دیده صفاشهر

نشست مدیریت بحران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد

تعمیرات خطوط انتقال گاز آسیب‌دیده از حمله تروریستی، تکمیل شد

قدردانی وزیر نفت از دست اندرکاران جهادی مقابله با حمله خرابکارانه خطوط لوله سراسری گاز کشور

تقدیر وزیر نفت از دست اندرکاران جهادی مقابله با حمله خرابکارانه خطوط لوله سراسری گاز کشور

حضور مدیرعامل شرکت انتقال گاز در محل حادثه تروریستی خطوط سراسری

بررسی برنامه‌های افزایش تولید در بزرگ‌ترین شرکت نفتی ایران

بررسی برنامه‌های افزایش تولید در بزرگترین شرکت نفتی ایران

تصاویری از ترمیم و تعمیر خطوط انتقال گاز آسیب‌دیده در اثر خرابکاری

گشایش مجموعه انبارهای سردار شهید سیدرضی موسوی/ تولید با 100 درصد ظرفیت در شرکت نفت سپاهان

انفجار خطوط لوله گاز به قصد حذف 40 درصد انتقال گاز کشور بود

پذیرش گواهی صرفه‌جویی محقق شده گاز طبیعی در بورس

دوازدهمین نشست شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز برگزار شد

گاز هیچ شهر و روستایی در کشور قطع نیست/ همه خطوط آسیب‌دیده تا ساعاتی دیگر عملیاتی می‌شوند

آتش خاموش شد/ خطوط انتقال گاز آسیب‌دیده تا اواخر امشب یا صبح فردا عملیاتی می‌شوند

توضیحات معاونت سرمایه انسانی وزارت نفت درباره ابهام‌های مطرح شده

توضیحات معاونت سرمایه انسانی وزارت نفت درباره ابهام‌های مطرح‌شده

برنامه تولید 100 درصدی در شرکت نفت و گاز مارون محقق شد

نخستین تصاویر از محل انفجار خطوط انتقال گاز سراسری/ تعمیرات در حال انجام است

دومین نشست کارگروه تخصصی روان‌شناختی صنعت نفت برگزار شد

افت قیمت نفت در پی افزایش سطح ذخیره‌سازی‌های آمریکا

برگزاری دوره های آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت در تهران و اصفهان

صنعت نفت میزبان استادان و نخبگان سوریه، عراق و لبنان می‌شود

نقش وزارت نفت شکوفایی اقتصاد و ثروت‌آفرینی در کشور است

تشریح تازه‌ترین وضع انفجارهای خطوط انتقال گاز

تشریح تازه‌ترین وضع کنترل انفجارهای خطوط انتقال گاز

ساماندهی سمت و مشاغل بیش از 68 هزار نفر از کارکنان شرکت ملی گاز

استقرار نظام مدیریت دارایی فیزیکی با هدف تقویت تولید گاز

آیین گرامیداشت روز جانباز برگزار شد

هیچ مشکلی برای گازرسانی به مشترکان خانگی در استان‌های کشور وجود ندارد

اوجی: همه خطوط لوله انتقال گاز امروز بازسازی و عملیاتی می‌شوند/ برداشت روزانه نفت از میدان آزادگان به 500 هزار بشکه می‌رسد

اوجی: همه خطوط لوله انتقال گاز تا عصر امروز باسازی و عملیاتی می‌شوند/ برداشت روزانه نفت از میدان آزادگان به 500 هزار بشکه می‌رسد

پیش‌بینی افزایش تقاضای جهانی نفت در سال آینده میلادی

مهار آتش در مسیر خط لوله انتقال گاز بروجن/ عملیات کنترل آتش‌سوزی در خط لوله صفاشهر ادامه دارد

عملیات اسیدکاری پنجمین چاه سکوی 22 میدان گازی پارس جنوبی انجام شد

انفجار خرابکارانه در 2 نقطه خط سراسری انتقال گاز/ شبکه گاز کشور پایدار است

آتش‌سوزی خط انتقال گاز سراسری مهار شد/ عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است

انفجار خط انتقال گاز سراسری مهار شد/ عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است

مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد

سرپرست شرکت پتروایران منصوب شد

مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی تفاهم‌نامه امضا کرد

پیشرفت 25 درصدی پروژه کاهش انتشار گازهای مشعل در مجتمع پارس جنوبی

جذب بیش از 2 میلیون مشترک جدید گاز در کشور از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم

توسعه صنعت گردشگری فشار روی درآمدهای نفتی را کاهش می‌دهد

لزوم ایجاد واحدهای پژوهش و فناوری در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

انتقال بیش از 50 میلیارد لیتر مواد نفتی با خطوط لوله منطقه خوزستان

امارات متعهد به همکاری با اوپک‌پلاس است

شرکت گاز کرمان و دانشگاه شهید باهنر تفاهم‌نامه علمی - پژوهشی امضا کردند

بهره‌برداری از نودمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان

آغاز پویش مردمی‌سازی مصرف انرژی در استان قم

قدردانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از اقدام‌های توسعه‌ای در پالایشگاه آبادان

صدوشصت‌وهفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه ارومیه به بهره‌برداری رسید

طلای سیاه گران شد

جلوگیری از خام‌فروشی با افزایش 700 هزار بشکه‌ای ظرفیت پالایشی ایران

افزایش 30 درصدی ظرفیت پالایشی ایران با ساخت پتروپالایشگاه‌ها

بازرسی بیش از 300 هزار دسی‌مترمربع خطوط لوله انتقال نفت در منطقه عملیاتی مسجدسلیمان

رونمایی از نرم‌افزار نظام مدیریت عملکرد سازمانی در شرکت پایانه‌های نفتی

تأکید ریاض بر تلاش‌های اوپک‌ برای تضمین ثبات بازار نفت

شماری از تولیدکنندگان نفت خواهان پیوستن به اوپک‌پلاس هستند

عراق به تعهد خود در اوپک و اوپک‌پلاس متعهد است

الجزایر میزبان هفتمین نشست سران جی‌ئی‌سی‌اف خواهد بود

روند مصرف گاز کشور کاهشی شد

گام‌های بلند وزارت نفت در خلق ثروت از توسعه زنجیره ارزش

هوشمندسازی 100 درصدی خدمات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

قیمت نفت حدود یک دلار کاهش یافت

افزایش 130 درصدی همکاری پتروشیمی نوری با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان

الزام واریز درآمدهای نفتی به حساب بانک مرکزی

پایداری صادرات بوتان و پروپان از پارس جنوبی حفظ می‌شود

گشایش یکصد و هشتاد و ششمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی

عملیات تعویض شیرآلات و احیای چاه شماره 146 آغاجاری با موفقیت انجام شد