آریا جوان
فرشاد فلاحت زاده:بازی های هوشمندانه تیم ملی فوتبال نوید بخش کسب مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا است
دوشنبه 8 بهمن 1397 - 15:25:38
آریا جوان - بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ، بازی های هوشمندانه تیم ملی را نوید بخش کسب مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا دانست.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ فرشاد فلاحت زاده بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل درخصوص عملکرد تیم ملی در جام ملتهای آسیا اظهار کرد: در این رقابت ها بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند و طلسم دیرینه با این حضور شکسته شد.
وی افزود: این حضور سد شرق و غرب را شکست و ایران به خوبی در این رقابت ها گام برداشت.
فلاحت زاده با بیان اینکه توانمندی تیم ایران در رقابت با چین به رخ آسیا کشیده شد، ادامه داد: تلاش های کی روش و کادر فنی جواب داد و این اهتمام حاکی از آن بود که اگر چند بازیکن هم نباشد بجهت توانمندی که در بازیکنان ما وجود ایجاد شده غیبت آن نفرات هم چندان تاثیری در اصل موفقیت تیم نخواهد داشت.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی کشورمان بازی هوشمندانه ای داشتند و به امید خدا مقام قهرمانی را کسب خواهند کرد.
وی همچنین با تشکر از کادر فنی و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کی روش در تیم ملی اثرگذار بوده و این مصاحبه ها و برخوردهایی که شاهد آن هستیم باید اصلاح شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/100155/فرشاد-فلاحت-زاده-بازی-های-هوشمندانه-تیم-ملی--فوتبال--نوید-بخش-کسب-مقام-قهرمانی-جام-ملتهای-آسیا-است
بستن   چاپ