آریا جوان
محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال :
هیات مدیره استقلال می تواند مسیر دشوار را راحت سپری کند/ به انتخاب اعضای هیات مدیره احترام می گذارم
دوشنبه 8 بهمن 1397 - 22:55:36
آریا جوان - پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه به انتخاب اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال احترام می گذارد اظهار داشت: هیات مدیره نقش مثبتی در موفقیت تیم دارد و آنها می توانند مسیر دشواری که استقلال پیش رو دارد را با تصمیم و تدبیر خود سهل و آسان کنند.

محمد نوری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال را مثبت ارزیابی کردو اظهار داشت: در مجموع به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال احترام می گذارم از طرفی برای من به عنوان یک استقلال ی آنچه اهمیت دارد موفقیت تیم است به همین دلیل باید جامعه طرفدران استقلال و پیشکسوتان با همدلی و هماهنگی خواهان موفقیت تیم باشند .
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: میرساد ماجدی و کامران منزوی را به خوبی می شناسم و استقلال در گذشته هم از خدمات انها بهره برده است و بقیه اعضا هر کدام در جایگاه خود منشا اثر بوده و می توانند به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرطرفدار استقلال نقش ارزنده ای ایفا کنند.
محمد نوری ادامه داد: استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر و سپس در لیگ قهرمانان اسیا مسیر دشواری خواهد داشت و هیات مدیره می تواند نقش مثبت و ارزنده ای در موفقیت تیم و آسان کردن این راه دشوار داشته باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/100220/هیات-مدیره--استقلال--می-تواند-مسیر-دشوار-را-راحت-سپری-کند--به-انتخاب-اعضای-هیات-مدیره-احترام-می-گذارم
بستن   چاپ