آریا جوان
تندگویان در دوره توانمندسازی جوانان در لنگرود خبر داد:
اختصاص 132 میلیارد تومان اعتبار به طرح های کار آفرینی جوانان کشور تا پایان سال / راه اندازی شبکه بازار فروش و عرصه محصولات و خدمات جوانان از دهه فجر در کشور
پنجشنبه 11 بهمن 1397 - 00:03:25
آریا جوان - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:50 میلیارد تومان تسهیلات بانکی امسال به طرح های کار آفرینی جوانان کشور پرداخت شده است که پیش بینی می کنیم تا پایان امسال به 132 میلیارد تومان برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، محمد مهدی تندگویان در دوره آموزشی و توانمندسازی دبیران سازمانهای مردم نهاد جوانان در حوزه کار آفرینی کشور در چمخاله لنگرود گفت: به دنبال شبکه سازی تخصصی در حوزه های مختلف جوانان هستیم تا مردم و جامعه بصورت مشخص این تحولات مثبت را لمس کنند.
وی افزود؛ در حوزه کار آفرینی امسال 50میلیارد تومان اعتبار به طرح های جوانان در کشور اختصاص داده شد و اگر صندوق کار آفرینی امید و بانک رسالت به تعهداتشان عمل کنند این مبلغ به 132 میلیارد تومان می رسد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان با اشاره به اینکه پیش از استقرار دولت تدبیر و امید کمتر از 100سازمان مردم نهاد در کشور فعال بودند گفت: هم اکنون 2 هزار و 200 سازمان مردم نهاد و بیش از 500هزار نفر در قالب این سازمانها مشغول بکار هستند.
تندگویان گفت: فقط در مدت 4 ماه با تسهیلات بانک رسالت برای 600نفر در کشور اشتغالزایی مستقیم انجام شد که به دنبال افزایش آن هستیم.
دوره آموزشی و توانمندسازی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه کار آفرینی کشور باحضور 60 نفراز سراسر کشور به مدت 3 روز در چمخاله لنگرود برگزار شد وظهر امروز با حضور معاون جوانان وزارت و مریم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان، آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و محدث مدیرکل هماهنگی و نظارت معاونت جوانان ، نماینده مردم لنگرود و دیگر مسئولین پایان یافت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/100722/اختصاص-132-میلیارد-تومان-اعتبار-به-طرح-های-کار-آفرینی-جوانان-کشور-تا-پایان-سال---راه-اندازی-شبکه-بازار-فروش-و-عرصه-محصولات-و-خدمات-جوانان-از-دهه-فجر-در-کشور
بستن   چاپ