آریا جوان
جباری :انتقاد باید سازنده باشد نه تخریبی/ به استقلال و شفر امیدوار هستم
شنبه 13 بهمن 1397 - 09:32:06
آریا جوان - پیشسکوت ملی پوش باشگاه استقلال گفت: سوال من از آقای زمانی این است که اگر دخالتی از سوی وزیر ورزش یا وزارت ورزش و هر شخص دیگری بوده بوده و شما از آن اطلاع داشتید چرا وقتی که در باشگاه مسوولیت داشتید آنرا بیان نکردید؟

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان از خبرگزاری برنا، علی جباری پیشسکوت ملی پوش و پر آوازه باشگاه استقلال پیرامون برخی صحبت‌های زمانی عضو سابق هیات مدیره مبنی بر دخالت وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه گفت: بنده هم صحبت هایی را در این باره شنیده ام، سوال من این است که اگر دخالتی از سوی وزیر ورزش یا وزارت ورزش و هر شخص دیگری بوده و شما ادعا می کنید از آن اطلاع داشته است، چرا وقتی که در باشگاه مسوولیت داشتید آنرا بیان نکردید؟
این کارشناس فوتبال افزود: وقتی فردی از چارچوب مجموعه جدا می شود و حرف هایی را می زند، جای سوال دارد که هدف این حرف ها چیست؟ بنده خودم بارها و بارها اگر مسئله ای بود آن را به شکل انتقاد بیان کردم ، آن هم انتقاد سازنده. متاسفانه فرهنگ انتقاد در جامعه ما همین مشکل را دارد که برخی جای انتقاد سازنده تخریب می کنند که این کار هیچ فایده ای ندارد، به غیر از اینکه همین سوال را در ذهن ایجاد می کند که شما چرا وقتی که در باشگاه بودید، این حرف ها را نمی زدید و این گونه صحبت نمی کردید؟
مهاجم سابق آبی پوشان پایتخت درباره آخرین وضعیت تیم نیز اظهار داشت: خدا را شکر تیم از لحاظ نظم و انضباط تیمی و فردی در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد و من آینده روشنی را برای تیم می بینم و به استقلال و شفر امیدوار هستم.
رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال در پایان عنوان کرد: بازیکنان انگیزه خوبی دارند، ضمن اینکه نفرات خوبی نیز به تیم اضافه شده و من شنیده ام بزودی یک بازیکن خارجی جدید نیز به این تیم اضافه خواهد شد و با توجه به روحیه تیم و البته با حمایت هواداران معتقدم استقلال در نیم فصل دوم می تواند نتایج بهتری کسب کند.
جباری با اشاره به بازیهای جام باشگاه های آسیا خاطر نشان کرد: هواداران به حق از تیم انتظار دارند و تیم نیز شرایط خوبی دارد و در آسیا هم می تواند نتایج در خوری نامی کسب کند، بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده استقلال از هواداران می خواهم مانند همیشه پشت تیم باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/101185/جباری--انتقاد-باید-سازنده-باشد-نه-تخریبی--به-استقلال-و-شفر-امیدوار-هستم
بستن   چاپ