آریا جوان
دکتر خادم در قزوین:اهتمام ویژه وزارت ورزش و جوانان؛تکیمل پروژه های نیمه تمام ورزشی است
شنبه 13 بهمن 1397 - 18:34:33
آریا جوان - معاون حقوقی؛امور مجلس و هماهعنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از پروژه سالن سرپوشیده 6 هزارنفری قزوین؛از اهتمام ویژه وزارت ورزش و جوانان بر تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین؛در دومین روز ازایام ا... دهه مبارک فجر و در مراسمی با حضور دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان 2سالن های ورزشی تنیس روی میز و ووشو در شهرستان تاکستان از توابع استان قزوین به بهره برداری رسید.در این مراسم که دکتر داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس؛ایرج رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان؛دکتر علینژاد رئیس فدراسیون ووشو کشورمان؛علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان؛رضا طاهری فرماندار و مهندس بهزادپور شهردار تاکستان؛بکان معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان؛احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان و جامعه ورزش و جوانان استان و شهرستان تاکستان حضور داشتند؛سالن تنیس روی میز و خانه ووشو این شهرستان با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در این مراسم افزود:اظهار کرد : در حال حاضر بیش از 4000 طرح نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد که برای اتمام این پروژه ها بیش از 8000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان بر تکمیل این طرح هاست..وی ادامه داد:باید در راستای جذب مشارکت بخش خصوصی در تمامی حوزه های ورزشی و به خصوص جوانان تلاش کنیم که این مهم نیازمند تغییر رویه، نگاه و اقدام ها و راهکارهای مناسب و ویژه است.وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید تاکنون توجه جدی به حوزه جوانان و به خصوص بانوان داشته است که مدیریت استان نیز باید هم سو با برنامه ها و سیاست های دولت در راستای تقویت ورزش همگانی و قهرمانی در این حوزه گام بردارد. دکتر خادم توجه به حوزه جوانان را یکی از محورهای اصلی برنامه های وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و گفت: گزارش های رسیده از این حوزه به صورت مستمر با حضور شخص وزیر، بررسی و واکاوی شده و راهکارها و تمهیدات مناسب در این حوزه اندیشیده می شود.
خادم افزود: احداث خانه های جوان، اشتغالزایی جوانان، ازدواج جوانان و تسهیلات ازدواج برای آنان از سرفصل های اصلی برنامه های وزارت ورزش و جوانان است.
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه به توانمندی ها و‌ ظرفیت های استان قزوین در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: اقدام های مطلوبی در حوزه ورزش و جوانان در استان قزوین طی 2 سال اخیر صورت‌ گرفته که در حال حاضر می توان‌ گفت این استان از استانهای تاثیرگذار در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ایران اسلامی می باشد.
دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در خاتمه ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین؛از وی بعنوان مدیری جوان و با برنامه در ورزش کشور نام برد که موفق شده است با کادری جوان و با انگیزه؛اقدامات ارزشمندی را برای توسعه ورزش استان قزوین بردارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/101240/دکتر-خادم-در-قزوین-اهتمام-ویژه-وزارت-ورزش-و-جوانان؛تکیمل-پروژه-های-نیمه-تمام-ورزشی-است
بستن   چاپ