آریا جوان
بازدید معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان از پروژه سالن 6 هزار نفری قزوین
شنبه 13 بهمن 1397 - 18:34:37
آریا جوان - دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان که بمنظور افتتاح 22 پروژه ورزشی استان قزوین سفر کزده بود؛از پروژه سالن 6 هزار نفری قزوین بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین؛در دومین روز ازایام ا... دهه مبارک فجر و در مراسمی با حضور دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان 2سالن های ورزشی تنیس روی میز و ووشو در شهرستان تاکستان از توابع استان قزوین به بهره برداری رسید.در این مراسم که دکتر داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس؛ایرج رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان؛دکتر علینژاد رئیس فدراسیون ووشو کشورمان؛علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان؛رضا طاهری فرماندار و مهندس بهزادپور شهردار تاکستان؛بکان معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان؛احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان و جامعه ورزش و جوانان استان و شهرستان تاکستان حضور داشتند؛سالن تنیس روی میز و خانه ووشو این شهرستان با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
در ادامه؛دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان از پروژه سالن 6 هزارنفری قزوین بازدید و از روند پیشرفت پروژه مطلع گردید.علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گزارشی از میان پیشرفت پروژه ارائه داد.
دکتر امیررضا خادم معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در این بازدید از اهتمام ویژه وزارت ورزش و جوانان بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خبر داد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مدون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و حمایت های مسئولین ارشد استان قزوین؛این پروژه بزرگ ورزشی کشور تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/101241/بازدید-معاون-حقوقی،امور-مجلس-و-هماهنگی-امور-استانهای-وزارت-ورزش-و-جوانان-از-پروژه-سالن-6-هزار-نفری-قزوین
بستن   چاپ