آریا جوان
به مناسبت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در استان های مختلف کشور
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 15:58:00
آریا جوان - همایش های بزرگ پیاده روی با حضور بیش از هزاران خانواده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان های اردبیل ، مازندران ، خوزستان ، کهکیلویه و بویر احمد ، فارس ، سیستان و بلوچستان و اصفهان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مدیر کل توسعه ورزرش همگانی با اعلام این خبر گفت: یکی از راه های توسعه ورزش همگانی فرهنگ سازی در همایش های پیاده روی در برنامه ها و مناسبت های ویژه است که حضور مردم و خانواده ها در همایش ها و جشنواره ها، بیانگر توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه است .
اکبری هدف از برگزاری برنامه های مختلف فدراسیون ها در دهه مبارک فجر را گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فراهم کردن زمینه نشاط و تندرستی برای مردم عزیز کشور در راستای ارتقای سطح سلامتی آنان دانست.
مدیر کل توسعه ورزش همگانی افزود: فرصت سازی برای حضور خانواده ها در مناسبت های ورزش ی یکی از برنامه های ماست که با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی ویژه برنامه های ورزش همگانی را در سراسر کشور اجرایی کنیم .
وی اظهار داشت: تاکید مقام عالی وزارت ایجاد شادی و نشاط از طریق توسعه ورزش علی الخصوص ورزش همگانی است که بایستی با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی در صدد توسعه ورزش همگانی و حضور هر چه بیشتر مردم در این برنامه ها باشیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/101406/همایش-بزرگ-پیاده-روی-خانوادگی-در-استان-های-مختلف-کشور
بستن   چاپ