آریا جوان
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:
کلنگ خانه جوان شهرستان مرزی میرجاوه به زمین زده شد
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 16:16:31
آریا جوان - بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،کلنگ خانه جوان شهرستان مرزی میرجاوه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان ،فرماندار و دیگر مسئولین به زمین زده شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان،بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،روز گذشته ،آیین کلنگ زنی خانه جوان شهرستان مرزی میرجاوه با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان،سرحدی فرماندار، ارباب زهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میرجاوه، شهنوازی مشاوره جوان مدیرکل، آژ ریگی دبیر شورای مرکزی مجمع ملی جوانان کشور، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و جمعی از معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران برگزار گردید. .
مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در سومین روز از دهه مبارک فجر با سفر به مرزی ترین نقطه کشور، در آیین کلنگ زنی خانه جوان میرجاوه اظهار داشت: اعتباری که برای احداث خانه های جوان سطح استان تخصیص یافته است در کشور بی سابقه بوده است .
ادهم کرد، ادامه داد: برای احداث این مجموعه که به نمایندگی از 14 خانه جوان در استان صورت میگیرد، مبلغ 400 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است .
لازم به ذکر است؛ در راستای حمایت از جوانان نخبه و با استعداد سیستان و بلوچستان که جوانترین استان کشور نیز هستیم، همزمان با این پروژه در سراسر استان به همت اداره کل ورزش و جوانان، خانه های جوان سایر شهرستان ها در حال ساخت می باشد

http://www.javanannews.ir/fa/News/101598/کلنگ-خانه-جوان-شهرستان-مرزی-میرجاوه-به-زمین-زده-شد
بستن   چاپ