آریا جوان
دکتر سلطانی فر: در شش ماه گذشته هر هفته یک پروژه به بهره برداری رسیده است /از همه ظرفیت ها استفاده کرد یم تا برخلاف خواست دشمنان، فجرچهلم را هرچه باشکوه‌تر برگزار کند
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 16:16:35
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان پس از مراسم بهره برداری از استخر و سالن های مجموعه ورزشی شهید خوراکیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت :تا کنون با استفاده از ظرفیت ماده 27 موقق شد پروژهای ورزشی زیادی را با کمک بخش خصوصی به بهره برداری برساند که بخش زیادی از آنها در چهلمین فجر انقلاب اسلامی بود.

دکتر مسعود سلطانی فر پس از مراسم بهره برداری از استخر و سالن های مجموعه ورزشی شهید خوراکیان در جمع خبرنگاران افزود: این مجموعه شامل یک استخر و سه سالن ورزشی است که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی کمک خوبی به افزایش سرانه در این منطقه پرجمعیت می کند.
وی گفت:این پروژه در کمتر از یک سال با سرمایه گذاری 42 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید و به شدت برای پرکردن اوقات فراغت جوانان در این منطقه مهم مورد نیاز است.
وزیر ورزش و جوانان یاد آور شد:وزارت ورزش و جوانان تا کنون با استفاده از ظرفیت ماده 27 موقق شد پروژهای ورزشی زیادی را با کمک بخش خصوصی به بهره برداری برساند که بخش زیادی از آنها در چهلمین فجر انقلاب اسلامی بود.
او با بیان اینکه فجر چهلم انقلاب اسلامی برای ما از هفته دولت آغاز شد ،افزود: این وزارتخانه از تمام ظرفیت های خود استفاده کرد تا بر خلاف خواست و توطئه دشمنان فجر چهلم را هر چه باشکوه تر برگزار کند و خوشبختانه در شش ماه گذشته موفق شدیم با کمک مردم و همه دستگاه ها هر هفته یک پروژه را به بهره برداری برسانیم.
دکتر سلطانی فر بیان کرد : ظرفیت های جدید اعتباری به ما اضافه شده تا باعث می شود تا بر خلاف سال های قبل که کمتر از 300 پروژه را تکمیل می کردیم امسال حدود 800 پروزه را به بهره برداری برسانیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/101599/دکتر-سلطانی-فر---در-شش-ماه-گذشته--هر-هفته-یک-پروژه--به-بهره-برداری-رسیده-است--از-همه-ظرفیت-ها-استفاده-کرد-یم-تا-برخلاف-خواست-دشمنان،-فجرچهلم-را-هرچه-باشکوه‌تر-برگزار-کند
بستن   چاپ