آریا جوان
دیدار مسئولین ورزش از خانواده شهیدان طوقانی
ژاله فرامرزیان:انقلاب و ثمره پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار ، بزرگ مردانی همچون برادران طوقانی است
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 16:16:50
آریا جوان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و مشاور وزیر در امور ایثارگران با خانواده شهیدان و جانبازان سرافراز طوقانی دیدار و از والده مکرم و خانواده بزرگوار آنان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان، ژاله فرامرزیان معاون و سید قاسم قاسمی مشاور وزیر عصر امروز یک شنبه با حضور در منزل شهیدان محمد و سعید و جانبازان علیرضا و حمید طوقانی با مادر بزرگوار و خانواده آنان که بی شک از سرمایه های ارزشمند و افتخارآفرین ایران اسلامی به حساب می آیند ، دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار با ابلاغ سلام و ادای احترام وزیر ورزش و‌جوانان به خانواده این عزیزان برای شهیدان معزز علو درجات و برای خانواده ارجمند و والده مکرم آنان از درگاه خداوند متعال طول عمر با عزت و پربرکت را مسئلت داشتند .
در این دیدار سرکار خانم فرامرزیان اطهار داشت: انقلاب و ثمره پربرکتش نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار ، رشادت ها و دلاورمردی های بزرگ مردانی همچون برادران محمد ، سعید ، علیرضا و حمید طوقانی است.
وی کفت: تکریم و تمجید از خانواده عزیز و والای طوقانی و دیگر خانواده های محترم شهدا و ایثارگر تکلیفی الهی و انسانی است و بر حسب وظیفه و به نمایندگی از جامعه ورزش و جوانان کشور این مهم در دهه مبارک فجر برنامه ریزی و تحقق یافت .
در پایان دیدار نیز لوح تقدیر ازسوی وزیر ورزش و جوانان به پاس جانفشانی ها و مجاهدت های خستگی ناپذیر خانواده محترم طوقانی به مادر این عزیزان اهداء و از وجود والا و مملو از ارادت و احترام این کریمه اهل بیت نسبت به خاندان نبوت و امامت قدردانی و تجلیل بعمل آمد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/101603/ژاله-فرامرزیان-انقلاب-و--ثمره-پربرکت-نظام-جمهوری-اسلامی-ایران-مرهون-ایثار-،-بزرگ-مردانی-همچون-برادران-طوقانی-است
بستن   چاپ