آریا جوان
دکتر داورزنی در حاشیه بازدید از ورزشگاه شش هزار نفری : در چهار دهه گذشته شاهد توسعه زیرساختهای ورزشی بوده ایم
سه شنبه 16 بهمن 1397 - 15:57:41
آریا جوان - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از مراحل ساخت سالن شش هزارنفری شیراز گفت : یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که در چهار دهه گذشته شاهد توسعه زیر ساخت های ورزشی و پیشرفت ورزشکاران رشته های مختلف کشورمان در عرصه های بین المللی هستیم .


به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس محمدرضا داورزنی در حاشیه بازدید از ورزشگاه در حال احداث شش هزار نفری شیراز افزود : استان فارس یکی از استان هایی است که در چهار دهه گذشته توانسته اقدامات بسیار خوبی در توسعه زیر ساخت ها داشته و از ورزشکاران استان فارس در رشته های مختلف در عرصه های بین‌المللی موفق به افتخار آفرینی شدند.
وی ادامه داد : یکی از پیشرفت هایی که در این استان اتفاق افتاده در بخش ورزش بانوان بوده که توانسته موفقیت های زیادی در این حوزه کسب کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات اقتصادی و وجود تحریم
گفت : در استان فارس سالن ها و ورزشگاههای بسیاری به برکت انقلاب در طول سال های اخیر ساخته شده و قطار پیشرفت کشور همچنان در حوزه های مختلف در حال حرکت است و ما در حوزه ورزش به موفقیت های بسیاری دست یافتیم .
داورزنی خاطرنشان کرد : مردم ما می دانند در حوزه ورزش تیم های ما جز 10 تیم برتر دنیا هستیم و این به برکت پیشرفت های چهار دهه از شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران است.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : یکی از جدی ترین بحث های میزبانی کشورمان در مسابقات بین المللی ساخت سالن های استانداردی است که در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است که یکی از این سالن ها ، طرح شش هزارنفری شهر شیراز است .
وی ابراز امیدواری کرد که این طرح با برنامه ریزی پیش بینی شده در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد .
داورزنی اظهار داشت : با افتتاح این سالن ، استان فارس و شهر شیراز می تواند میزبان مسابقات مختلف بین المللی در رشته های مختلف ورزشی باشد و یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان این است که رویدادهای بین‌المللی را در شهرهایی که ظرفیت بسیاری دارند برگزار کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/101737/دکتر-داورزنی-در-حاشیه-بازدید-از-ورزشگاه-شش-هزار-نفری---در-چهار-دهه-گذشته-شاهد-توسعه-زیرساختهای-ورزشی-بوده-ایم
بستن   چاپ